SZABAD HÍREK: 14. fejezetében Szolzsenyicin a "200 éve együtt" című művében,"Közben 1917"

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Május 12., 2011 -Külföld

Kevin MacDonald

 

14. fejezete a Nobel díjas  Szolzsenyicin által 200 éve együtt  meséli az eseményeket az 1917-es, egy átmeneti év Oroszországban. A fő összbenyomásnál egész fejezetet a puszta energia a zsidók, amit máshol (pp. 24-26) jelölt pszichológiai intenzitása a zsidó aktivizmus vagy zsidó felsőrendű intelligencia következménye.

1917-ben Oroszország volt, egy évvel a gyors változások, a bizonytalanság és a káosz-pontosan a helyzetet, ahol még egy viszonylag kicsi, de jól szervezett, energikus és motivált erő nagyon nagy hatással. Mint egy analógia, hogy miként viszonylag egyszerű lett volna, hogy befolyásolja a szerkezetét az amerikai kormány a zavaros időszakban a függetlenségi háború után, mint ma.

Zsidók kifejlesztett rengeteg szervezet minden fajta. Politikailag, ezek között volt a központ, hogy a bal szélen.

Már az első nap után a februári forradalom, a központi hírlapok rengeteg bejelentések a magán-találkozók, gyűlések és ülések különböző zsidó pártok, kezdetben elsősorban a Bund [a szocialista munkáspárt erős zsidó identitás].

Munkaügyi zsidó szervezett a Bund
Ac.manif1917.jpgאַלגעמייַנער יידישער אַרבעטער בּונד אין ליטע פוילין און רוסלאַנד

1890-es az I. világháború között
Oroszország  · Ausztria-Magyarország

Két világháború közötti és a második világháború
Fehéroroszország  ·Lettország  · Litvánia  ·Lengyelország  · Románia  ·Szovjetunió

1945 után
Nemzetközi zsidó Munkaügyi Bund
Ágak: Ausztrália  ·Franciaország  · Izrael  ·Egyesült Királyság

Zsidó vezetői
Viktor Alter  · Henryk Ehrlich  ·Eszter Frumkin  · Arkagyij Kremer  · Pati Kremer  · Mihail Liber  · Vlagyimir Medem  · Noé Meisel  · Anna Rozental  ·Szmul Zygielbojm

Társult zsidó szervezetek
Klain Bund  · Kultur Lige  ·Morgnshtern  · SKIF  · Tsukunft · Tsukunft shturem

Splinter csoportok
Kommunista Bund (Lengyelország)  · Kommunista Bund (Oroszország)  ·Kommunista Bund (Ukrajna)  ·Komtsukunft

Később a Poale Sion, cionisták, szocialista cionisták, Terrorista  cionisták, és a szocialista zsidó Munkáspárt (SJWP). Már a március 7 olvasunk egy közeledő szerelvény az Összoroszországi Zsidó Kongresszusról.

A különféle cionista csoportok voltak a legnépszerűbbek a zsidók között, ezek a csoportok általában támogatja a szocialista jelöltek az orosz környezetben. Mint félre, nem lehet segíteni, de észre az iróniát az a tény, hogy Jacob Schiff, aki bankrolled zsidó forradalmi csoportok Oroszországban (lásd itt , 36. o.), bejelentette, hogy úgy döntött, hogy csatlakozik a cionisták "való félelem miatt A zsidó asszimiláció következtében a zsidó polgári egyenlőség Oroszországban.Úgy véli, hogy Palesztina válhat a központ terjedését eszméit a zsidó kultúra az egész világon. "

Vajon, hogy ő rendezte, valamennyi pénzügyi támogatást cionista okok, nem pedig megpróbálja megbuktatni a cár. Nem volt egyértelmű, hogy a zsidó polgári egyenlőséget tenné az asszimiláció és a vegyes házasság inkább?

Volt egy virágzó zsidó kultúra, különösen a pétervári, amely már a 1917 volt a "jelentős és energikus" zsidó népesség. (Figyelemre méltó, mert Pétervár, az ülés az orosz politika és kultúra ebben az időszakban, nem volt a települési övezet számára fenntartott zsidók alatt a cári időszakban.) Jiddis újságokat indult. Az iskolák minden szinten hoztak létre. Művészeti és kulturális szervezetek alakultak. Zsidó kultúra már felszabadított.

Ez a frenetikus energia zsidók Pétervárott eszembe Henry James "megjegyzést írt 1907-ben, az újonnan érkezett zsidók New York:

Nincs rajzása, mint hogy az izraeli ha egyszer Izraelben már van egy kezdet, és a jelenet itt sörtéjű minden lépésnél, a látvány és hangok, kérlelhetetlen, összetéveszthetetlen, a zsidóság, hogy tört minden határt. ... Az előadás az órát adott nekem, az egész fórumon, tények és számok, fejezet-és vers, a mennyiben a héber honfoglalás New York-i .... Ki tudja már megmondani. . .mi a zseni Izrael, vagy nem, igazán "legfeljebb"? (Henry James (1907). Az amerikai Scene. London: Chapman és Hall, lásd itt , 37. o.)

Póttag pétervári a New York-i, és még a leírt helyzet a Szolzsenyicin. És, ahogy megjegyzi, "Ezek a zsidó tevékenység még inkább lenyűgöző adott állam általános kormányzati, közigazgatási és kulturális zavart Oroszországban 1917-ben."

Zsidók is kíváncsian lépett az orosz intézmények, köztük a hadsereg. Azonban a mutató minta, hogy Szolzsenyicin is megjegyezte második világháború alatt zsidók sokkal nagyobb valószínűséggel találhatók a tisztikar semmint a közkatonák. Elmondja egy nagyon meglepő esemény az etnocentrizmus közötti zsidó tisztek, akik a katonák parancsot alatt énekelnek "ősi zsidó dalok." Szolzsenyicin kérdezi hitetlenkedve: "Vajon nem érti, hogy az orosz katonák aligha követi a tisztek?" Mivel külön zászlóaljakat szerveztek különböző etnikai csoportok, csak a zsidók voltak integrálták a hadseregbe. Zsidók "az egyetlen nemzetiségi nem igénylő nemzeti önrendelkezést a katonai. És minden alkalommal azt javasolták, hogy a külön zsidó ezrede is alakult beérkezett panaszok alapján a szegény elfogadásáról zsidó katonatisztek, ilyen javaslatokat találkozott a vihar a felháborodás részéről a zsidók és a baloldal és a vádak egy gyűlölködő provokáció. "

Ez azért érdekes, mert a zsidók gyakran ragaszkodnak elszakadás nem zsidók, tehát ez a szembenállás, hogy külön egységként zsidók természetesen nem elvén. Szolzsenyicin lehet, tippek, hogy ez egy kicsit strategizing részéről a zsidók, felismerve, hogy a hadsereg egy nagyon fontos intézmény, hogy befolyásolja, különösen egy olyan időszakban a nyugtalanság és a zavartság, valamint hogy a zsidók jobban befolyásolják, ha azok nem különíteni a saját egységek.

Szolzsenyicin egyik fejezete a "rendkívül energikus" zsidók, akik visszatértek Oroszországba, a februári forradalom, köztük Trockij, aki "nem utazott a gyenge orosz papírokat, de a szilárd amerikai útlevéllel, megmagyarázhatatlan módon folyósítani, annak ellenére, hogy rövid távú tartózkodásra az USA-ban, és egy jelentős pénzösszeg, amelynek forrása az rejtély maradt. "Külön említést a" két híres vonatokon át ellenséges Németország akadály nélkül, és hozta, hogy Oroszország közel 200 neves személyek, 30 Lenin és 160 a vonaton ANatansonnak és Martov [mind zsidók], a zsidók amely abszolút többséget. ...

network.hu

Mark Andrejevics Natansonnak
 ( orosz : Марк Андреевич Натансон , alias - Бобров , vagy Bobrov) (december 25., 1850 ( NS január 6., 1851), Švenčionys - július 29, 1919 Bern) volt, az orosz forradalmi és az egyik alapítója a Kör Csajkovszkij , Land és Szabadság , valamint aszocialista-Forradalmi Párt . 1917-ben egyik vezetője volt a bal-szocialista forradalmárok , támogatja a bolsevikok az októberi forradalom .

Ő volt a nagybátyja Sándor Berkman .

Natansonnak tanult Szentpéterváron az orvosi és sebészeti Akadémia (1868-1871) és az Institute of Mezőgazdasági (1871). Ez idő alatt, részt vett a radikális diákok politikában.Ellenezte a "nihilista" tendencia, Szergej Nechaev. Natansonnak részt vett alapító a Chaikovsky Kör és a populista (narodnyik) szervezet "Föld-és Szabadság", és segített megszervezni az első néhány szocialista csoportok közül a kis ipari munkásosztály Nyugat-Oroszországban. Ő is részt vett bemutatókon, nevezetesen a Kazan bemutató szentpétervári 1876-ban. Miután "Föld-és Szabadság" split, Natansonnak csatlakozott a "The People's Will" (Narodnaja Volya). Ez a csoport helyzetű izgatottság között a városi munkások és értelmiségiek több propagandát a parasztok között (a taktika által elfogadott más inda a "Föld-és Szabadság", a "Fekete Újrapartícionálásához" csoport). Narodnaja Volya is jóváhagyta a politikai terrorizmus mint taktika, és 1881-ben meggyilkolta Alekszandr cár II . Natansonnak nem vett részt ebben, vagy bármely más terrorista cselekmény, sőt, 1869-ben börtönbe zárták a hírhedt Péter és Pál erőd(főként a politikai foglyok), és a 1879-1889-ben száműzték Szibériába.

Szabadulása után visszatért az európai Oroszország és aktív résztvevőivé váltak Minszkben, ahol 1893-ban megalapította a párt "The People's Right" ("Narodnaja Práva"). Mint "a nép akarata" a hangsúlyt a városi, nem pedig a vidéki, de ellentétben "a nép akarata", hogy nem vett részt a terrorizmus. 1894-ben ismét letartóztatták, Natansonnak, és száműzték a keleti Szibériába. 1904-ben, szabadulása után, Natansonnak emigrált Svájcba, és ott is bekapcsolódott a szocialista-Forradalmi Párt (PSR), amely egységbe foglalta a különböző populista és forradalmi szervezetek. A taktikai álláspontja a PSR képviselt közötti kompromisszum a vidéki agitáció által kedvelt dél-orosz és ukrán populisták, a gyár szervezet által előnyben részesített "The People's Right" és a terrorista taktika által közrefogott maradványai "a nép akarata", és néhány forradalmi csoportok Moszkva és Szentpétervár. Során a sikertelen oroszországi forradalom 1905-1907, Natansonnak visszatért Oroszországba, és szolgált a központi bizottságban a PSR. Miután a forradalom leverése, Natansonnak visszatért száműzetésben Svájcban.

Amikor az I. világháború kitörése 1914-ben, a PSR, mint a legtöbb európai szocialista pártok, osztott, akik támogatták a háborút a "honvédelem" ("Defencists"), és azok, akik ellenezték a háborút ("internacionalisták"). Natansonnak mellé a " internacionalisták ", és részt vett a nemzetközi szocialista békekonferenciák a Zimmerwald és Kienthal Svájcban, aláírásával a konferencia manifestoes nevében az SR internacionalisták. Amikor a februári forradalom történt Oroszországban, 1917-ben Natansonnak visszatért Oroszországba, és lett az egyik legkiemelkedőbb vezetői a baloldal a PSR, amely egyre inkább kiábrándult az Ideiglenes Kormány és az AF Kerenszkij. A baloldal kísérő "végül elszakadt a PSR és megalakította önálló párt. Natansonnak és a baloldal kísérő "támogatta a bolsevik forradalom októberében az 1917-es és röviden be a szovjet kormány. Ezek azonban elutasította a szovjet-német béke szerződés breszt-litovszki (később felváltotta aversailles-i szerződés ), amelyek értelmében megterhelő feltételeket, Oroszország cserébe egy külön békét kötött Oroszországgal. A baloldal kísérő "kilépett a szovjet kormány tiltakozott, és néhány már fegyvert ragadtak ellen a bolsevikok. Natansonnak ellenezte ezt az utat, attól tartva, hogy a vereség a szovjet kormány varázslat végén a forradalom és ajtónálló egy ellenforradalom. Megalapította a párt a Forradalmi Kommunista , amely támogatta a bolsevikok és végül egyesült a Kommunista Párt a Szovjetunió . Natansonnak volt elnökségi tag az Összoroszországi Központi Végrehajtó Bizottság. Azonban Natansonnak ellenzi az anti-bolsevik felkelés a baloldal kísérő "nem jelenti azt, szívből jövő elfogadja a bolsevikok" politikát. Különösen azt kifogásolta, hogy Lenin döntése, amely betiltja az összes többi politikai párt a Szovjetunióban. 1919-ben ismét visszatért Svájcba, és ott halt meg gazdagon.

network.hu

Julius Martov
 vagy L. Martov (Мартов; valódi neve zsidó Yuli Osipovich Zederbaum ( orosz Юлий Осипович Цедербаум)) (november 24, 1873 - április 4, 1923) született Konstantinápolyban1873-ban. A fia zsidó középosztály szülei, ő lett a vezetője a mensevikek a huszadik század elején Oroszországban .


Történet

Martov eredetileg egy közeli munkatársa Lenin és vele megalapította a Liga Harc az Emancipation a munkásosztály 1895-ben. [ 1 ] Arra kényszerülnek, hogy elhagyják az Oroszország és a többi radikális politikai szereplők száműzetésben élő, Martov csatlakozott azOroszországi Szociáldemokrata Munkáspárt Párt (RSDLP), és 1900-ban, egyike volt az alapító tagok, a Lenin, a párt folyóirat Iskra . [ 2 ] A második kongresszus a RSDLP Londonban 1903-ban, volt egy vita között Martov és Vlagyimir Lenin alatt , aki úgy kell tekinteni, tagja a RSDLP.Lenin tette közzé elképzeléseit mozgatása a párt előre röpiratában Mit kell tenni? , amelyek úgy gondolták, hogy egy dokumentumot előterjeszteni a véleményét az egész Iskra vezette csoport Lenin és Martov. Ugyanakkor, a Londoni kongresszus a párt eltérő meghatározása a párttagság álltak elő, a két férfi, a Lenin mellett érvel korlátozott tagság teljes mértékben elkötelezett káderek míg Martov érvelt egy lazább értelmezése a tagság.

Martov lett a kiemelkedő mensevik vezetőkkel együtt George Plehanov , Fedor Dan és Irakli Tsereteli . Trockij is tagja volt a mensevik párt egy rövid időre, de hamarosan szakított velük.

Miután a reformok által előidézett 1905 forradalom , Martov azzal érvelt, hogy ez volt a szerepe a forradalmárok, hogy egy katonai ellenzi az új polgári kormánynak. Ő javasolta a csatlakozó, valamint a szervezetek hálózatának, a szakszervezetek , szövetkezetek, falusi tanácsok ésszovjetek , hogy zaklatni a polgári kormány, amíg a gazdasági és társadalmi feltételek lehetővé tette, hogy a szocialista forradalom zajlik.

Martov mindig megtalálható a baloldal a mensevik frakció támogatta az újraegyesítés a bolsevikok 1905-ben. Ez a törékeny egység rövid életű volt, azonban, és az 1907-ben a két frakció megint két részre szakadt. 1911-ben Martov nevezetesen írta a röpirat "Spasiteli ILI uprazdniteli? Kto i kak razrushal RS-DRP," Saviours vagy rombolók? Akik megsemmisítették a RSDLP és hogyan ", amely elítélte a bolsevikok számára, többek között, pénzt gyűjt a" kisajátítás " vagyis kirabolni bankokat.  Ez a bankrabló brosúra volt felmondja a két Kautsky és Lenin.

Szólva a vörös terror , Martov mondta: "A fenevad már nyalta meleg emberi vér. Az ember-gyilkos gép hozta mozgásba ... De vér fajták vér ... lehetünk tanúi a növekedést a keserűség a polgárháború , a egyre bestialitás a férfiak részt benne. " [ 6 ]

1920-ban Martov utazhatott legálisan Németországba. Már nem az a célja, hogy felfüggeszti a száműzetésben Németországban, és csak azt tette, mert az elnyomás az uralkodó kommunista párt Oroszországban az orosz szociáldemokrata Munkáspárt. Meghalt a Schömberg ,Németország három évvel később. A megelőző időszakban az utolsó halálos betegség, azonban ő el tudta indítani az újság szocialista Messenger , amely továbbra is a közzétételét a mensevikek száműzetésben Berlinben , Párizsban és végül a New York-i az utolsó közülük meghalt. Azt beszélik, hogy Lenin is a halálos ágyánál is ott volt, feltéve, hogy pénzt erre a legutóbbi vállalkozása Martov.

A csaknem teljes egészét képviselték a zsidó pártok, és gyakorlatilag mindegyikük volna lényeges szerepet játszanak a jövőbeni események Oroszországban. ".

Szolzsenyicin szerint alulbecsült düh magatartásának egyes zsidók, akik eljöttek hatalom és befolyás ebben az időszakban. Például, megemlíti egy cikk egy zsidó író, aki kijelentette, hogy

Zsidók biztosítania kell a nyereség forradalom bármilyen eszközzel ... lelkiismeretfurdalás nélkül. Minden szükséges áldozatot kell hozni. Minden a tét itt, és minden el fog veszni, ha bizalommal .... Még a legelmaradottabb részén zsidó tömegek megértik ezt. "" Senki sem kérdés, hogy mi történne, ha a zsidóknak az ellenforradalom uralkodik. "Volt teljesen biztos abban, hogy ha ez történik, nem lenne tömeges kivégzések a zsidók. Ezért "a mocskos söpredék kell összetörni, még mielőtt ez volt minden esélye, hogy alakítson ki a embrió. Ezek nagyon vetőmagot kell semmisíteni .... Zsidók képes lesz megvédeni a szabadságot. "

Szolzsenyicin megjegyzése is megéri töprengett:

Zúzott az embrió .... És még a nagyon vetőmag .... Ez már elég sok a bolsevik program, de kifejezett szavaival Ószövetség. Mégis, amelyek vetőmagját kell semmisíteni? Monarchisták? De már kifulladt, minden aktivistát lehet számítani az ujjait. Tehát csak azok, akik állást ellen zabolátlan, vad futás szovjetek ellen mindenféle bizottságok és őrült tömeg; azok, aki szeretné, hogy megállítsák a bontást az élet az országban - körültekintő hétköznapi emberek, a korábbi kormányzati tisztviselők, valamint Először tisztek és nagyon hamar a katona-általános Kornyilov. Voltak zsidók közül ellenforradalmárok, de összességében, hogy a mozgás volt, az orosz nemzeti egyet.

Más szóval, Szolzsenyicin látja az író, mint amely a megsemmisítése az orosz nemzeti mozgalom, amely megpróbálta megszelídíteni a túlzásokat az időszak, és ő analogizing, hogy a népirtó beszámoló az Ószövetség: "Józsué levágta az egész földet, A hegy-ország, és a dél, és a síkvidéki, és a lejtők, és minden királyok elhagyta sem maradt, de teljesen megsemmisült minden lélegzett, ahogy az Úr, Izrael Istene, parancsolt "(Josh. 10 : 40). A zsidó író támogatja a népirtó háborús (aprítás fogva vetőmag) az oroszok alapján a zsidó vallási gondolkodás-egy háború ténylegesen végzi a bolsevikok a zsidókat hajlandó hóhér .

Most kezdődik az utolsó nagy forradalom. Által wresting politikai hatalom
magának, a zsidó ledob a néhány megmaradt foszlányait álruhában
Még mindig visel. A demokratikus plebejus zsidó fordul a vérbe zsidó
és a zsarnok a népek. Néhány éven belül ő lesz megpróbálják kiirtani a
nemzeti pillére a hírszerzés, valamint a rablás a népek, hogy
természetes lelki vezetés, majd azokat megérett a szolgai sok a
állandó leigázás. A legborzasztóbb példa erre a Russia.1
Ez a hosszú, a zsidők bosszúja...

A siker a zsidók nem szegregált a hadseregben (lásd fent) azt jelzi, hogy a zsidók nagy hatással volt. Hasonlóképpen, a zsidók gyakran kerülni, hogy besorozták a katonaság, amelyek beteg jelenik meg a munkaerő-felvétel helyett a személyt, aki már készített, úgy, hogy az a személy, elutasították a katonai szolgálat. A javasolt politika ragaszkodnak fényképes igazolvány a zsidó újoncok át lett konvertálva eredményeként olyan felháborodást a zsidók.

Azonban a legfontosabb jelzés a zsidó befolyás, hogy a zsidók egy kritikus összetevő a siker a mozgás, a baloldal, hogy "bontsa ki a forradalom":

A kedvenc jelmondata 1917-es volt, "bontsa ki a forradalom!" Minden szocialista pártok dolgozott annak végrehajtására. IO Levin írja: "Kétségtelen, hogy a zsidó képviselet a bolsevik és a többi pártok, amelyek megkönnyítették" bővül a forradalom "- mensevikek, szocialista forradalmárok, stb - tekintetében az általános zsidó-tagság és a zsidó jelenlét az élen, jóval meghaladja a Zsidó részesedése a lakosság Oroszországban. Ez egy vitathatatlan tény, míg az okokat kell vitatni, amely a ténybeli hitelességét az nem vitatható, és a tagadás értelmetlen. "

Bár ez idézet mutatja, zsidók voltak fontosak között bolsevikok voltak még nagyobb jelentőséggel bír a másik fél a bal, beleértve a mensevikek, jobb és bal szocialista forradalmárok és az anarchisták. Az energetikai csoport valóban!

Szolzsenyicin különös figyelmet fordít az összetétele a Végrehajtó Bizottság a pétervári szovjet és az azt követő, az Összoroszországi Központi Végrehajtó Bizottság (CEC): "Olyan volt, ők valójában uralkodott Oroszországban." Abban a kilenc tagú elnökségének A CEC, már öt zsidó, és csak egy orosz etnikumú.Amellett, hogy hangsúlyozta az etnikai összetétele a CEC, Szolzsenyicin habozik tulajdonítani az etnikai motiváció, hogy a zsidók részt:

Természetesen a fellépések a végrehajtó bizottságok nem lehet kizárólag azzal magyarázható, hogy az etnikai összetétel - egyáltalán nem! (Sokan azok közül, személyiségek visszafordíthatatlanul elhatárolta magát anyanyelvi közösségek és még azt is elfelejtette az utat a shtetls.) Mindegyike őszintén hitte, hogy mivel a tehetségük és a forradalmi szellem, akkor nem lenne probléma intézi a munkavállalók, katonák és parasztok "ügyekben a lehető legjobban. Ők irányítaná jobb egyszerűen azért, mert, hogy műveltebb és okosabb, mint az összes e otromba csőcselék.

Segítségével a "csak", Szolzsenyicin hagy legalább bizonyos etnikai motiváció.És a másik megjegyzések természetesen nem zárja ki az etnikai motiváció. Mivel ő is tisztában van, a zsidók és zsidó prototypically a bal oldalon, gyakran volt erős értelemben az etnikai identitás annak ellenére, hogy szakítottak a hagyományos zsidó közösség. És csak a saját megítélése szerint aki kizárólag nevében érdekeit katonák és a parasztok nem kell alapulnia a valóságban.Valóban, a történet a zsidó részvétel a bal tele van kettősséget bonyolultsága és a zsidó identitás, és példátlan példák önáltatás, amint azt a 3. fejezet a kultúrája kritikája.

De ez egyáltalán nem meglepő, hogy az oroszok venné észre zsidó elsőbbséget: "A sok orosz, a köznép a tábornokok, a hirtelen, a szem-feltűnő átalakulás megjelenése közül azok az igazgatók és a szónokok a megmozdulást és gyűlést, a parancs és a kormány , lenyűgöző volt. "

Így az is meglepő, hogy volt megugrottak az antiszemita attitűdök.Szolzsenyicin hangsúlyozza, hogy nem zsidó-ellenes hozzáállás a legtöbb forradalom előtti Oroszországot, annak a ténynek, hogy a zsidók voltak tiltva él a legtöbb területen. Azonban "után néhány hónappal a februári forradalom, haragot a zsidók ellen hirtelen ragyogott fel a tömegek és elosztva Oroszország egyre erősebb napról hónapban." Volt ellenséges a hirtelen siker a zsidók, nem csak azért, mert jól láthatóan részt a kormányban, hanem azért, mert úgy tűnt, hogy könnyű hozzáférést biztosít a szűkös fogyasztási javak, míg mindenki másnak álltak sorba: "Ők azzal vádolják a zsidók politikai markában, kézben tartására pártok és szovjetek, és még az tönkreteszi a hadsereg ... A fosztogatás és a felhalmozás árut. "

Tekintettel arra, hogy Szolzsenyicin is igazolja, hogy szilárd alapot a valóságban ezeknek a megítélés, ő talán túl kemény a saját népe, amikor azt írja: "Minden forradalom szabadul áradatát mocsok, az irigység és a harag az emberek.Ugyanez történt az orosz nép, a meggyengült keresztény lelkiség. "Ahogy az események idején a szovjet időszak világosan megmutatta, hogy kimondta, a nem-oroszok döntés rettenetes következményekkel jár az orosz nép. A fejlődő ellenséges attitűdje kizárását az etnikai idegenek egy teljesen egészséges reakció.

Zsidóellenes attitűd hatványozottan prominens zsidók forradalmi eltitkolták a zsidó nevek:

Név eltitkolása volt érthetetlen a hétköznapi ember az akkori: csak a tolvajok elrejteni, és változtatnia a nevét. Miért Boris Katz szégyelli a nevét, hanem nevezi magát "Kamkov"? ... Sokan alias származó múltjuk földalatti élet, mert a szükségszerűség, de mi volt kénytelen szereti a Shotman, a szocialista forradalmi a Tomszk (és nem ő egyedül), hogy legyen "Danilov" már 1917-ben?

Az eredmény az volt, hogy a legtöbb ember képtelen volt kitalálni, hogy ki az új vezetőket. Ennek oka az, amit Szolzsenyicin címkék ez a "furcsa titok" nyilvánvaló: a zsidók, mint egy kis etnikai kisebbség rendkívül láthatóan idegen elit egy olyan helyzetben, amikor a hagyományos, az oroszok szenvedtek szörnyen, hogy erőfeszítéseket tettek, hogy csökkentsék a láthatóság. Sőt, Szolzsenyicin megjegyzi, hogy számos prominens zsidó sürgette a zsidók, hogy nem fogadja el pozíciókat az új rendszer éppen ezért. Ugyanazt a stratégiát a név eltitkolás történt Lengyelországban a második világháború után a zsidók aktívan toboroztak a biztonsági erők és az egyéb ágai a lengyel kormány, és ez általános volt a kommunista párt USA-ban is (lásd a 3. fejezet a kultúrája kritikája ). Név eltitkolása lehet tekinteni, mint a forma cripto-judaizmus (vagy ismertebb cripto-kommunizmus), amelyet a zsidó stratégia sok ideje és helye, a történelem folyamán.

Szolzsenyicin egy érdekes idézet G. Landau, jelezve, hogy annak ellenére, hogy az ésszerűen elvárható, hogy a viselkedésük vezetne zsidókkal szembeni ellenségesség, ők amúgy:

Zsidó részvétel az orosz válság volt, elképesztően öngyilkossági felhangok benne, utalok nem csak azok szerepét a bolsevizmus, hanem azok részvételét az egészet. És ez nem csak a hatalmas számú politikailag aktív emberek, a szocialisták és a forradalmárok, akik csatlakoztak a forradalom, én beszélek elsősorban a széles rokonszenvét a [zsidó] tömegek volt, találkozott .... Bár sok táplált pesszimista várakozások, különösen az előrejelzése a pogromok, hogy még mindig képes összeegyeztetni egy ilyen baljóslatú egy elfogadásával zűrzavar, amely kirobbantott számtalan nyomorúság és a pogromok. Ez hasonlított a végzetes vonzereje lepkék a tűz, a megsemmisítő tűz .... Az bizonyos volt néhány erős motívumok nyomja a zsidókat abba az irányba, és mégis azok voltak egyértelműen öngyilkos.

Ez a szempont a zsidó magatartás medvék töprengett. Sokan megjegyezték, hogy a zsidó részvétel előmozdítása tömeges nem-fehér bevándorlás lehet rossz a zsidóknak a hosszú távon. A leghíresebb, Stephen Steinlight ráirányította a figyelmet arra a veszélyre, hogy a zsidók a muszlim bevándorlást, és Abe Foxman a kétségbeesett arról, hogy a latinok nem valószínű, hogy igen fontosnak tartják a zsidó kérdések, mint például a holokauszt és Izrael.Továbbá, ha a nyugati média még inkább igazodjanak a Fehér érdekeit, a tudás a zsidó előmozdítása a nem-fehér bevándorlás kétségkívül vezet zsidóellenes attitűd.

Bármilyen intézkedés zsidó viselkedés alatt a forradalmi időszak Oroszországban és folytatja az etnikai célja az USA-ban és az egész Nyugat-már agresszív, egészen más, például a viselkedését a tengerentúli kínaiak Délkelet-Ázsiában. Valóban, az agresszió egyik a négy kritikus funkciókat, a zsidó aktivizmus általában (lásd itt , pp 26-30, amely szintén foglalkozik a viszonylagos hiánya az agresszió és a tengerentúli kínai).

Azonban "öngyilkossági" túl erős szó ide. Zsidók természetesen megmaradt és virágzott a Szovjetunió és a mai nyugati annak ellenére, hogy agresszív taktikát (Az egyik azt is megemlíteni, hogy az agresszív viselkedés az USA-ban, nem csak a bevándorlás, hanem ellenzi a kereszténységet a köztér, valamint támogatják az izraeli , gyakran a nemzeti érdekek rovására.) Minden bizonnyal nem elterjedt, politikailag hatékony zsidóellenes erőt az Egyesült Államokban vagy máshol nyugaton. Agresszió és nem kifizetődő. Mindazonáltal, az még nem dőlt el a hosszú távú hatások zsidók magatartásuk ellenséges, agresszív elit nyugaton.

Szolzsenyicin, mint mindig, különösen dühös, hogy nincs érzés az orosz kultúra és az orosz nép a zsidók között. Itt ő kéri, különleges figyelmet az "ártatlan" hazafias jogalap kifejezett vallási nyelven általános Lavr Kornyilov, aki egyben a vezető oldalán a fehér erők a polgárháború. Kommentálva a prominens zsidó kritikus, aki nevetségessé Kornyilov, N. Gimmer (Sukhanov), Szolzsenyicin felhívja a figyelmet az ellenségeskedés és megvetés, hogy az új uralkodók Oroszország felé "az egész orosz történelmi örökség":

És mi a helyzet Sukhanov szíve - nem érzi magát olyan fájdalmat egyáltalán?Nem volt semmi értelme egy élő szárazföldi és a kultúra, és nem volt semmilyen késztetést megőrizni őket - ő volt az ő ideológiája, csak a nemzetközi szocializmus .... Ne feledje, hogy ő ... derogatorily említett ... az orosz történelem, ősi művészet és a szentség. És ilyen megvetéssel, hogy az egész orosz történelmi örökség, minden internacionalista söpredék - Sukhanov és az ő csatlósai a rosszindulatú Végrehajtó Bizottság, hogy kormányozza a februári forradalom.

És mégis, annak ellenére, hogy ezek a attitűd a kiábrándulást orosz kultúra jellemző most erőteljes zsidó, Szolzsenyicin nem hibáztatom őket teljesen:

Láttuk hasonló hozzáállás része annak az Ideiglenes Kormány is ... annak nagyon orosz etnikai összetételét. De nem ez megjelenik egy orosz világnézet vagy képviselhetik az orosz érdekeket, ha csak egy kicsit? Egyáltalán nem! A kormány leginkább következetes és "hazafias" tevékenység volt, hogy iránymutatást adjon a már kibogozása országban ... a győzelem a háborúban! A győzelem bármi áron! A hűség a szövetségesek! ... Nem volt aggodalmát a következmények Oroszország a folyamatban lévő háborút. És ez a hiba, ez a hiánya egyfajta nemzeti önvédelem volt megfigyelhető szinte minden találkozóján az Ideiglenes Kormány szekrény, szinte minden vitát.

Itt Szolzsenyicin ad némi szemrehányást Amerikába amely azzal fenyegetőzött, az ideiglenes kormány veszteség finanszírozását illetően, amennyiben Oroszország egy külön békét Németországgal. Világos azonban, hogy ő pont áll: az oroszok maguk is történt borzalmas döntések során nagyon kritikus időszak a történelem.

Valóban, Szolzsenyicin az ábrázolása az Ideiglenes Kormány emlékeztet a számos nem-zsidó politikusok a kortárs nyugati lelkesen érdekeinek előmozdítása etnikai kisebbségek nem ad aggodalomra okot, hogy saját népét.Az Ideiglenes Kormány "demonstrálta állandó szorongás előítéletek ellen konzervatív körökben, és különösen - az orosz ellen konzervatív." Ezt dobta a pénzt a "kulturális igényeit etnikai kisebbségek" figyelmen kívül hagyva az orosz intézmények, mint a Nagy Orosz Zenekar lehetett volna őrizni a alamizsna.

Ezek a hazaárulók, hogy azok az emberek jöttek bizonyára megbánják a nagy szellemben után a bolsevik győzelem eredményezte a megsemmisítése a volt orosz elitek, beleértve a feltehetően őket. Ez egy csodálatos tárgy leckét a halálos őrültség nem vesznek részt a saját nemzeti érdekeinek.

Végül, Szolzsenyicin nem hibáztatja a zsidók az októberi forradalom hozta a bolsevikok. Közlemény azonban, hogy azt jelenti, hogy a zsidók, mivel azok az energia, a szervezés, és befolyásolják, hogy ő adatait az egész fejezetet, tehetett volna többet megállítani, kivéve, hogy ezzel megsértette volna a szocialista érzékenységét, és ő nem is fontos képesítést kapcsolatos Trockij és Grigorij Chudnovsky:

Minél közelebb van ez már-már októberig puccsot, és még inkább nyilvánvaló a bolsevik fenyegetés vált, a szélesebb ez a felismerés elterjedt a zsidók között, hogy azok ellentétben a bolsevizmus. Ez volt gyökeret verjen még a szocialista pártok és számos zsidó szocialisták októberi puccs aktívan ellene, de voltak legyengült a szocialista nézetek és ellenzéki volt, csak a tárgyalások és újságcikkek - ig bolsevikok le az újságok.

Szükség van kifejezetten kimondani, hogy az októberi puccs nem volt a zsidók (bár az általános parancsnoki Trockij és energikus intézkedéseket a fiatal Grigorij Chudnovsky során letartóztatását Ideiglenes Kormány és a mészárlás a védők a Téli Palota). Általánosságban, a közös szemrehányást, hogy a 170 milliós emberek nem tolják be bolsevizmus egy kis zsidó kisebbség, indokolt volt.

 Sőt, mi volt önmagunkat lezárt sorsunk 1917-ben, a mi ostobaság februártól október-decemberben.

Szolzsenyicin észrevételei a Trockij és Chudnovsky arra utalnak, hogy egyes zsidók lehetett szükséges feltétele a bolsevik puccs. Minden esetben, az ostobaság az etnikai oroszok, akik uralták az Ideiglenes Kormány már katasztrofális következményekkel az orosz nép.

Az események 1917-es előrevetítette a legfontosabb fejezet a történet a zsidók és a bolsevizmus. A utóhatásaként a bolsevik forradalom zsidók sereglettek, hogy csatlakozzon az új kormány, és lett egy pillére az új rendszer, a legtöbb gyilkos rezsimnek az európai történelemben.

Vagyis Hitler a kommunista zsidó vezetőktől vette át a példát a nép birtoklásában.

Kommentál

Még mindig nem fizettek a kommunizmus illetve a szocializmus gyilkolásaiért kárpótlást a zsidók. Mert kollektív felelősségük úgy áll fent mint parancs kiadók, ahogy az új nemzedéktől a holokauszt kárpótlást követelik újra és újra.

Szabad Hírek

 

 

Címkék: külföld

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu