Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
A Jobbik tiltakozik az elmúlt időszak legnagyobb lenyúlása, az M6-os autópálya építéséhez kötődő pénzügyi szabad rablás ellen.
Önmagában nézve örömmel lehetne nyugtázni, hogy végre a dél-dunántúliak, a pécsiek is méltó és korszerű közlekedési lehetőséghez jutottak az M6-os autópálya forgalomba helyezésével, amit 2010. március 31-én adtak át. Ezen örömüket nem is akarjuk elvitatni. Közös örömben mégsem lehet részünk, ha az építés költségeit, kivitelezését nézzük.
A 144 km hosszúságú autópálya idegen magáncégek beruházásában készült, amiért a magyar állam 28 éven keresztül, azaz 2038-ig évente 46 milliárd Ft üzemeltetési díjat fizet, mely összeg 1.3 billió Ft, azaz pontosan: 1 288 milliárd Ft. Ezen összegből, ha most nem vonjuk le sem a kamatokat, sem az autópálya karbantartásához, fenntartásához kapcsolódó összegeket, akkor egy kilométerre vetítve majdnem 9 milliárd Ft-unkba kerül a nagyrészt teljesen sík és könnyű terepviszonyok mellett épített útvonal.
Különösen szembetűnő és bohózatba illő, hogy a nem létező völgy fölé völgyhidat, a nem létező hegyekbe 4 db alagutat (melyek közül be is omlott az egyik és újjá kellett építeni) és a nem létező vasútvonal fölé felüljárót épített a beruházó. A botrányokkal tarkított és öt munkás halálával is járó építkezésről feltehetőleg talicskával tolták haza a pénzt a politikusbűnözők és cinkosaik.
A Jobbik Magyarországért Mozgalom felháborítónak tartja és hamarosan utána fog járni eme felelőtlen költekezéseknek (is). A Rendvédelmi Kabinet nemrég kihirdetett elvei alapján különösen nagy figyelmet fogunk szentelni a másokhoz képest dupla vagy – mint azt a jelen példa mutatja – nagyságrendileg háromszoros áron megépült, sokszor felesleges és drága műtárgyakkal teletűzdelt autópályának. A magánszámlákra vagy pártpénztárakba vándorolt összegek jogtalanok, a nemzetellenes cselekedetek nem évülnek el, melyekért a bűnösök felelni fognak.
Mészáros András
Jobbik Közlekedési Kabinet
(Isten adjon erőt, hogy megtörje a nép szavazataival a gonoszt. Ami hatvan éve dühöng országunkban. Isten áldja meg a magyart és adjon erőt nekik..szerk.)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát