Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
2010. január 29. Közélet
Magyarország szovjet megszállása után egy évvel az országgyűlés elfogadta „a demokratikus államrend és a köztársaság büntetőjogi védelméről” szóló 1946. évi VII. törvényt. E jogszabályt keresztelte el „hóhértörvénynek”
az egyik gerinces magyar politikus, a mára sajnos méltatlanul
elfeledett Sulyok Dezső. Az említett jogszabály ugyanis klasszikus „gumi”-törvény volt: épp azokat ítélték halálra vagy súlyos börtönre a „hóhértörvény” alapján, akik a demokrácia védelmében léptek föl a demokráciát felszámoló kommunisták és társutasaik – a „hasznos hülyék” – ellen. Több tízezer jogtipró ítélet kapcsolódik a „hóhértörvényhez”, amelynek szellemisége az ún. „holocaust”-emléknapon ismét életre kelt. Január 27-én ugyanis attila mesterházy szocialista főemlős benyújtotta az ún. „holocaust”-tagadással kapcsolatos törvényjavaslatát az Országgyűlésnek, amelyet T/11705 számon iktattak.
Elöljáróban idézem az 1946. évi „hóhértörvény”
3. §-át: „Vétséget követ el, aki háborús vagy népellenes bűncselekményt
vagy a jelen törvényben meghatározott valamely cselekményt magasztal,
vagy ilyennek elkövetőjét feldicséri.” Hogy mi minősül „magasztalásnak”, „feldicsérésnek”, egyáltalán mit jelent a „népellenes bűncselekmény”, az homályban maradt. Mivel „gumi”-törvényről
volt szó (tehát tetszés szerint lehetett értelmezni és alkalmazni), a
kommunisták kedvük szerint állíthattak bíróság elé olyanokat, akik
útjukban álltak. Több mint hatvan év múltán attila mesterházy követi
Rákosiék példáját: előállt egy olyan törvényjavaslattal, amely – ha a
honatyák többsége megszavazza – a hatalomnak nem tetsző gondolatot is
büntetni rendeli. Ijesztő és rémületes, hogy ilyen „törvényjavaslat”
egyáltalán megszülethetett. Tudjuk, cionista nyomásra született meg a
javaslat, de a megszövegezéshez szükség volt attila mesterházy bomlott
agyára és züllöttségére is.
S most nézzük a
törvényjavaslatot. A szegfűs főemlős a Büntető törvénykönyvet új
paragrafussal egészítené ki, amelynek címe: „A holokauszt tagadása”. A
paragrafus szövege így szól:
„269/C § Aki nagy nyilvánosság előtt a holokauszt áldozatának méltóságát azáltal sérti, hogy a holokauszt tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen színben tünteti fel, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”
Mielőtt ezt a „gumi”-szöveget értelmezni próbálnánk, nézzük meg, milyen környezetbe kerülne az új paragrafus. A Büntető törvénykönyv „A köznyugalom elleni bűncselekmények”
cím alatt az alábbiakat sorolja fel: törvény vagy hatósági rendelkezés
elleni izgatás; közösség elleni izgatás; nemzeti jelkép megsértése;
önkényuralmi jelképek használata; rémhírterjesztés; közveszéllyel
fenyegetés; garázdaság; rendbontás; közszemérem megsértése;
önbíráskodás; elkobzás. A szocionista főemlős a felsorolt
bűncselekmények közé sorolná be az ún. „holocaust”-tagadást 269/C. § megjelöléssel. A 269/ A. § a „nemzeti jelkép megsértése” címen, a 269/B. § „önkényuralmi jelképek használata” címen szerepel a Btk-ban. Ezeket követné most az ún. „holocaust”-tagadás.
Logikus, nem? Csak tájékoztatásul: a nemzeti jelkép – himnusz, zászló,
címer – megsértése vétségnek minősül, s maximum egy évig terjedő
szabadságvesztés jár érte.
Az önkényuralmi jelképek
használatáért – ez is vétségnek minősül - viszont csak pénzbírságot kap
az elkövető. Ezzel szemben attila mesterházy három évig terjedő
szabadságvesztéssel jutalmazná azt, aki például egy baráti
beszélgetésben kételkedni merészelne abban, hogy tényleg 6 millió zsidó
halt meg a második világháborúban. Egy ilyen kijelentés tehát – amely
nem vétségnek, hanem bűntettnek minősülne – súlyosabb büntetést vonna
maga után, mintha valaki leköpi, elégeti a magyar zászlót, vagy a
magyar címert. Mert attila mesterházyka logikája szerint egy történelmi
eseménnyel kapcsolatos vélemény – köznyugalom elleni bűncselekmény.
Tényleg bomlott agy rejtőzik mesterházy amorf koponyájában.
S most akkor elemezzük a törvényjavaslat szövegét. „Aki nagy nyilvánosság előtt”
– így indul a szöveg. Mi tekintendő „nagy nyilvánosság”-nak? A Btk.
kommentárja a rágalmazás vétségével kapcsolatban ad pontos definíciót:
eszerint nagy nyilvánosság előtt valósul meg a bűncselekmény, ha az
elkövetés időpontjában „meghatározhatatlan (egyszerű ránézéssel meg
nem állapítható) számú személy van jelen, vagy fennáll a lehetősége,
hogy a tényközlésről nagyobb számú személy szerez tudomást”.
Magyarán: ha egy vendéglőben ülök, mellettem éppen Zucker (Zoltai)
Gerzson (Gusztáv) zabálja napi maceszadagját mazsihiszos haverjai
társaságában, én azonban ezt nem veszem észre, s barátommal éppen arról
cserélünk eszmét, hogy a „holocaust”-tan bizonyos tételei
felettébb kétes értékűek, s mindezt a mazsihiszos banda végighallgatja,
sőt magnóra veszi - akkor jön a rendőr, s kattan csuklómon a bilincs. A
„nagy nyilvánosság” bugyuta definíciója ugyanis mindenféle eljárásra
lehetőséget ad: ez is úgy nyúlik, mint a gumi. Használójától és
alkalmazójától függ, meddig nyúlik.
Menjünk tovább. „Aki nagy nyilvánosság előtt a holokauszt áldozatának méltóságát azáltal sérti” – s itt álljunk meg. Mi az ún. „holocaust”?
Ezt definiálni kell majd a Btk. kommentárjában, nemde? Hiszen újabban
egyesek már Szent Pál korába helyezik az ún. „holocaust” kezdetét,
pontosabban a damaszkuszi út lenne a kiindulópont. S ki a „holokauszt áldozata”?
A nácizmus valamennyi áldozata? Például a lengyelek, az oroszok, a
belgák, a franciák, a magyarok is? Vagy csak és kizárólag a zsidók?
Hiszen amikor az ún. „holocaust”-ról beszélnek, mindig 6 millió zsidó áldozatot emlegetnek. Akkor tehát az ún. „holocaust” = zsidó áldozatok? Még tovább menve: mit jelent „a holokauszt áldozatának méltósága”? A kérdés feltevésekor zavarban vagyok. A Btk. ugyanis „A szabadság és az emberi méltóság elleni bűncselekmények”
cím alatt tételesen felsorolja, mely cselekmények minősülnek az emberi
méltóság elleni bűncselekménynek. Ide tartozik például a rágalmazás, a
becsületsértés, a kegyeletsértés. A mi szerencsétlen bomlott agyú
mesterházynk viszont „a köznyugalom elleni bűncselekmények” közé sorolná az ún. „holocaust”
áldozata méltóságának megsértését. Miért? A Btk. 181. §-a rögzíti a
kegyeletsértés törvényi tényállását. A becsületsértés és a rágalmazás
büntetési tételének felső határa egy év, illetve utóbbié aljas indokból
történő és nagy nyilvánosság előtti elkövetés esetén két év. A
kegyeletsértés a halott, illetve emlékének a meggyalázása – a büntetési
tétel pedig az elkövetés módjától függően megegyezik a becsületsértés
és a rágalmazás büntetési tételével. Ha már egyszer a Btk. – a halottak
emlékének védelmében – ismeri a kegyeletsértés bűncselekményét, akkor
miért kell külön paragrafust a Btk. egészen más helyén beiktatni az ún.
„holocaust” áldozatainak, illetve az áldozatok méltósága védelmében? S
miért kell ez utóbbit szigorúbban büntetni, mint a kegyeletsértés
elkövetőjét? A válasz csak egy lehet: cionista parancsra a zsidó
halottak „méltóságát” külön paragrafusban kell védeni. Végül is ők ugye
kiválasztottak. Nem közösködnek mindenféle gój halottal. A parancsnak
eleget is tett attila mesterházy, törvényjavaslata ezért – mondjuk ki
nyíltan – jogi köntösbe bujtatott rasszizmus.
Olvassuk tovább a bomlott agy termékét: „Aki
nagy nyilvánosság előtt a holokauszt áldozatának méltóságát azáltal
sérti, hogy a holokauszt tényét tagadja, kétségbe vonja, vagy
jelentéktelen színben tünteti fel” – s itt megint megállok. Az ún. „holocaust”
áldozatának méltóságát attila mesterházy szerint három módon lehet
megsérteni úgy, hogy az bűncselekménynek minősül. Az első lehetőség: az
ún. „holocaust” tényének tagadása. Írtam már, ehhez az ún. „holocaust”
pontos definícióját kellene megadni, hogy szegény magyarok tudják mihez
tartani magukat. Aztán: mi minősül tagadásnak? Az is tagadás, ha valaki
„bizonytalankodik”? Ha fölteszi például azt a kérdést, hogy miért olyan biztosak a 6 milliós számban? Ez is tagadás? S mit jelent a „kétségbe vonás”?
Minden tudomány hipotézisekkel dolgozik. Évtizedekkel ezelőtt azt
állították, hogy a nácik emberi bőrből lámpaernyőt készítettek. Azt is
tanították, hogy zsidókból szappant főztek. Azóta ezek a „történetek”
már a legendák számát gyarapítják. Hosszú éveken keresztül azt
tanították, hogy Auschwitzban 4 millió ember – többnyire zsidó – halt
meg. Ma az auschwitzi múzeum emléktáblája mintegy másfél millió
áldozatról emlékezik meg, de a „hivatalos” történetírás
szerint ma már ez a szám még kevesebb – 1, illetve 1,1 millió. Néhány
napja azonban felröppent a hír – a mazsihisz honlapja is közölte -,
hogy az orosz archívumok most közzétett adatai szerint 4 millió áldozat
volt Auschwitzban, sőt az is lehet, hogy a végső szám még ennél is
magasabb. Hogyan lehet olyasmit tagadni, ami nem is állítható? Hogyan
lehetséges például az auschwitzi halottak számát tagadni, ha ennyire
eltérő állításokkal szembesül az olvasó? Mi lesz büntetendő: ha az 1
milliós, vagy ha a 4 milliós számot „vonom kétségbe”?
A bűncselekmény elkövetésének harmadik lehetősége, ha valaki az ún. „holocaust”
tényét „jelentéktelen színben tünteti fel”. Ismétlem a kérdést: ez mit
jelent? Ha például nagy nyilvánosság előtt – például egy étteremben a
barátom, az éppen elhaladó cionista érzelmű pincér, s a szomszéd
asztalnál maceszt zabáló mazsihiszes führerek füle hallatára – azt
merészelem mondani, hogy Auschwitzban nincs semmi egyedi, semmi új?
Hogy embereket mindig irtottak, s irtanak a második világháború óta is?
Ha azt merészelem mondani, hogy 1945 óta mindenféle illegális akciókban
a Pentagon által megölt emberek számát 13 és 17 millió közé teszik, s
ehhez képest Auschwitz smafu? Vagy ha azt állítom, hogy az elmúlt hat
évtized palesztin „holocaust”-ja semmivel sem „jelentéktelenebb”, s ráadásul ennek felelőse – illetve a bűncselekmény elkövetője – a zsidó állam? Ez is majd bűncselekménynek számít?
A paragrafus elemzésének a végére értünk. A lényeg: a zsidó érdekek
védelmében született homályos törvényi hely szerint három évig terjedő
szabadságvesztéssel lehet majd sújtani azt, akit a cionista érdekek
védelmezői el akarnak némítani. Ennek alátámasztására álljon itt attila
mesterházy „indokolás”-ának egy részlete a betegagyú törvényjavaslathoz.
„A véleménynyilvánítás szabadsága és a szólásszabadság a demokratikus társadalom sajátja, a közösségi együttélés alapvető eleme, amely azonban nem jelenti azt, hogy e jogokkal élve a szabadságjogokat bárki csorbíthatja, azokkal bárki visszaélhet. A gyűlöletkeltés elleni hatékonyabb büntetőjogi fellépés az elmúlt húsz évben többször visszatérő igény a magyar jogalkotásban. Mára ismét felerősödött az igény, hogy a Büntető Törvénykönyvről szóló 1978. évi IV. törvény (a továbbiakban Btk.) nyújtson szélesebb körű védelmet a rasszizmus és idegengyűlölet által motivált cselekményekkel szemben.”
Érdekes indoklást olvashattunk. A bomlott agyú mesterházy
rasszizmusról és idegengyűlöletről beszél, meg a gyűlöletkeltés elleni
hatékonyabb fellépésről – de mi köze mindennek az ún. „holocaust”
tagadásához? Hogy érthető legyek, egy másik példával élek: ha például
valaki kétségbe vonja a Gulágon meghaltak becsült számát, akkor az is
rasszista, gyűlöletkeltő? Ha valaki egy történelmi eseményről ma
alkotott „hivatalos” elméletet nem oszt, ha attól eltérő véleményt vall
– akkor miért gyűlöletkeltő, miért rasszista? Erre a bomlott agyú
mesterházy sem tudja a választ. (Mert hozott anyagból dolgozik. csak végrehajtó.) Mert ha tudná, akkor barom
törvényjavaslatához értelmes indoklást is fűzött volna. Az ő szövege
viszont talmudista zagyvalék. Azért kellett benyújtania ezt a
javaslatot, mert cionista megbízói parancsba adták. S az a cél, hogy
még a választások előtt gyorsan keresztül verjék a törvényhozáson. Mert
elképzelhető, hogy azután már nem lehet.
S végezetül egy kis
összehasonlítás. A korábban említett kegyeletsértés bűncselekménye
esetén hivatalból nem indítható büntetőeljárás, csak magánindítványra.
Tehát aki például egy halott emlékét meggyalázza (vagy magát a
halottat, értsd: a halott testét!), az csak akkor felel a tettéért, ha
az elhalt hozzátartozója és örököse magánindítványt terjeszt elő. Így
rendelkezik a Btk. Amikor nemrég a mazsihisz hetilapja, az Új Élet című
szennylap Radnóti Miklóst gyalázta halálának 65. évfordulóján, nem
tudtam feljelenteni a mazsihiszt és a cikk íróját, mert a törvény erre
nem ad lehetőséget. A bomlott agyú mesterházy törvényjavaslata egészen
más: ő úgy akarja védeni az ún. „holocaust”
áldozatának méltóságát, hogy az hivatalból büntetendő cselekmény lesz.
Hogy miért? Mert zsidó áldozat többletvédelmet igényel. Így szólt a
parancs. A rákos daganatként burjánzó zsidórasszizmus parancsa.
A kommunizmus áldozatainak méltósága, illetve annak védelme viszont nem
érdekli mesterházy főemlőst. Megkérdezték ezt a bomlott agyú embert,
hogy miért nem került bele a törvényjavaslatba a kommunizmus bűneinek a
tagadása. Az ifjú szocionista azt mondta: „a
politikai pártoktól a sajtón keresztül olyan visszajelzéseket kapott,
amelyekből az derült ki, hogy a most benyújtott módosításhoz lehet a
parlamentben többséget szerezni”. Világos beszéd. A parlamenti
többség nem akar hallani a kommunizmus áldozatairól. Mert azoknak ugye
nincs méltóságuk. Vagy ha van, az ő méltóságuk megsértése nem zavarja a
köznyugalmat. A zsidóké viszont igen.
Ma még nehezen
megjósolható, sikerül-e a bomlott agyú mesterházy törvényjavaslatát
februárban elfogadtatni az Országgyűlésben. A végképp összenőtt
szdszmdf szavazatainak többségére bízvást számíthatnak a szocionisták.
Nagy kérdés, mit szól mindehhez a Fidesz. Ha szótlanul hagyja ezt a
gyalázatot, akkor sok voksot veszíthet. Ha fellép ellene, a cionista
támadások kereszttüzébe kerül. Én mindenesetre árgus szemmel fogom
figyelni a narancsosok viselkedését: kíváncsi vagyok, van-e még bennük
gerinc.
Itt tart Magyarország 2010-ben. Nagyon nagy a szemita nyomás az
országon. Amint a kommunista nyomás egykoron kiváltotta az
antikommunista ellenhatást, most sem tehetünk mást. A szemita nyomás
ellen fel kell lépni. A szabadság, az emberi méltóság védelmében.
Amelyet most éppen a zsidórasszizmus réme fenyeget. Tisztességes ember
ma nem maradhat néma.
(hunhir.hu alapján szerk.)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát