Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
2010. augusztus 16. Közélet
|
A legújabb
politikaimarketing-kommunikációs kampány messze túlmegy a magyar
baloldali politika szokásos, piszkos kommunikációs háborúján.
A
magyar baloldali-liberális rezsimek erős összefonódása izraeli,
amerikai-izraeli érdekeltségekkel, cégekkel („megbonthatatlan
barátságuk” a Microsoft felbonthatatlan szerződéseiben, a
General Electric soha el nem évülő, de mára a korábbi
foglalkoztatási arányok ötödére zsugorodó nemzetgazdasági
súlyával stb.) a bűnös baloldali múlt miatti politikai
túlalkalmazkodás miatt érthető. Az viszont nem, amit a mostani
piszkos kampányban, Orbán belerángatási kísérletként
tapasztalunk a Sukoró-ügylet jogi felelősségre vonási szakaszba
érkezésekor. Ez olyan arcátlanság, amit nem lehet szó nélkül
hagyni.
Aki á-t mond, az
b-t is mond
Vagyis nem
lehet direkt állításokat közreadni anélkül, hogy közvetve nem
üzennénk valami mást is. A sukorói ingatlanügyek kettős üzenete
a magyar baloldali-liberális politikai és gazdasági kurzusok egyik
legnyilvánvalóbb panamájáról szól.
Amikor Orbánt egy
lobbista találkozó kapcsán össze akarják mosni a piszkos
ügyleteket felvállaló és politikai súlyukkal amellett kiálló
magyar politikusok felelősségével, akkor egyfelől bűnpártolók
és csalók lesznek, másfelől pedig a magyar terepen működő
izraeli érdekeltségek rámenősségét áttolják a baloldali
antiszemitizmus tartományába társadalmi hangulatkeltés
céljával.
Emlékezzünk egy vezető izraeli személyiség
kijelentésére, aki szerint a magyarokat és Magyarországot meg
lehet venni kilóra. E kijelentés hatalmas visszhangot váltott ki
Magyarországon, magyar zsidó személyiség ítélték el ezt a
megnyilatkozást, amit a magyar médiafőirány fórumai egyöntetű
elhallgatással kezeltek. Majd a magyar ultrák válaszul küldött
megnyilatkozásait a magyar liberális média mint antiszemita
szövegeket vette lajstromba.
Disztingválni
kötelező, de a baloldali pártsajtó nem tud
Hogy
a Lauder-ügy (mert ezzel a botrányos akciózással a sukorói
telekpanama ilyen címen kerül tárgyalásra) megszületik most, az
kizárólag annak köszönhető, hogy baloldali médiakampány
Gyurcsány és Bajnai felmentésére Orbán felelősségét próbálja
felvetni azért, mert Lauder üzletember, minden magyar politikai
tényezőt megkörnyékező akciózásával Orbánhoz is
bekopogtatott. Ez egy dolog.
Az pedig egy másik, hogy
politikai felelősség a telekpanamáért kizárólag Gyurcsányt és
Bajnait terheli. Ami vitán felüli. Így felvetődik a kérdés,
hogy mi a kampány célja akkor.
A kampány célja lehet a
Lauder-ügy is, de akkor egy lobbibotrányt kell tárgyalni (esetleg
más izraeli-magyar vállalkozási botrányok is felvethetők az
elmúlt évekből, ha nagyon rámenősek akarnak lenni a baloldali
médiakampány megrendelői).
És ha lobbibotrány, akkor
Laudert, és Orbánt is meg kell idézni (Gyurcsány és Bajnai
bírósági tárgyalásán), hogy vajon Lauder mit ígért Orbánnak.
De valószínűleg nem erről volt szó, amikor a kampányt
kiagyalták.
A kampány inkább egy távlatos társadalmi
hangulatkeltést célzott meg. Egy antiszemita gerjesztés akart
lenni, amelyben olyan távlatos politikai megfontolások munkálnak,
hogy a várható szélsőjobb, jobb oldali reakciók sokkal több
gondot okoznak a jobbközép kormánynak, mint a baloldali
liberálisoknak az erkölcsileg és intellektuálisan lepusztult
Gyurcsány elvesztése.
A könnyen provokálható jobboldali
holdudvarokban mindig találni olyan tollforgatókat, akik ilyen
átlátszó akciókkal is rávehetők zavaros megnyilatkozásokra,
amelyek azután szöveggyűjtemények és panelek formájában térnek
vissza megfelelő pillanatokban a baloldali médiában itthon és
külföldön.
(gondola.hu alapján JOBBIK GONDOLAT)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát