Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2011. augusztus 6. Közélet
Az igazság kimondása nem antiszemitizmus.
63 évvel ezelőtt, 1948. augusztus 5-én született Efraim Zuroff, a Simon Wiesenthal Központ jeruzsálemi irodájának a vezetője. A nácifővadász nemcsak arról híres, hogy még közel hetven évvel a második világháború után is lankadatlanul kutatja a vélt vagy valós náci háborús bűnösöket. Hírnevét azzal is öregbítette, hogy hírhedt „életművét” zsidó fajelméletre alapozta. Erről eleddig kevés szó esett a hazai médiában, ezért illő, hogy a születésnap alkalmából - elrettentő példaként - a nácifővadász rasszista alapvetését az olvasók elé tárjuk.
Tavaly decemberben „holocaust”-szimpózium helyszíne volt Újvidék. A
rendezvény fő szervezője a Képíró Sándor rágalmazásáról elhíresült Ana
Frenkel volt, aki amellett kardoskodott, hogy legyen kötelező tananyag a
„holokauszt”. A szimpóziumon a pravoszláv és a katolikus egyház is
képviseltette magát, s természetesen előadást tartott a jeruzsálemi
nácifővadász, Efraim Zuroff, aki a Magyar Szó című újvidéki lapnak adott
nyilatkozatában az általa képviselt zsidó fajelmélet alaptézisét is
kifejtette.
Mielőtt a zuroffi fajelméletet közelebbről megvizsgálnánk, nézzük meg,
mit nyilatkozott a Képíró-ügy kapcsán tavaly december derekán a
nácifővadász. Köztudott, hogy a volt csendőr százados rágalmazásért
beperelte Zuroffot, akit ez a nem várt fejlemény igencsak meglepett. A
Magyar Szónak a következőket mondta a rágalom zsidó nagymestere:
„Semmilyen jogi alapja nincs annak, hogy Képíró Sándor bírósági
eljárást kezdeményezett ellenem, mert én azzal, hogy háborús bűnösnek
neveztem őt, nem gázoltam bele a becsületébe. Tulajdonképpen nem tettem
mást, mint hogy nyilvánosságra hoztam az igazságot. Higgyék el, nekem
nagy gyakorlatom van a háborús bűncselekmények felgöngyölítésében. Az
érintettek első reakciója szinte minden esetben az volt, hogy azt
állították, nem róluk van szó, amikor viszont bebizonyosodott az
ellenkezője, akkor a következő lépésükként váltig hangoztatták: nem
követték el a szóban forgó tettet. Ebben az esetben Képíró beismerte,
hogy amikor a razzia történt, ő Újvidéken tartózkodott. Ezután számomra
érthetetlen, hogy a továbbiakban miféle dilemma merülhet fel.
Meggyőződésem, hogy ha Magyarországon van igazi igazságszolgáltatás,
akkor az ellenem kezdeményezett eljárást megszüntetik, Képíró Sándort
elítélik, s élete végéig börtönben fog ülni. Mint minden náci bűnösnek,
neki is felelnie kell tetteiért.”
Tudjuk, Képíró nem Zuroff nyomására „ismerte be”, hogy az 1942-es
razzia napjaiban Újvidéken tartózkodott. A történetet a volt csendőr
százados már régen megírta, újvidéki jelenlétét soha nem tagadta, ezt a
tényt azonban elhallgatja a megélhetési nácivadász, akinek az „érvelése”
ráadásul nagyon beteg. Képíró Újvidéken tartózkodott a razzia idején,
tehát érthetetlen, hogy miféle dilemma merülhet fel bűnösségével
kapcsolatban – mondja Zuroff. A „megélhetési etnobiznisz” közismert
művelőjében fel sem merül, hogy kollektív bűn – nem létezik. Mert ha
elfogadjuk a nácifővadász „érvelését”, akkor ő is felelős a palesztinok
ellen elkövetett folyamatos népirtásért, hiszen a cionista államban
tengetve napjait nem akadályozta meg például a Gázai övezetben nem oly
rég elkövetett cionista háborús bűntetteket.
Zuroff persze nem háborús bűnös, csupán romlott erkölcsű (vagy inkább:
erkölcstelen) ember, akinek a háborús bűncselekmények
„felgöngyölítésében” természetesen nincsen nagy gyakorlata. Az 1944-ben
lezajlott délvidéki magyarirtás „felgöngyölítését” például nem érzi
szükségesnek, mert szerinte a kommunisták nem követtek el népirtást.
Zuroff szerint csak náci háborús bűnök léteznek. Őt csak a zsidó
áldozatok érdeklik. Ez is a rasszizmus egyik fajtája: a zuroffi
„megélhetési etnobiznisz”-nek ugyanis az az alapja, hogy a zsidó áldozat
értékesebb. Ezért a zsidó áldozat profitképes.
Zuroff fent idézett szavai 2010. december 14-én jelentek meg a Magyar
Szó honlapján, másnap pedig rövid interjút olvashattunk ugyanezen a
honlapon a nácifővadásszal. Már az interjú címe is beszédes: „A
kommunizmust nem lehet összemosni a nácizmussal!” Mielőtt Zuroff
válaszait ismertetnénk, az érthetőség kedvéért röviden ki kell térnünk
az ún. „Prágai Nyilatkozat”-ra.
2008. június 3-án az „Európai lelkiismeret és kommunizmus” című prágai
konferencia résztvevői felhívással fordultak Európa valamennyi népéhez,
az európai politikai intézményekhez annak érdekében, hogy az általuk
elfogadott Nyilatkozatban rögzített gondolatok a gyakorlati lépések,
politikai döntések révén beépüljenek a köztudatba. A „Prágai
Nyilatkozat” szerint Európa csak akkor lesz egységes, ha „képes lesz
egységesíteni történelmét, elismerni, hogy a kommunizmus és a nácizmus
közös örökség, és hajlandó őszinte és alapos vitát folytatni a múlt
század valamennyi totalitárius bűntettéről”. A szövegben azt olvassuk,
hogy „a kommunista rendszerek által szerte a kontinensen elkövetett
emberiség elleni bűntetteknek ugyanolyan mértékben tudatosulniuk kell
minden európai elmében, mint a náci rezsim bűntetteinek”, hiszen mindkét
totalitárius rendszert a terror jellemezte, „ideológiájuk
elidegeníthetetlen részeként teljes nemzeteket és embercsoportokat
deportáltak és irtottak ki”. A Nyilatkozat javasolta, hogy nyilvánítsák
„a Molotov-Ribbentrop-paktumként ismert Hitler-Sztálin-paktum
aláírásának napját a náci és a kommunista totalitárius rendszerek
áldozatainak emléknapjává”, s hozzák létre az Európai Emlékezés és
Lelkiismeret Intézetét, amely az áldozatok összeurópai emlékhelye lenne.
Ezután nézzük meg, mit nyilatkozott az újvidéki magyar lapnak tavaly
december derekán Efraim Zuroff. Természetesen a „Prágai Nyilatkozat”-ot
bírálta:
„A prágai nyilatkozatot 2008-ban írták alá Prágában, az aláírói
pedig a kelet-európai országok vezetői és kiemelkedő egyéniségei voltak.
A nyilatkozatnak az volt a célja, hogy a kommunista bűnöket
kiegyenlítsék a náci bűnökkel, augusztus 23-át pedig - a
Molotov-Ribbentrop-paktumként ismert Hitler-Sztálin-paktum aláírásának
napját - a náci és kommunista totalitárius rendszerek áldozatainak
emléknapjává nyilvánítsák.”
S hogy miért ezt a napot választották? Zuroff erre is megadja a „pontos” választ.
„Nagyon egyszerű, ezzel a nappal azt szeretnék üzenni, hogy a
Szovjetunió ugyanabban a mértékben bűnös a második világháború
atrocitásaiért, mint a náci Németország. Ez teljesen nevetséges.
Másodsorban úgy szeretnék átírni a történelemkönyveket, mintha a két
ideológia is egy lenne, valamint szeretnének alapítani egy európai
kutató intézetet, amely elvégezné a történelem átírását.”
Reméljük, az olvasó már látja a lassan kibontakozó zsidó fajelmélet
körvonalait. A „Prágai Nyilatkozat” természetesen nem óhajtja átírni a
történelmet, a javasolt európai intézet sem ezzel a céllal jött volna
létre. A prágai aláírók mindössze azt óhajtották tudatosítani, hogy
eljött az ideje a kommunista bűnökről való őszinte beszédnek. Nem árt
emlékezetünkbe idézni Alain de Benoist kérdéseit: „Mivel magyarázható az
önkéntes hallgatás és a bűnös vakság, amelyet a kommunista bűnök olyan
hosszú időn át élveztek? Régóta ismert tényeket miért csak mostanában
kezdenek (úgy-ahogy) elfogadni? Miért találunk az egyik oldalon
’emlékezet-túltengést’, a másikon pedig közömbösséget és
feledékenységet?” (Alain de Benoist: Kommunizmus és nácizmus. Europa
Authentica, 2000., 71. o.)
Az „emlékezet-túltengés” jeruzsálemi művelője elismeri ugyan, hogy a
kommunista rezsimek idején is voltak áldozatok, szerinte azonban a
nácizmus és kommunizmus „összemosása nevetséges”. De miért gondolja,
hogy a „Prágai Nyilatkozat”-ban összemosásról van szó? – tette föl a
kérdést az újvidéki lap újságírója. Olvassuk el figyelmesen a zuroffi
választ:
„Majd mindjárt elmagyarázom, miért. Ha a két rezsim ugyanaz lenne,
akkor ez azt is jelentené, hogy a kommunizmusban is történt népirtás. Ha
a kommunizmusban népirtás történt, akkor a zsidók is követtek el
népirtást, mert a kommunisták között is voltak zsidók. Ha zsidók is
népirtást követtek el, akkor mondhatják azt is, hogy miért foglalkozunk
ennyit a holokauszttal?”
A fenti gondolatfutamból Zuroff levonja a következtetést: „Ha mindenki
népirtást követett el, senki sem hibás”. Ez a nácivadász logikája:
szerinte azért nem engedhető meg, hogy a kommunizmust a nácizmussal
együtt ítéljék el, mert akkor a nácizmus bűneit „banalizálnák”.
Elérkeztünk hát a zuroffi fajelmélet lényegéhez: mivel a kommunisták
között zsidók is voltak, ezért a kommunista rezsimek esetében
népirtásról nem beszélhetünk. Mert akkor elillan a zsidóság áldozati
státusza. Zuroff ezt a beteg gondolatot nem csupán sugallja, hanem
nyíltan ki is mondja. Másfél hónappal ezelőtt - június 17-én - a
nácivadász Ausztráliában részt vett egy zsidó szervezet (AIJAC)
összejövetelén, s rövid beszédében kitért a prágai nyilatkozatra is.
Elmondta, hogy a nácizmus és a kommunizmus közös nevezőre hozása
kísérlet arra, hogy az ún. „holocaust”-tól elrabolják a maga kivételes
státuszát, megkérdőjelezzék egyedi jellegét. Zuroff szerint a náci
háborús bűnösök bíróság elé állítása éppen azért fontos, mert ez is
része a prágai nyilatkozat elleni küzdelemnek! A züllött nácivadászt
tehát nem a történelmi tények, nem a valós bűnök érdeklik: erkölcstelen
művét azért folytatja, hogy az általa hirdetett zsidó fajelméletet
reggel, délben, este igazolja. Ez a fajelmélet nemcsak a történelmet
hamisítja meg (tagadva a kommunista népirtás cáfolhatatlan tényét),
hanem az áldozati státusz folyamatos hangoztatásával a zsidóság morális
felsőbbrendűségét és az ebből fakadó bosszút is legalizálni igyekszik. A
zuroffi fajelmélet korunk talán legveszedelmesebb ideológiai
konstrukciója, a maga nemében felér egy háborús bűntettel.
A nácivadász döbbenetes szavait akkor értjük meg igazán, ha az említett
beszéd egy másik részletét is felidézzük. Zuroff szerint a náci háborús
bűnösök elítélése azzal a fontos üzenettel bír, hogy „ha bűnt követsz
el a zsidó nép ellen, mindig lesznek olyan zsidók - akár 50 évvel később
is -, akik látni fogják, hogy megfizetsz érte. És azt gondolom, ez
olyan korban, mint az antiszemitizmus mai erősödése idején - nagyon
fontos üzenet.” Egy zsidó ellen elkövetett bűnért évtizedekkel később is
megfizetsz - mondja Zuroff. De mi a teendő, ha egy zsidó követ el
bűncselekményt például a magyar nép ellen? Vajon mit válaszolna erre az
egyszerű kérdésre a rasszista nácivadász?
Foglaljuk össze a fentieket. Zuroff szerint nem lehet a kommunizmust
összevetni a nácizmussal, mert a kommunisták között zsidók is voltak,
márpedig egy zsidó nem vádolható népirtással, hiszen ha zsidók is
bűnösök népirtásban, akkor nincs joguk beszélni a „holocaust”-ról.
Pontosabban annak egyediségéről. Éppen ezért csak az tekintendő háborús
bűnösnek, akire rá lehet sütni a „náci” bélyeget. A zsidók viszont
„gyárilag” nem lehetnek háborús bűnösök. Zsidó mivoltuk a bizonyíték,
hogy népirtást soha nem követtek, követnek el. A zsidók ugyanis
kivételesek. Fölötte állnak a többi népnek. S ráadásul mindig és
mindenhol - áldozatok. Ilyen „eszmékre” bukkanunk, ha kibontjuk a
zuroffi gondolatmenet minden részletét.
A nácivadász olvasatában tehát a kommunisták nem követtek el háborús
bűntettet. A kommunisták nem követtek el soha népirtást. Katyn – nem
háborús bűntett, nem népirtás. Tito banditái rengeteg magyart (és
nemcsak magyart!) öltek meg 1944-ben - de ez sem háborús bűntett, ez sem
népirtás. Hogy miért? Mert az áldozatok nem zsidók voltak. Az áldozatok
közötti rangsorolással - az áldozatrasszizmussal - a nácivadász azt
hirdeti, hogy a zsidó áldozat kivételes. A „holocaust” is azért egyedi
és kivételes, mert a zsidók - kivételesek. A „holocaust” mint ideológia -
maga a színtiszta rasszizmus. Zsidó kiadásban. Normális ember számára
elfogadhatatlan.
A korábban már idézett Alain de Benoist írja: „/…/ az emlékezés
mértéktelenné válik, amikor magához akarja csatolni a bíráskodást,
amelynek nem az a célja, hogy csökkentse az áldozatok fájdalmát vagy
kárpótoljon az általuk átélt szenvedésekért, hanem az, hogy megbüntesse a
bűnösöket, igazodva bűneik objektív mértékéhez és figyelembe véve az
elkövetés körülményeit. Az emlékezethez csatolt igazságszolgáltatás
elkerülhetetlenül bosszúhoz vezet, noha épp a bosszú megszüntetésére
hivatott.” (i.m. 7-8. o.) Ezek a szavak jól jellemzik Zuroff rasszista
alapozású munkásságát. Ahogy a következő megállapítás is: „Ha a
kommunizmus bűneire való emlékezés egyet jelent a náci bűnök
banalizálásával, akkor a náci bűnökre való emlékezés szükségképpen
banalizál minden más bűnt.” (i.m. 56. o.) Igen, Zuroff a kommunista
bűnöket kisebbíti, miközben megállás nélkül harcol az ún. „holocaust”
tagadói ellen.
A nácivadász zsidó fajelmélete azért ijesztő és botrányos, mert - mint
fentebb utaltunk rá - a holtak, az áldozatok között tesz különbséget.
Ennek a beteg elvnek természetesen politikai üzenete van: azt kell
beleverni az emberek fejébe, hogy a zsidóság - az áldozat népe. Az
áldozati státusz azt jelenti, hogy zsidó bűnről, zsidó bűnösökről soha
nem lehet beszélni - vagy ha ez mégis megtörténik, akkor az csupán az
„erősödő antiszemitizmus” csalhatatlan jele. Ismét Alain de Benoist
szavait idézem: „Egyetlen nép, egyetlen emberi kategória sem birtokol
természeténél fogva egy felsőbbrendű egzisztenciális vagy morális
státuszt. Egyikük sem vonhatja le hiedelmeiből, eredetéből, kollektív
hozzájárulásából vagy történelméből azt az igényt, hogy ontológiailag
jobbnak vagy pótolhatatlanabbnak tartsa magát a többieknél.” Ez minden
népre érvényes. A zsidóság sem kivétel. A zsidóság vélt vagy valós
szenvedéséről sem lehet azt állítani, hogy egyedi, kivételes, s ezért
valami morális felsőbbrendűséggel ruházza fel a zsidó népet. Pláne nem
akkor, amikor az üldözött zsidóság a háború után szerepet cserélt, s
háborús bűntetteket elkövetve Palesztina földjén maga is üldözővé,
etnikai tisztogatás végrehajtójává vált – egészen napjainkig. Ezért is
állíthatjuk nyugodt szívvel: Zuroffnak és hasonszőrű társainak nincs
joguk ítélkezni mások fölött. Az erkölcsös tett az lenne, ha saját népük
bűneinek a „felgöngyölítésében” jeleskednének. Mert bőven van mit
„felgöngyölíteniük”.
Tzvetan Todorov A rossz emlékezete, a jó kísértése című - franciául
2000-ben, magyarul 2005-ben megjelent - könyvét az utóbbi időben sűrűn
idézik. Nem véletlenül. Todorovban a kristálytiszta gondolkodás morális
nagysággal ötvöződik - két olyan tulajdonság, amely Efraim Zuroffból
hiányzik. A Zuroff által képviselt primitív zsidó fajelméletre (mint
amorális termékre) az alábbi todorovi gondolattal érdemes válaszolni:
„Ha történelmi távlatban helyezzük el, a kommunizmus foglalja el a
központi helyet, minthogy korábban kezdődött és később múlt ki, sokkal
hosszabb ideig tartott, a Föld minden kontinensén elterjedt, nemcsak
Európa közepén, és számszerűleg sokkal több áldozatot jelentett. A jelen
szemszögéből nézve, elítélésének ma sokkal nagyobb az aktualitása,
ugyanis a misztifikálás, amellyel operál, erősebb, csábítóbb, és a
legsürgősebben le kell leplezni. Márpedig nyilvánvaló aránytalanság
jellemzi a két rendszerről alkotott hivatalos megítélést. Néhány
jelentéktelen dolgot félretéve a nácizmus megítélése egyhangúlag a
megbélyegzés, ezzel szemben a kommunizmus bizonyos, igen széles körökben
még ma is nagy hírnévnek örvend (például Franciaországban a ’trockista’
változata). Az antifasizmus kötelező, az antikommunizmus továbbra is
gyanús. Manapság Franciaországban vagy Németországban ’a háborús bűnök
tagadása’ a törvény szerint büntetendő, míg a kommunista bűnök tagadása,
sőt az őket irányító ideológia dicsérete tökéletesen megengedett.”
Todorov és Zuroff – két külön világ. A kerttő között nincs átjárás.
Ahhoz, hogy az egyiket elfogadjam, a másikat el kell vetnem. Aki az
áldozatrasszizmust hirdető Zuroff elfogadhatatlan nézeteit választja,
maga is rasszista. Nincs mentség.
Tudjuk, a zsidó rasszista Efraim Zuroff az első igazán nagy pofont Budapesten kapta, hiszen az általa gyalázatos módon meghurcolt dr. Képíró Sándort fölmentette a bíróság. A második nagy pofont akkor kapná, ha az illetékes szervek a több évtizedes mulasztás (sőt: bűnpártolás) után végre nyomozni kezdenének az 1944-es délvidéki magyarirtás ügyében. Mert az is háborús bűntett volt. Kommunisták által elkövetett népirtás, soha el nem évülő bűncselekmény. Rajtunk múlik, hogy ezt a második, hatalmas pofont mikor mérjük a minden erkölcsi megfontolást nélkülöző zuroffi szörnyre. Mert a magyarság ellen elkövetett súlyos bűntetteket is fel kell tárni, ki kell vizsgálni. Ennek elmulasztása ugyanis a jövőnket veszélyezteti, s a zuroffok rasszista „holocaust”-ideológiáját erősíti. Ezt pedig nem engedhetjük meg. (Hunhir.info)
Szabad Hírek
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát