Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
Hollandia. A közvetítési szolgálati közleményt 3963 panaszok egy év után folyamatosan növekszik. Sok fogyasztó nem tudja talán, de van egy szövetségi közvetítés energia közel tizenkét hónapja. Abból az alkalomból, s működésének első évében, hogy kiadta a számokat. A panaszok száma eléri a 3936 panaszok, amelynek 57,3%-a panaszok a holland, a francia 42,6% és 0,1% német. A panaszok elsősorban a viták arról, kezelésére mérő adatok az éves kimutatás, a lépés vagy üresedés a lakás, telepítése napelemek, a áram számlázás, a szerződési feltételeket és az árak és tarifák (társadalmi) alkalmazott, a fizetendő számlák (késői visszafizetések, fenyegetések megszüntetése, stb) .. Egyéb panaszok az érintett a szolgáltatás minőségét a végkielégítések után a szállító megváltozása, értékesítési gyakorlat, a marketing, valamint a regionális szakértelemmel (vannak regionális mediátorok), mint a hálózati kapcsolatok és áramkimaradás. A közlemény nem határozza meg ezeknek a különböző ügyet oldottak meg, a jelentés több részleteket bejelentette, május elején. "Időbe telik nézni ezt a" mi azt mondtuk, az ombudsman (holland), Eric Houtman. A törvényes határidő a panaszok 40 munkanapon belül, amely egyszer megújítható. "Időről-időre, nehéz a határidők betartása," bevallja Eric Houtman.Különösen a csapatok, hogy a közvetítés szolgáltatás (tíz és fél teljes munkaidős) tovább kell erősíteni. 500.000, a költségvetés át 1,750 millió euró.Továbbá, az ombudsman még mindig nem beszél ki ... miatt keresetet terjesztett a Tanács elé az állam a vesztes jelölt. A mi feladatunk, továbbá, hogy ez a közvetítés szolgáltatás nem mindig reagál a fogyasztói igényekre. Ez volt minden esetben a tapasztalat házaspár X, aki vitatja a törvényjavaslatot több ezer euró. Az ajánlott és a többszörös fenyegetések idézések a bíróságon, hogy a szolgáltató, hogy fordult a közvetítési szolgáltatást. "Kezdetben nem kaptunk választ. Aztán végül tanácsolja nekünk, hogy közös nevezőt a szállítóval," tükrözi Mr. és Mrs. X. A díjak nyúlik vissza, több mint egy éve, a kérdés a recept (1 vagy 5 év) nyitva marad. Emellett talán megmagyarázza, hogy miért a nyertes ajánlattevő nem végzett a fenyegetéseket. Íme a liberalizált magán tőke le kakálja a fogyasztót. JOBBOLDALI GONDOLAT
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Izrael folytatja a rasszista politikáját
Az Amerikát uraló cionista lobbi nem egyezkedik a németekkel
Két millió amerikai fogja veszíteni munkanélküli ellátást