SZABAD HÍREK: Anglia: A nagy energia számlák tiltakozás: düh, mint milliói panaszkodnak

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 Anglia: A nagy energia számlák tiltakozás: düh, mint milliói panaszkodnak mint töltés hibák és pontatlan mérőállás miatt. Valamint csaló mérőóra miatt.
"Big Six" energia cégek már 4 millió panasz tavaly
Bill hibákat és pontatlan oka leginkább a harag
Hibás számlák miatt ügyfelek kimaradnak díjazás "

A SEAN POULTER
 január 11, 2012 Külföld
  A hiba azt jelenti, több ezer ügyfél van, hogy többet fizetnek a havi beszedési, így ők adnak a hitelt az energia cégeknek.

network.hu


Az ügyfél panaszok kudarcok a "Big Six" energia cégek hit 4000000 eset tavaly.
Hibák a számlák és a pontatlan mérőállás volt a legnagyobb forrása a düh és a frusztráció, mondja a kutatók.
A hiba azt jelenti, több ezer ügyfél van, hogy többet fizetnek a havi beszedési dijat, így őket a hitelt az energia cégeknek.

Veszítettek a szolgáltatók: Az melyik? felmérés azt sugallja, hogy megsértett ügyfelek esnek el, mint £ 4million évente kompenzáció.
De más esetekben megismételt becsült számlák átlagos vásárlók fizetnek túl sokat, és ezután szembesül hirtelen és nagy fizetési igény gáz-vagy villamos energia.
A számok - által összeállított Melyik? - Azt az energia cégek maguktól nem foglalkozik a panaszokkal elég, vagy hogy az ügyfeleknek tanácsot arról, hogyan folytassák őket.
A fogyasztói csoport megállapította, hogy kilenc, tíz embert, akik elégedetlenek azzal, ahogyan panaszát kezelték, akkor nem folytatja azt az fogyasztói  ombudsman vizsgálatot.
Melyik? arra utal, hogy ennek eredményeképpen ezek a sértett vásárlók esnek el, mint £ 4million évente kompenzáció.
Energy cég közzé adatokat, beleértve a panaszok száma kapnak a saját honlapjukon, de a számok rejtve van, és nehéz összehasonlítani a cégek egymással.
Melyik?, Akinek kutatás ma közzétett, keresett honlapján a Big Six energiaszolgáltatók - British Gas, az EDF Energy, az E. ON, Npower, SSE és a Scottish Power - és felvett 4.000.000 panaszok az év szeptemberéig 2011.
A panaszok szereplő számos probléma, de a túlnyomó többsége kapcsolódó számlázási hibák.
Mindazonáltal a fogyasztó bajnok azt mondja, a vevők elégedetlenség mennek a  mert az energia cégek nem kötelesek közzétenni, egy könnyen érthető formában, a panaszok száma kapnak, mennyi ideig tartott, amely megoldja, hogy mi a kérdés.

A "BIX hat" az energia cégek, amelyek között a British Gas, az EDF Energia és NPower kapott összesen 4.000.000 panaszok tavaly

Ezen kívül, 23 százaléka a megkérdezettek szenvedett küzdő energiaszolgáltató az elmúlt évben nem tett panaszt.
Richard Lloyd, melyik? ügyvezető igazgatója elmondta: "OFGEM, az energia szabályozó, közzé kell tennie az igazságot a teljes szintet panaszok ebben az alapvető szolgáltatást.
"Energia szolgáltatók kell tartani nyilvánosan elszámoltatható, rendszeresen, hozataláért jobb a problémák ügyfeleik számolnak. Ez annak a jele, szintjét frusztráció és ennek az iparágnak, hogy olyan sok ember van egy probléma, de nem panaszkodnak, akkor is, ha lehet kihagyják a kompenzációs. "
Az ügyfelek veszik a panaszokat, hogy az energia ombudsman ingyenesen, de csak akkor, ha továbbra sem szűnnek meg nyolc hét után, vagy a szállító küld patthelyzet levélben, amelyben kijelentették, hogy nem tehet mást.
Kilencvenöt százaléka panaszok nézett az ombudsman által helyt adott és 70 százalékuk kap pénzügyi jogorvoslatot.
Melyik? is elvégezték éves energiaipari vállalat elégedettségi felmérés, amely kimutatta, hogy a nagy hatot minden szavazat rosszul vevőik által.
Német tulajdonú Npower jött ki a legrosszabb a nagy hat, és mindössze 41 százaléka az ügyfelek mondván, hogy elégedett volt a cég szolgáltatás vagy valószínűleg ajánlom másoknak is.


Francia tulajdonú EDF Energy, a pontszám 43 százaléka, és a spanyol tulajdonban lévő Scottish Power, 44 százalék, ezt nem sokkal jobb.
A legnagyobb energia-cég, a British Gas, valamint az E. ON német, mind megkapták a jóváhagyását 47 százaléka a megkérdezettek.
Scottish & Southern Energy volt az egyetlen Big Six cég kielégítése több mint a fele az ügyfelek, a pontszám 51 százaléka. A legjobb szempontjából ügyfélszolgálat jellemzően a kisebb szolgáltatók az ügyfelek a több tízezer, hanem több millió.

A fogyasztói csoportok szerint az energia vállalkozásoknak meg kell tartani, nyilvánosan felelősségre megoldására ügyfél problémák
Jó Energy vezette a táblázatot egy 84 százaléka ügyfél ajánlását követi Utility Warehouse, amely 78 százalékos, és Ecotricity, 77 százalék.
Melyik? Nem lefordítani a számok az energia vállalati honlapok az ügyfél panaszok 2010-ben. De egy másik közzétett tanulmány tavaly novemberben a Ecotrocity, megerősítette, hogy a nagy energetikai cégek ben erősödtek a panaszok az elmúlt évben.
Npower generált 18,45 panasz 1000 az ügyfelek 2011-ben, ami akár 10 százalékkal az egy évvel korábban, a tanulmány.
British Gas látta, hogy egy 30 százalékos növekedése panaszokat, figyelembe véve a számot 12,37 1000. Az E. ON volt a növekedés mintegy 1 százalékkal 12,16 1000.
Volt egy 14 százalékkal nőtt SSE, figyelembe az arány 12,1%- 1000-re, míg EDF látott 40 százalékos emelkedés panaszok, figyelembe, hogy 8,86 ezrelék.
Scottish Power még nem tették közzé a panaszok száma abban az időben, de volt 18 panasz 1000 az ügyfelekre 2010-ben.
De OFGEM azt mondta, hogy  fellépnek keménye a  cégek ellen, amelyek nem foglalkozik a panaszokkal megfelelően.
A szóvivő azt mondta: "OFGEM igyekszik nagyobb hatáskört a kormánytól, hogy adjon nekünk felelőssége, hogy nyilvánosságra panaszokkal kapcsolatos adatok. Már tett erős ellen energiaipari vállalatok ebben a kérdésben, és bírságot szabott ki Npower Ft 2million és British Gas Ft 2.5million a szegény fogyasztó  panaszkezelés. "

Kommentál

Magyarországon nem terhel jogi felelősség ha az E-on rossz számlát bocsát ki. Sőt nem köteles figyelembe venni a fogyasztó álláspontját a magyar törvények szerint. Nálunk nincs fogyasztó védelem a szolgáltatókkal szemben.  Az ügyfélt sokszor nem is veszik komolyan.
Szabad Hirek

Címkék: külföld

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu