Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
2010.04.21. Közélet
CION
BÖLCSEINEK JEGYZŐKÖNYVEI
Szergej A. Nyíl
1901-ben kiadott orosz nyelvű fordítása nyomán BUDAPEST,1999.
10. JEGYZŐKÖNYV
Látszatpolitika. A
csalás "őrszelleme". Mit ígér a szabadkőműves
államcsíny? Egyetemes választójog. Önfontosság. A
szabadkőművesség vezetői. A lángelme, aki vezeti a
szabadkőművességet. Intézmények és feladataik. A liberalizmus
mérge. Alkotmány - a pártviszályok iskolája. A köztársaságok
kora. Elnökök - a szabadkőművesség bábjai. Az elnökök
felelőssége. A képviselőházak és elnökök szerepe a
"panamázás"-ban. Szabadkőművesség - a törvényhozó
erő. Új köztársasági alkotmány. Átmenet a szabadkőműves
kényuralomba. "A világ ura" kinyilvánításának
pillanata. Betegségek beoltása és más fortélyok.
Ma
azzal kezdem, hogy megismétlem, amit már mondtam, és kérem
önöket, tartsák szem előtt, hogy a kormányok és népek a
politikában megelégszenek a látszattal. S valóban, hogyan is
foghatnák fel a gójok (nemzsidók) a dolgok igazi értelmét,
amikor képviselőik saját szórakozásukra fordítják erejük java
részét? A mi politikánk számára rendkívül fontos, hogy
tisztában legyünk ezzel a körülménnyel; ez jó szolgálatot fog
tenni nekünk, amikor majd sor kerül arra, hogy fontolóra vegyük a
hatalom elosztását, a szólás-, sajtó- és vallásszabadságot,
az egyesülési törvényt, a törvény előtti egyenlőséget, a
tulajdon és a lakás sérthetetlenségét, az adóztatást, a
közvetett adók gondolatát, valamint a törvények visszaható
erejét.
Mindezek olyan kérdések, amelyeket a nép előtt
nem szabad egyenesen és nyíltan érinteni. Ha nem lehet elkerülni
az érintésüket, nem szabad ezeket a jogokat határozottan
megnevezni, hanem minden részletezés nélkül csak annyit szabad
mondanunk, hogy elismerjük a fennállójogrend alapjait. Azért kell
lehetőleg hallgatnunk ezekről a jogokról, hogy szabad kezünk
legyen arra, hogy ezt vagy azt feltűnés nélkül elejtsük; ha
valamennyit kifejezetten felsorolnánk, úgy tűnne fel, mintha már
meg is adtuk volna őket.
A tömeg különös ragaszkodással
és tisztelettel viseltetik a politikai hatalom géniuszai iránt és
csodálattal nyugtázza erőszakosságaikat; „ez aljas volt, igaz,
de nagyon okos... csalásnak is lehet mondani, de milyen ügyesen
kártyázták meg, milyen nagyszerűen csinálták, micsoda
vakmerőség!” - mondják...
Számot tartunk arra, hogy az
összes nemzetet belevonjuk annak az új államszerkezetnek
felépítésébe, amelynek tervét mi készítettük. Ezért
mindenekelőtt elengedhetetlenül szükséges, hogy felvértezzük
magunkat és tároljuk magunkban azt az arcátlan vakmerőséget és
ellenállhatatlan szellemi erőt, amely aktivitásunkban
megtestesülve le fog törni minden akadályt utunkon.
Államcsínyünk befejezése után a következőket fogjuk
mondani a különböző népeknek. "Eddig minden szörnyen
rosszul ment, mindenkit kimerítettek a szenvedések. Mi
kiküszöböljük a szenvedésetek okait - a népi hovatartozást, a
határokat, a pénznemek különféleségét. Természetesen
ítélkezhettek fölöttünk, de hozhattok-e igazságos ítéletet,
ha kimondjátok, mielőtt még próbára tettétek, amit ajánlunk
nektek... " Erre a tömeg ujjongva a tenyerén fog hordani a
reménykedés és várakozás egyhangú diadalában. Akkor aztán
betöltötték rendeltetésüket a választások-melyeket eszközül
használtunk fel a világ trónjának elfoglalására, arra tanítva
meg az emberek legkisebb közösségeit is, hogy gyűléseken
szavazzanak csoportos megegyezés alapján - és utoljára fognak
szerepet játszani, amikor is az emberek egyhangúlag kifejezik majd
azt a kívánságukat, hogy közelről ismerkedjenek meg velünk,
mielőtt elítélnének. Ennek biztosítására osztályokra és
képzettségre való tekintet nélkül mindenkinek szavaznia kell,
hogy abszolút többséget érjünk el, melyet a művelt, vagyonos
osztályok részéről nem kaphatunk meg.
Azzal, hogy
mindenkibe beleoltjuk saját fontosságának tudatát, meg fogjuk
semmisíteni a gójok között a család fontosságát és nevelési
értékét, és meg fogjuk akadályozni, hogy önálló gondolkozású
egyének szóhoz jussanak, az általunk vezetett tömeg ugyanis nem
fogja megengedni, hogy érvényesüljenek, sőt, még csak meg sem
fogja őket hallgatni, hiszen hozzászokott ahhoz, hogy csak ránk
hallgasson, akik megfizetjük engedelmességét és figyelmét.
Ily módon hatalmas, vak erőt fogunk
létrehozni, amely képtelen lesz bármely irányban is megmozdulni
ügynökeink irányítása nélkül, akiket a tömeg vezetésére,
annak élére helyeztünk. A nép alá fogja vetni magát az ő
kormányzásuknak, mert tudni fogja, hogy ezektől a vezetőktől
függ keresete, jutalmazása és mindenfajta más előnye. Egy
kormányzati tervnek készen kell egy és ugyanabból az agyból
erednie, mert soha nem tud szilárd alakot ölteni, ha megengedik,
hogy részekre bontva sokan dolgozzanak rajta. Ezért szabad ugyan
ismernünk a cselekvési tervet, de nem szabad azt vita tárgyává
tennünk, nehogy elrontsuk művésziességét az alkatrészei közötti
összefüggést, az egyes pontokban rejlő titkos szándékok
gyakorlati érvényesülését. Ha ilyen művet vita tárgyává
tennénk és módosításokat eszközölnénk rajta szavazás útján,
ezzel ráütnék mindazok érveléseinek és félreértéseinek
bélyegét, akik nem értették meg a terv cselszövéseinek mélyebb
értelmét és összefüggését.
Azt akarjuk, hogy terveink
erőteljesek és célszerűen kigondoltak legyenek. Ezért NEM SZABAD
ODADOBNUNK VEZETŐSÉGÜNK LÁNGESZŰ MŰVÉT a tömeg, vagy akár
csak egy zártkörű csoport karmai közé. Ezek a tervek egyelőre
nem fogják megdönteni a fennálló intézményeket. Csupán
gazdasági vonatkozásban fognak azokon változásokat
foganatosítani, aminek következtében azok egész működése úgy
fog módosulni, ahogy ez a terveinkben megszabott iránynak megfelel.
Különböző elnevezések alatt minden országnak
megközelítően egyforma a berendezése: népképviselet,
minisztérium, szenátus, államtanács, törvényhozás és
végrehajtó hatalom. Felesleges megmagyaráznom önöknek mindezek
egymáshoz való viszonyának mechanizmusát, mert mindezt úgyis
tudják; csupán azt a tényt vegyék figyelembe, hogy az említett
intézmények mindegyike valamely fontos funkciónak felel meg az
államban, és figyeljék meg, kérem, hogy a "fontos"
jelzőt nem az intézményre vonatkoztatom hanem a funkcióra,
következésképpen nem az intézmények fontosak, hanem azok
funkciói. Ezek az intézmények felosztották maguk között a
kormány összes funkcióját - a közigazgatást, a törvényhozást
és a végrehajtó hatalmat, s ezért úgy működnek, mint az emberi
test szervei. Ha az államgépezetnek csak egy részében is kárt
teszünk, az állam beteggé válik, mint az emberi test, és végül
is meghal.
Amikor bevezettük az állami szervezetbe a
liberalizmus mérgét, egész politikai alkata megváltozott. Az
államok halálos betegséget kaptak - vérmérgezést. Már csak az
van hátra, hogy megvárjuk haláltusájuk végét. (Lásd a balliberalizmus nyolc évét hazánkban.)
A
liberalizmus alkotmányos államokat eredményezett, amelyek a
korábbi kényuralom, a gójok egyetlen oltalma helyébe léptek; az
alkotmány pedig, amint önök jól tudják, semmi egyéb, mint
magasiskolája az egyenetlenkedésnek, félreértéseknek,
viszályoknak, pártszeszélyeknek, egyszóval mindannak, ami arra
szolgál, hogy személytelenné tegye az állami életet. A
"csevegések" szónoki emelvénye - nem kevésbé
hatásosan, mint a sajtó - tétlenségre és tehetetlenségre
kárhoztatta az uralkodókat, így haszontalanokká és
feleslegesekké téve őket, amiért el is csapták őket sok
országban. Ekkor érkezett el a köztársaságok kora, és ekkor
történt, hogy az uralkodót kormánykarikatúrával - elnökkel
helyettesítettük, akit a tömegből, bábjaink, rabszolgáink közül
választottuk ki. Ezzel megvetettük az alapját annak az aknának,
amelyet a gój nép, jobban mondva a gój népek alatt elhelyeztünk.
Nemsokára be fogjuk vezetni azt az elvet, hogy az elnökök
felelősek cselekedeteikért.
Addigra abban a helyzetben
leszünk, hogy nem kell többé ügyelnünk a formákra az ügyek
intézésénél, melyekért személytelen bábunk lesz a felelős.
Mit törődünk azzal, ha megritkulnak sorai, akik a hatalomért
versengenek, ha fennakadás következik be azáltal, hogy nem sikerül
elnököt találni, amely fennakadás végül fel fogja bomlasztani
az államot?...
Hogy tervünk ezzel az eredménnyel járjon,
választásokat fogunk rendezni oly elnökök javára, akiknek
múltjában valamilyen sötét, titkos folt, valami "panama"
vagy ehhez hasonló van, - így aztán megbízható ügynökeink
lesznek terveink véghezvitelében, mivel tartanak majd a
leleplezéstől, valamint a hatalomhoz jutottak ama természetes
kívánságából kifolyólag, hogy megtartsák az elnöki hivatallal
járó kiváltságokat, előnyöket és megbecsülést. A
képviselőház fedezni, védelmezni, választani fogja az elnököket,
de el fogjuk venni tőle azt a jogot, hogy új törvényeket
javasoljon vagy meglevő törvényeket módosítson; ezt a jogot
ugyanis a felelős elnökre, a mi bábunkra fogjuk ruházni. Ily
módon az elnöki tekintély természetesen mindenféle támadás
céltáblája lesz, mi azonban önvédelmi eszközt adunk majd a
kezébe, amennyiben fel fogjuk jogosítani arra, hogy közvetlenül a
néphez forduljon, kikérje a nép döntését függetlenül annak
saját képviselőitől, vagyis, hogy apelláljon a nép többségéhez,
amely épp oly vak rabszolgánk. Ettől függetlenül fel fogjuk
ruházni az elnököt a hadiállapot kihirdetésének jogával. Ezt
azzal a megokolással fogjuk igazolni, hogy az elnöknek, mint az
ország egész hadereje fejének rendelkeznie kell a haderő felett,
hogy szükség esetén megvédhesse az új köztársasági
alkotmányt, amely védelmi jog, mint ennek az alkotmánynak felelős
képviselőjét, meg fogja illetni.
Könnyű megérteni, hogy
ilyen körülmények között a szentély kulcsa a mi kezünkben lesz
és senki rajtunk kívül nem fogja többé irányítani a
törvényhozó hatalmat.
Ezenkívül az államtitkok
megőrzésének ürügye alatt el fogjuk venni a képviselőháztól
azt a jogot, hogy kormányintézkedések ügyében interpelláljon,
továbbá az új alkotmány segítségével a lehető legkisebbre
fogjuk csökkenteni a képviselők számát, amivel együtt jár majd
a politikai szenvedélyek és a politikai ügyekért való lelkesedés
aránylagos csökkentése is. Ha pedig - ami aligha várható ezek a
szenvedélyek még a képviselőknek e minimális száma mellett is
lángra lobbannának, uszító felhívással és a nép többségére
való hivatkozással el fogjuk mozdítani őket... Az elnöktől függ
majd a képviselőház és a szenátus elnökeinek és alelnökeinek
kinevezése. A parlamentek állandó ülésezéseit meg fogjuk
szüntetni és helyettük rövid, néhány hónapig tartó
ülésszakokat fogunk bevezetni. Az elnöknek, mint a végrehajtó
hatalom fejének továbbá joga lesz összehívni és feloszlatni a
parlamentet és ez utóbbi esetben elhalasztani az új parlament
összeülésének időpontját. Hogy azonban mindezek a lényegileg
törvénytelen cselekedetek ne terheljék tervünk szempontjából
túl korán az elnök felelősségét, fel fogunk ruházni
minisztereket és más magas rangú kormánytisztviselőket, hogy
önálló intézkedésekkel kerüljék meg az elnök rendelkezéseit,
aminek következtében az elnök helyett őket fogják bűnbakká
tenni... Ezt a szerepet különösen a szenátus, az államtanács
vagy a minisztertanács számára ajánljuk, de nem az egyes
tisztviselők számára. Az elnök a mi tetszésünk szerint fogja
értelmezni azokat a törvényeket, amelyek többféle értelmezést
tesznek lehetővé; továbbá hatályon kívül fogja helyezni a
törvényeket, ha értésére adjuk, hogy erre szükség van;
ezenkívül joga lesz átmeneti jellegű törvényeket, sőt a
kormány alkotmányos működésétől való eltérést javasolni,
mindkét esetben azzal az ürüggyel, hogy az állam legfőbb jóléte
ezt követeli.
Ilyen intézkedésekkel meg fogjuk szerezni a
hatalmat ahhoz, hogy apránként, lépésről-lépésre leromboljuk
mindazt, amit uralmunk kezdetén kénytelenek vagyunk felvenni az
államok alkotmányaiba azért, hogy felkészüljünk arra az
átmeneti időszakra, amely alatt észrevétlenül eltörlünk majd
minden alkotmányos jogot, és akkor itt lesz az ideje annak, hogy
minden kormányformát a mi kényuralmunkká változtassunk.
Kényurunk elismerésére sor kerülhet már az alkotmány
lerombolása előtt is; ez akkor fog bekövetkezni, amikor a nép,
miután a végsőkig kifárasztotta uralkodóinak - általunk
előidézett - szabálytalankodása és tehetetlensége, így fog
felkiáltani: "Távolítsátok el őket és adjatok nekünk
egyetlen világuralkodót, aki egyesít minket és megszünteti a
viszályok okait - a határokat, a népi hovatartozást, a
vallásokat, az államadósságokat -, ki békét és nyugalmat ad
nekünk, melyet nem találhatunk meg mostani uralkodóink és
képviselőink alatt.
Mint önök azonban nagyon jól tudják,
azt, hogy az összes nemzet kifejezést adjon ilyen kívánságoknak,
csak úgy érhetjük el, ha minden országban megzavarjuk a nép és
kormány közti viszonyt, annyira összetörve az emberiséget
egyenetlenséggel, gyűlölettel, veszekedéssel, irigységgel, sőt
még sanyargatások alkalmazásával, éhínséggel, BETEGSÉGEK
BEOLTÁSÁVAL, nyomorral is, hogy a gójok ne lássanak más kivezető
utat, mint azt, hogy menedéket keresnek a mi teljes pénzbeli és
minden egyéb vonatkozású főhatalmunknál.
Ha azonban
lélegzetvételhez juttatjuk a világ nemzeteit, aligha valószínű,
hogy valaha is elérkezik az a pillanat, amely után áhítozunk.
(Jobbik Gondolat alapján szerk.)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát