Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
Amerikai nagykövetség
információk:amerikai diplomaták Magyarországot is kérték,
hogy lefordítani "biometrikus" adatok "a jelenlegi
és jövőbeni vezetői és tanácsadóinak
december 3., 2010
Közélet
Kérés ideje: Kedd
június 16, 2009, 21:42
Titkos
állami 062393
NOFORN NOFORN
EO
12958 DECL: 2034/06/16
TAGS
PINR, KSPR, ECON, HU
TÁRGY:
(S) beszámolási és COLLECTION NEEDS: MAGYARORSZÁG
REF: ÁLLAMI 18763
Minősített By: Suzanne MCCORMICK,
rendező, INR / OPS. REASON: 1.4(C). OKA: 1.4 (C).
1. (S / NF) Ez a kábel biztosítja a teljes szövege az új Nemzeti humán felderítés Gyűjtemény irányelv (NHCD) Magyarországról szóló (3. bekezdés végén, és ösztönzi Tanszék személyzettel után, hogy segítséget nyújtson összeállításában magyar életrajzi adatoknak (2. bekezdés).
A. (S / NF) A NHCD alábbi színpadi a NHCD szereplő Ref. C és eredményeit tükrözi a közelmúltban Washington felülvizsgálja a jelentési és beszedése kell összpontosítani Magyarország és rögzíti a prioritások listáját hivatott útmutató részt USG ügynökségek terelik erőforrások és frissíti azt tervezi, hogy információkat szerezzen be Magyarországon. A prioritások is hasznos eszköz segíti a nagykövetség kezelése adatszolgáltatási és-gyűjtés, beleértve a misszió megfogalmazása stratégiai tervek (MS / s).
B. (S / NF) Ezt NHCD megfelel a Nemzeti Hírszerzési prioritások Keretrendszer (NIPF), amely-ben alakult, válaszul NSPD-26 február 24, 2003. Ha szükséges, GRPO nyújthat további háttér az NIPF és használata NIPF rövidítések (zárójelben követő al-kérdést alább) NHCDs.
C. (S / NF) Fontos információk reagálni a NHCD gyakran rendelkezésre áll, hogy a nem állami tagjai az ország Team, amelynek hivatalok részt vettek a felülvizsgálati vezető NHCD, s kiadása. COMS, DCMs, és az állami tisztviselők jelentési segítséget nyújthat összehangolja tevékenységét egyéb Ország csapat tagjait, hogy ösztönözzék a vonatkozó jelentési saját forrásból, illetve a külügyminisztérium csatornákat.
2. (S / NF) állam életrajzi beszámoló), beleértve Magyarországot:
A. (S / NF) A hírszerző közösség épül állami adatszolgáltatási tisztviselők nagy része az életrajzi adatokat gyűjtött világszerte. Informális életrajzi jelentés e-mailben és egyéb módon elengedhetetlen, hogy a közösség gyűjtemény erőfeszítéseket és lehet eljuttatni a INR / B (életrajzi) office terjesztés céljából az IC. Által készített jelentések tisztviselők arra ösztönzik, hogy számoljanak be figyelemre méltó magyarok információ áll rendelkezésre.
B.(S / NF) Jelentési tisztek tartalmaznia kell annyira a következő információkat a lehető amikor már vonatkozó információkat kötődő személyek Magyarországon: irodai és szervezeti címek, nevek, címek helyzete és egyéb információkat az üzleti kártyák száma telefonok, mobiltelefonok, személyhívó és faxok, összefoglalását az elérhetőségi adatok, mint például a telefonkönyvek (a CD lemez vagy elektronikus formában, ha rendelkezésre áll) és az e-mail listák, az internetes és intranetes "kezeli", internetes e-mail címeket, weboldal azonosítási-URL-ek ; hitelkártya számla száma; törzsutas számlaszámok, munkarend, és egyéb vonatkozó életrajzi adatok.
3. (S / NF) Magyar NHCD: kiemelt kérdések:
A. Kormányzás és Belső Fejlesztési 1) energiabiztonsági (ESEC-3H) 2) Pénzügyi stabilitás és gazdasági növekedés (ECF-ek-4) 3) a jogállamiság, a korrupció és a bűnözés (büntetőjog-4) 4) Politikai Evolution, szélsőségesség, és Emberi Jogokért (deps-4H) 5) A nemzeti Vezetés (LEAD-4H) B. külügyi 1) Oroszország (FPOL-4H) 2) Regionális Szomszédok (FPOL-4H) 3) Európai Unió (FPOL-4H) 4) A nemzetközi szervezetek és más külföldi kapcsolatok (FPOL-4H) 5) Az Egyesült Államok (FPOL-4H) C. Nemzetbiztonsági 1) GRPO nyújthat szövege ebben a kérdésben. 2) North Atlantic Treaty Organization (FMCC-4H) 3) Force Structure, Modernization, and Readiness (FMCC-4H) 4) Counterterrorism and Terrorism (TERR-4H) 5) Money Laundering (MONY-5) 6) Proliferation and Counterproliferation (ACWP-5) 7) Information to Support US Military Operational Planning (INFR-5H) D. Telecommunications Infrastructure and Information Systems (INFR-5H) 2) Észak-atlanti Szerződés Szervezete (FMCC-4H) 3) Force felépítése, modernizáció, és a készenlét (FMCC-4H) 4) terrorizmus elleni és a terrorizmus (Terr-4H) 5) pénzmosás (Mony-5) 6) elterjedésének megakadályozása és Counterproliferation ( ACWP-5) 7) Tájékoztatás a támogatási amerikai katonai operatív tervezés (INFR-5H) D. Távközlési Infrastruktúra és Információs Rendszerek (INFR-5H)
4. (S / NF) Jelentéstétel és gyűjtése igények:
A. Kormányzás és Belső Fejlesztési
1) Politikák, tervek, és erőfeszítéseket tesznek energiaforrások diverzifikálása és fejlesztése, rehabilitációja, vagy bővítse energia-infrastruktúra, beleértve a befektetési kapacitás, hatékonyság, a tárolás, a nukleáris energia, flex-fuel, vagy egyéb forrásból, az alternatív energiaforrások. Részletek finanszírozási stratégiák, és a nyitottság a külföldi befektetések. Hajlandóság, tervek, és erőfeszítések kialakítása és végrehajtása egységes Európa energiabiztonsági stratégia. Bejelentett és titkos energetikai megállapodást Oroszországgal, Kaszpi-medence ország, és mások. Részletek a nemzeti energia-politikai döntéshozók, kulcsfontosságú kereskedelmi adatok az ágazatban, és azok kapcsolatait más nemzeti vezetők. Kapcsolatos nézeteiket és válaszok az orosz tervek és erőfeszítések tekintetében a magyar függést az orosz energiától. Tényezők, mint például a korrupció és a külföldi befolyást, hatással kormányzati döntéshozatal a legfontosabb energetikai kérdésekben., Energiaimport, beleértve a megfelelőséget, a hatása a gazdaságra, és befolyásolják a kétoldalú kapcsolatokat. Szervezett bűnözésben való részvételre az energetikai szektorban.
2) Pénzügyi stabilitás és gazdasági növekedés (ECF-ek-4). Tervek és törekvésében, hogy megfeleljen a globális pénzügyi válságnak. Nyilvános választ a pénzügyi nehézségekre. Tervek és erőfeszítések finanszírozására adósság. Ellenzéki, szélsőséges, és a béren kívüli csoport azt tervezi, és erőfeszítéseket tesznek a pénzügyi válság kihasználják céljaik eléréséhez. Tervek és erőfeszítések tekintetében a gazdasági együttműködést az Egyesült Államokkal, az EU, a Nyolcak Csoportja, valamint a nemzetközi pénzügyi intézmények, köztük a Világbank, a Nemzetközi Valutaalap (IMF), az Európai Újjáépítési és Fejlesztési, valamint a Párizsi Klub. Az országos és regionális gazdasági feltételek, beleértve a valós teljesítmény, a hazai és a külföldi befektetések, a külkereskedelem, tőkekiáramlás, bevételeinek növelése, a munkanélküliség, és a szürke gazdaság. Tervek és üldözésére irányuló erőfeszítéseket a gazdasági reform, többek között a monetáris és fiskális politika. Tervek és törekszenek, hogy korlátozzák a tőke repülési és cserekereskedelem. Gazdaságpolitika decisionmaker identitások, filozófiák, a szerepek, összefüggések, és a döntéshozatali folyamatokban. Szerepe a magán üzletemberek gazdasági tervezésben. Megjelent és a nem közzétett nemzeti költségvetés, beleértve a felügyelet és a kapcsolódó bankok és pénzintézetek. Részletek a főbb pénzügyi intézmények. Tervek és erőfeszítéseket tesznek IMF-megállapodásra.
3) a jogállamiság, a korrupció és a bűnözés (büntetőjog-4). Politikák, tervek, és erőfeszítéseit, hogy, védelme, valamint erősítse a független és hatékony igazságszolgáltatás, beleértve a szószólói, ellenfelek, akadályok, és a haladást. Kormány, a nem-állami és állami nézeteket vallanak, és jelzéseket, hatása a korrupció és a bűnözés a kormányzásra, a belső fejlődés, pénzügyi stabilitás, a biztonság fegyverek, katonai felkészültség, és a külföldi befektetések. A korrupció a politikai pártok, különösen a kormányzó párt. Részletek a szervezett bűnözői csoportok, beleértve a vezetést, linkek kormány és a külföldi szervezetek, a kábítószer-és emberkereskedelem, a pénzmosás, hitelkártya csalással, és a számítógépes bűncselekmények, ideértve a gyermekpornográfiát. Részletek számítógépes bűnözés. Kormány azt tervezi, és erőfeszítéseket tesznek a számítógépes bűnözés elleni küzdelemre. Részletek a kábítószer-kereskedelem, beleértve a tendenciákat, típusú kábítószerek, a termelés, az azonosítás az emberkereskedelem csoportok és egyének, a pénzmosás és a csempészet módszerek és útvonalak. Kormány ellen kábítószer-ellenőrzési és végrehajtási tervek, szervezetek, képességek, és tevékenységek. Kormány erőfeszítéseit, hogy működjenek együtt a nemzetközi partnerekkel, hogy ellenőrizzék a tiltott kábítószer-kereskedelem. Az illegális megszerzése kormányzati dokumentumok, mint útlevelek és a vezető engedélyek. Közötti kapcsolatok terroristák, szervezett bűnözői csoportok, és a számítógépes bűnözők. Részletek a bűnüldöző szervezetek és képességek, ideértve az eljárásokat, képességek, kihívások, és azt tervezi, hogy orvosolja akadályok gyors és egyenlő jog. Tervek és erőfeszítéseit a rendvédelmi szervezeteket, hogy biometrikus rendszereket. Tervek és elleni küzdelem szellemi tulajdonjogok bűnözés.
4) Politikai Evolution, szélsőségesség, és az emberi jogokért (deps-4H). Kormány és az állami elkötelezettség, és a tervek és erőfeszítések védelmének és megerősítésének, képviseleti kormányzás, a jogállamiság, a sajtószabadság, a vallási szabadság, a magántulajdon, és az egyéni szabadságjogok. Szakpolitikák és erőfeszítések tekintetében a politikai, jogi, gazdasági, szociális és oktatási reform. Tervek és programok kezelésére felfogás, többek között a média manipuláció. Azonosítása, a szerepek, a célok, és összetétele jelentős társadalmi csoportok, mint például a nem kormányzati szervezetek (NGO-k). Fejlemények és a politikai pártok és blokkok. Részletek belső működése nagy politikai pártok. Erő és vitalitás a politikai pártok. Információ ellenzék és a szélsőséges csoportok, beleértve a belföldi és külföldi támogatást. Információk a Magyar Gárda. Információ, és a kormányzati politikák és erőfeszítések tekintetében, vallási és etnikai kisebbségeket. Az emberek gondolkodásmódját a kisebbségekkel. Javallatok a kisebbségi kérdések befolyásoló politikai fejlemények, vagy a belső stabilitás. Jelzések az emberi jogok megsértésében. Részletek demográfia, beleértve a születési ráta, termékenységi ráta, halálozási arány, a fertőző betegségek előfordulása, és a migráció. Tervek és törekvésében, hogy megfeleljen csökkenő születési arány, többek között a bevándorlás ösztönzése.
5) A nemzeti Vezetés (LEAD-4H). Célok, stratégiák, erőfeszítések, a hatóságok, és felelősségét a nemzeti vezetők. Filozófiák és motívumok mögött vezetői célok, stratégiák, és erőfeszítéseket. Identitások, motívumok, befolyás, és kapcsolatok közötti fő tanácsadója, szurkolókat és az ellenfeleket, különös tekintettel a miniszterelnök, s belső kör. Döntéshozatali eljárások, beleértve az eltérő változó körülmények között. Közötti kapcsolatokat a nemzeti kormányzati szervek, beleértve az elnök, miniszterelnök, miniszterek, nemzetbiztonsági és védelmi tanács, hírszerzési és biztonsági szolgálatok, törvényhozó, az ügyész az általános, és az igazságszolgáltatásban. Korrupció vezető tisztségviselői közül, beleértve a költségvetésen kívüli pénzmozgások támogató felsővezetője. Finanszírozási források a politikai jelöltek, és kormányzati tervek és annak biztosítása finanszírozás átláthatóságát. Állami támogatását, vagy ellenzék közigazgatás, valamint a kormányzati stratégiák és taktikák növelése, fenntartása, és a hatóság reagálása. Értékelés, a kiszolgáltatottság, a személyiség, a pénzügyi, egészségügyi, és a biometrikus információkat a jelenlegi és jövőbeni vezetők és tanácsadók.
B. Külkapcsolatok
1) Politikák, tervek, és az erőfeszítések tekintetében az Oroszországgal fenntartott kapcsolatok, különösen a stratégiai kérdésekre, mint például az energia, a biztonság, a szállítás, és a kereskedelem. Részletek a személyes kapcsolatok a magyar és az orosz vezetők tisztviselői vagy üzletemberek. Magas rangú vezetői, hírszerzési tisztviselők, ellenzék, és a miniszteri szintű biztonsági rések az orosz befolyást. Erőfeszítéseit, hogy együtt, vagy ellenzi Oroszország támogatására, vagy ellenzik az amerikai politikát. Vezetés-és állami nézeteik az Oroszországgal fenntartott kapcsolatok. Magyar kapcsolatos nézetek, és a válasz, oroszországi erőfeszítéseket, befolyása van, beleértve a pénzügyi támogatást, a magyar politikai pártok. Kormány és közvélemény mintegy Oroszország, s stratégiai célkitűzések a régióban, és Magyarország, s az orosz biztonsági rés kényszerítés és befolyását.
2) Regionális Szomszédok (FPOL-4H). Tervek és erőfeszítéseket kapcsolatokról kialakított regionális szomszédaival, köztük Németországban. Magyar részvétel az USA által szponzorált program célja, hogy támogassák a regionális biztonsági együttműködés, egészséges civil-katonai kapcsolatok, és hatékony kezelése a katonai források. Tervek és erőfeszítések tekintetében az orosz befolyást a térségben, különösen a politika-, energia-, és egyéb belpolitikai kérdéseket. Tervek és erőfeszítéseket, hogy működjenek együtt a regionális szomszédokkal az energiabiztonság. Politikák, tervek, és az erőfeszítések tekintetében a magyar kisebbség a szomszédos országokban. Kapcsolatok, és katonai telepítések be, a Balkánon. Tervek és erőfeszítéseket tesznek a demokrácia Kelet-Európában és a Balkánon. Tervek és erőfeszítések tekintetében Moldova és Koszovó. Politikák, tervek, és az erőfeszítések tekintetében ballisztikus rakétavédelmi. Tervek és erőfeszítések tekintetében visegrádi csoport.
3) Európai Unió (FPOL-4H). Filozófiák és motívumok mögött vezetői célok, stratégiák, és erőfeszítések tekintetében az Európai Unió (EU). Prioritások, tervek, és az erőfeszítések tekintetében 2011 EU-elnökség. Bizonyíték, és a gondolatok, egyre támaszkodva EU-ban, és a csökkenő amerikai támaszkodva, a regionális vezető. Tervek és erőfeszítések tekintetében eurózónában. Vezetés-és állami nézeteik szintje befolyásolja közötti európai államok, köztük kapcsolatok az államok közötti és az uniós intézmények, valamint kialakult egy kiemelkedő állami vagy központi szövetség Európában. Részletek formális és informális szövetségek között Magyarország és a többi EU-tagállam, beleértve a terveket, és erőfeszítéseket együttműködnek a kölcsönös érdeklődésre számot tartó kérdésekről. Tervek és erőfeszítéseket, hogy működjenek együtt a regionális szomszédaival, az uniós tagok, és a nem állami szereplők befolyása az uniós politikákat. Tervek és erőfeszítések tekintetében az európai biztonsági és védelmi politika (EBVP). Tervek és erőfeszítések tekintetében az EU bővítését. Tervek és erőfeszítések tekintetében egyedi uniós politikákat és határozatokat.
4) nemzetközi szervezetek és más külföldi kapcsolatok (FPOL-4H). Tervek és üldözésére irányuló erőfeszítéseket a nemzeti célok nemzetközi fórumokon, például az Egyesült Nemzetek Szervezete, a Világkereskedelmi Szervezet, és az Európai Biztonsági és Együttműködési Európában. Tervek és erőfeszítések tekintetében vezető lehetőségeket a nemzetközi szervezetekben. Részletek a Kínával fenntartott kapcsolatok és a nemzetek, amelyek ellenségesek az Egyesült Államok érdekeinek.
5) Az Egyesült Államok (FPOL-4H). Politikák, stratégiák, és erőfeszítéseket illetően Egyesült Államokkal való kapcsolatokat. Kapcsolatos várakozások diplomáciai, biztonság és gazdasági kapcsolatok az USA-val. Vezetés és a közvélemény arról amerikai regionális politikák, a jelenlét és tevékenység. Tervek és erőfeszítések támogatására, vagy ellenzi az USA álláspontok a nemzetközi fórumokon. Tervek és erőfeszítésekre vonatkozó kétoldalú megállapodások, mint például a nukleáris non-proliferációs megállapodások, az USA-val.
C. Nemzeti Biztonsági
1) GRPO nyújthat szövege ebben a kérdésben és a kapcsolódó követelményeket.
2) Észak-atlanti Szerződés Szervezete (FMCC-4H). Tervek, erőfeszítések és képes fenntartani védelmi kiadások az erő korszerűsítésére, Észak-atlanti Szerződés Szervezete (NATO) az interoperabilitás, a NATO-találkozó szükséges kiadások szintjét és erő célokat, és a védelmi képesség kezdeményezés végrehajtására. Stratégia és erőfeszítéseket nyerni állami támogatás az ilyen kiadások. Tervek és erőfeszítéseket vállalt kötelezettségek teljesítésének a NATO, beleértve a munkaerő és a berendezések ki-területen kívüli műveletek. Intézkedések elhelyezésére NATO eljárások és módszerek. Kormány és a közvélemény bizalmát a NATO-ban az 5. cikk biztonsági garanciákat. Attitűdjét állomásozó vagy hosszú távú telepítését a NATO vagy az amerikai erők a magyar földön, a NATO parancsok Magyarországon, és az out-of-ország telepítések a magyar erők. Tervek és erőfeszítések tekintetében a NATO-bővítés, beleértve a stratégiai koncepciókat és jövőbeni szerepe a szövetség. . Kormány, beleértve a katonai, hírszerzési és biztonsági szolgálat hajlandóság, képesség, és erőfeszítések az USA és a NATO minősített információk. Tudatosság és aggodalom a külföldi behatolás. Megvalósítása és megerősítése a személyzet-ellenőrzését eljárásokat. Politikák, tervek, és az erőfeszítések tekintetében az EU védelmi és biztonsági együttműködést, beleértve az EBVP keretében; álláspontját és szándékait illetően közötti esetleges EBVP és a NATO kötelezettségeket.
3) Force felépítése, modernizáció, és a készenlét (FMCC-4H). Részletek fenyegetések értékelésére, beleértve a megállapodás és egyetértés között a polgári és katonai vezetők. Kapcsolatos nézetek, és a válasz, cyber hadviselés fenyegetés. Tervek és erőfeszítések támogatására, vagy ellenzi az USA célok Afganisztánban, Irakban és másutt. Hajlandóság és képesség, hogy részt vegyenek a NATO, EU és más multilaterális kapcsolatok, beleértve az "out-of-area műveletek, többnemzetiségű békefenntartó erő Délkelet-Európában, valamint a humanitárius és békefenntartó műveletekben. Szakpolitikák és erőfeszítések való hozzáférés, az átrepülés, és tranzit az amerikai katonai erők és eszközök. Hajlam, készség, és küldetését a katonai erők. Tervek és erőfeszítések tekintetében haderőstruktúra, a katonai reform és a modernizáció, beleértve a jövőbeli szerepét, erősségeit, és kompozíciók a katonai szolgálat. Részletek a katonai együttműködés más nemzetek és a szereplők. Részletek védelmi ipar, beleértve a terveket, és erőfeszítéseket, hogy működjenek együtt a külföldi nemzetek. Fegyver rendszer fejlesztési programok, cégek és szolgáltatások. Típusai, a termelési ráta, és a gyári jelölések nagy fegyver rendszerek. Döntéshozatal tekintetében megszerzése az USA vagy más nemzet fegyverrendszerek. Katonai és félkatonai munkaerő, szerkezete, költségvetése és kiadásai a szolgáltatás és funkció, küldetés, tanítás, a taktika, hogy a csata, vezetési és irányítási, felszerelése, karbantartása, képzés, a gyakorlat részvételt, támogatja a nemzetközi békefenntartó műveletekben, a professzionalizmus, altiszt fejlesztés, az egészségügy, a fizetés, a lakhatás, a hűség, és a morál. Kapcsolatos nézetek, és elkötelezettségét, az intelligencia megosztására vonatkozó megállapodásokat az USA-val. Jelzések nemzeti szinten tagadását és megtévesztés programot, beleértve a tanítás, célokat, a célok, szervezetek és tevékenységek. Helyszín, misszió, szervezet, az ahhoz kapcsolódó személyzet, finanszírozás, fejlesztés, és használja a föld alatti létesítmények és egyéb edzett struktúrákat, beleértve a védelmét irányító és ellenőrző hálózatok, civil és katonai vezetők, és a kritikus erőforrások. Részletek, és a technológiatranszfer, a fejlett technikák, hogy megnehezítse a legfontosabb eszközökhöz, beleértve a speciális betonok alkalmazása. . Részletek kettős felhasználása földalatti civil infrastruktúra. Tervek és erőfeszítéseket, amelyek célja más államok kialakítása föld alatti létesítmények és egyéb szerkezetek edzett.
4) terrorizmus elleni és a terrorizmus (Terr-4H). Kormány terrorelhárítás politikák, tervek, lehetőségek, és erőfeszítéseket. Kormány és az állami támogatás és ellenző amerikai erőfeszítéseket, beleértve a katonai műveleteket, a háború a nemzetközi terrorizmus ellen. Kormány hajlandóság, képesség, és erőfeszítést, hogy hozzanak létre és védelme elleni jogszabályokra terroristák, határellenőrzés, lefoglalják a terroristák, megragadja a terrorista-hez kötődő bankszámlák, megosztani hírszerzési, és védi fegyverek, a kapcsolódó eszközök, és az energia-és egyéb létfontosságú infrastruktúrák elleni terrortámadás és az behatolás. Terrorista támadást tervez az USA és más személyek, létesítmények, vagy érdekeit. Terrorista tervek, és erőfeszítéseket tesznek szert vagy át vegyi, biológiai, radiológiai, illetve nukleáris fegyverek. Terrorista identitások, motívumok, célok, stratégiák, helyszínek, lehetőségek, parancsnoki struktúrákat, linkek más csoportok vagy államok, szervezetek a humanitárius vagy orvosi csoportok, a hamis és / vagy módosított úti okmányok, távközlési módszerek és módok, szállítás, finanszírozás, finanszírozási és üzleti tevékenység, a biztonság, a toborzás és a képzés. Javallatok külföldi szervezet, állami, vagy helyi támogatást a terroristák. Részletek terrorista részvétel tiltott kábítószer-kereskedelem és egyéb bűncselekmények.
5) pénzmosás (Mony-5). Kormány azt tervezi, és erőfeszítéseiket a pénzmosás elleni jogszabályok végrehajtására, és büntetőeljárást. Pénzmosás, beleértve a módszereket, technikákat, tranzakciók, helyszínek, és a hozzájuk kapcsolódó személyekkel, szervezetekkel és intézményekkel. Használja a héj vállalatok és a nem-pénzügyi közvetítők, például jogászok, könyvelők, és kaszinók, valamint a kapcsolódó bankszámlákat mosására bűncselekményekből származó. Közötti kapcsolatok pénzmosás csoportok és terroristák. Kábítószerrel részvétel a pénzmosás. Használja-e a pénzmosás ható-egyre intézkedés.
6) elterjedésének megakadályozása és Counterproliferation (ACWP-5). Elkötelezettség, tervek, erőfeszítések, és képes kezelni a biztonságos katonai export szabályozása, beleértve a részletek felügyeleti végfelhasználói tevékenységek és szankciókat a szabálysértés. Szervezeti felkészültségének és képességének a határőrök és vámtisztviselők a határellenőrzés. Tervek és erőfeszítéseket, hogy betartsák a nemzetközi ellenőrzési rendszerek. Tervek és erőfeszítéseit, hogy hajtsák végre a jogszabályokat, és végre hatékony export-engedélyezési rendszer. Hajlandóságát és erőfeszítéseit, hogy működjenek együtt az Egyesült Államokkal a tömegpusztító fegyverek elterjedésének megakadályozására. Külföldi használata Magyarországon fegyverek átrakási pont. Részletek fegyverek szállítására, beleértve a kapcsolódó cégek, ügynökök, módok, módszerek, utak, csomópontok, menetrendek, és a kommunikáció. Részletek szervezetek, csoportok, és egyének értékesítése fegyverek vagy technológiák, hogy az ellenséges az Egyesült Államok érdekeinek, illetve a nem állami szervezetek. Tervek és erőfeszítéseket, hogy megkerüljék antiproliferation egyezmények és megállapodások.
7) adatokkal támasztják alá az USA Katonai Operatív tervezés (INFR-5H). Adatokkal támasztják alá az USA vészhelyzeti tervezést, beleértve az evakuálás harcolok, és a humanitárius és orvosi mentési műveletek. . Aktuális állapotát, kiszolgáltatottságát, és a tervek módosítását, a kritikus infrastruktúrák, különösen a szállítás, az energia, és a kommunikáció. Polgári és katonai orvosi és élettudományi képességek és infrastruktúrák. Katonai orvosi kutatás és fejlesztés, beleértve az új vakcinák, gyógyászat, valamint a vegyi, biológiai, radiológiai és nukleáris orvosi védelem. Információk, ideértve a statisztikákat, a fertőző betegségek, mint például a madárinfluenza, a tuberkulózis, humán immundeficiencia vírus / szerzett immunhiányos betegség, a hepatitis A és tickborne encephalitis. Helyszínek és szintű kémiai és radiológiai szennyeződések élelmiszer, víz, levegő és a talaj. Helyszínt és az ipari létesítmények vegyi anyagok tárolása helyszíni. Leírások és helyszíneken lehetséges evakuálási területek, rendőrség és a tűzoltóság állomások, kórházak, szállodák, valamint a diplomáciai lehetőségeket. Tervek és lehetőségek a kormányzat és a civil szervezetek támogatása, beleértve a biztosíték nyújtása esetében, mentési műveletek. Politikák, tervek, és erőfeszítések tekintetében fogva tartott, elfogták, és letartóztatták amerikai személyek, beleértve a hadifoglyok és eltűnt.
Távközlési infrastruktúra és információs rendszerek (INFR-5H). A jelenlegi előírások, a sérülékenységek és képességeit, és tervezett fejlesztések, a nemzeti távközlési infrastruktúra és az információs rendszerek, hálózatok, és az alkalmazott technológiák a polgári és katonai kormányzati hatóságok, beleértve a hírszerzési és biztonsági szolgálatok. Részletek irányító és ellenőrző rendszerek és létesítmények. Országos vezetői használata, és a függőségek, dedikált távközlési infrastruktúra és információs rendszerek. Részletek a nemzeti és regionális távközlési politikák, programok, szabályozások, és a képzés. Információ az aktuális, és a tervezett fejlesztések, az állami szektor kommunikációs rendszerek és technológiák, beleértve a mobiltelefon hálózatok, a mobil műholdas telefonok, igen kis apertúrájú, vezetékes és mobil rádiók, személyhívó, előre névjegykártyák, tűzfalak, titkosítás, nemzetközi kapcsolat, használata elektronikus adatcsere, valamint a kábeles és üvegszálas hálózatok. A vezeték nélküli infrastruktúra, mobil kommunikációs képességek és teszi és modellek a mobiltelefonok és operációs rendszerek, felvenni a második generációs és harmadik generációs rendszerek. Részletek a használatát műholdak távközlési célokra, beleértve a tervezett rendszer frissítéseket. Részletek az Internet és Intranet és az infrastruktúra, beleértve a kormányzati felügyelet. Részletek a külföldi és a hazai távközlési szolgáltatók és az értékesítők. Tervek és erőfeszítéseket megszerezni az USA export-vezérelt távközlési berendezések és a technológia. Tervek és erőfeszítések exportja vagy átadása state-of-the art távközlési berendezések és technológiák. Részletek információk tárolók kapcsolódó rádiófrekvenciás azonosító rendszerek engedélyezve használt útlevelek, kormány jelvény, és a szállítási rendszereket. . Hivatalos és személyes telefonszámot, faxszámot és e-mail címét főbb polgári és katonai vezetők.
JOBBIK GONDOLAT
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát