Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
2010. július 30. Közélet
Alig két hónappal távozása előtt az elmúlt húsz év legnagyobb botrányával nézhet szembe Demszky Gábor, ha megbukik a több mint hatvanmilliárdos metrókocsi-beszerzés. Meg nem erősített információk szerint a francia Alstom cég ma nem kapja meg a típusengedélyt a kettes vonalra szánt szerelvényre, a Fővárosi Közgyűlés döntése alapján a fővárossal kötött minden szerződése megszűnhet, a négyes metró beruházása pedig akár évekre is leállhat.
|
Eddig már közel
30 milliárd forintot fizetett ki a fővárosi önkormányzat a
francia Alstom cégnek a kettes és a majdani négyes metró vonalára
szánt szerelvények, összesen 37 kocsi legyártásáért, de
könnyen lehet, hogy egy sem lesz belőle. BKV-s forrásokra
hivatkozva a Hírszerző azt írja: a régóta fékhibákkal küszködő
prototípus az utolsó teszten sem szerepelt jól, így az ma sem
kaphatja meg az úgynevezett típusengedélyt a Nemzeti Közlekedési
Hatóságtól (NKH). Lapunknak több fővárosi forrásból
megerősítették, hogy baj van: amikor a tesztek során váratlan
áramszünetet modelleztek, mindkét fékrendszer leállt, a vagont
csak a vészfékkel lehetett megállítani. Az internetes újság
arról is értesült, hogy az álló vagon műszaki ellenőrzése sem
sikerült jól: amikor az NKH szakembere megrángatta a
fékvezetékeket, az egyik a kezében maradt.
Az ügyben
egyelőre sem a hatóság, sem az Alstom illetékesei nem
nyilatkoztak, a BKV-nál pedig annyit közöltek, hogy várják az
NKH mai döntését, és minden forgatókönyvre felkészülnek.
Nevük elhallgatását kérő informátoraink szerint nemcsak
országos, hanem a négyes metró uniós beruházása miatt európai
szintű botrány várható.
Kommentál
Közben Demszkij ujabb pénzt követel a kormánytól, milliárdos nagyságrendben az önkormányzatnak.
(MNO alapján JOBBIK GONDOLAT)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát