Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
2010.
augusztus 16. Közélet
A hétvégi Magyarok Országos Gyűlésén
Kertész-Bakos Ferenc Kereszténység és nemzettudat címmel tartott
előadást, melynek eredeti célja a Szent György lovagok bemutatása
lett volna. Az előadó azonban nem mást vállalt fel, minthogy
kíméletlenül értékelje az utóbbi évek magyarságkutatásai
eredményeit ott helyben, ezeknek a kutatásoknak a hívei előtt. A
közönség döbbenten hallgatta a szombat esti előadást, hiszen
Kertész-Bakos pontosan azokat a téziseket nevezte dilettánsnak és
szkizoidnak, melyek tulajdonképpen a Magyarok Szövetsége
ideológiai alapjait képezik. A Pusztaegyetem szervezői az előadás
tartalmával bizonyos, hogy nem értettek egyet, viszont pont az
mutatja a Magyarok Szövetsége tisztességes szándékait - mondta
Kertész-Bakos az előadás után -, hogy az ellenvéleménynek
számító gondolatoknak is bátran helyet adnak. Az előadást a
Szövetség Tv is közvetítette
Kedves
Testvérek, Magyarok!
A Magyarok Országos Gyűlésén egy
magyar alapítású történelmi rend kerül bemutatásra: a világi
lovagrend, a Szent György lovagok.
Egy lovagrend a 21.
században anakronizmusnak hat. Főleg azokban az országokban,
melyeknek államformája nem monarchia és a nemesség az idők
folyamán száműzötté vált. Vannak persze olyan lovagrendi
tevékenységek, melyeket nem kérdőjelezünk meg, mint például a
máltaiak karitatív, hospitáló szolgálatait, de ettől még
idejétmúltnak tűnik, mert ugyan mi lehet egy lovagrend küldetése
a 21. században? Az egykori célmeghatározás, a hit és az
erkölcs védelme avíttnak tűnik, hiszen nem fenyegeti már a
muszlim a jeruzsálemi templomot és Szulimán hajóhadától sem
kell már védeni a Földközi tengert. Ennek az előadásnak az a
címe, hogy Kereszténység és nemzettudat. Nem véletlen: a
következő néhány percben be szeretném bizonyítani, hogy a
keresztény hit védelmére ma nagyobb szükség van, mint valaha.
Itt Magyarországon nem másért, mint a Kárpát-medencében élő
magyarság nemzettudatának megőrzéséért. S mivel magyarokról
beszélünk, hát előre szólok, hogy veletek fogok példálózni;
azokkal a dolgokkal, melyeket itt pusztaegyetemi előadásokként
hallunk most már évek óta. Konkrétan a legújabb kori
magyarságkutatások eredményeiről.
Ki a magyar és mi a
nemzet? Vulgárisnak tűnik a kérdés, de mégsem az. Ki a magyar?
Angolszász területen tartja magát egy meghatározás, hogy aki a
Brit Koronát fogadja el főhatalomként, az angol. Ez a fajta
meghatározás nálunk is honos, pontosan az ország szavunk
mutatja, mely az úrság kifejezésből ered, s ami azt jelenti,
hogy az úrság az a területileg körülhatárolható egység, ahol
a helyben élők egy közös személyt fogadnak el uruknak. Ezen
logika alapján az a magyar, aki a Szent Koronát fogadja el felsőbb
hatalomként?
Szerintem igen, bár ha ez így van, akkor
eléggé érdekes például a mi országunk parlamentje, mert ott a
képviselőknek csak igen kevés százaléka tett esküt a Szent
Koronára - ha ők, a kevesek a magyarok, akkor a többiek kifélék?
Magyarország mindig is a hadak útja volt, tanyát vert itt
a tatár, a török, a német, az orosz, és amíg ezek itt
tanyáztak, vagyis amíg saját nemzeti függetlenségünkért és a
keresztény Európáért küzdöttünk, addig mi hol önszántunkból,
hol erőszak áldozataként, de keveredtünk velük. Keveredtünk
azokkal is, akikkel közösen éltünk. Svábbal, tóttal, szerbbel,
románnal& Csak azért mondom, mert felmerül a kérdés, hogy
létezik-e olyan közületek, vagy bárhol a világban, aki vissza
tudja származtatni a családját keveredések nélkül - nem tovább
- mondjuk Árpád nemzetségéig?! Mellesleg jegyzem meg a mindenki
által ismert tényt, hogy az Árpád-ház kihalt. Nem elköltözött,
hanem kihalt. Ki a magyar? - ennél a kérdésnél tartunk.
A
magyar egyébként roppant befogadó nép. Itt mindig is viszonylag
jól megfért mindenki. Nemzeti identitása, hagyományai, kultúrája,
vallása feladásának kényszere nélkül lehetett magyarrá az
imént említett sváb, tót, szerb, román stb. Itt virágozhatott
minden virág. Itt még a zsidó ember is magyarrá lehetett, ha
éppen magyar akart lenni. És akart...
Ki a magyar? - még
mindig ez a kérdés. Mert aztán van itt olyan nép is, akiknek
említésével már Zsigmond király levelezésében találkozunk,
tehát nem éppen mai jövevények, mégsem tudnak velünk együtt
élni. Terrorizálni a gyerekeinket, sőt a tanárainkat az
iskolában, azt tudják. Esztelen szaporodásba fogni, azt is tudnak.
Magyarnak lenni nem. De elmenni sem akarnak, sőt& Néha ugyan
egy-egy csoport nekiindul szerencsét próbálni a nagyvilágba, de
azokat hamarosan visszatoloncolják, mert jobbára csak rabolnak.
Csakhogy ez a dolog ma a magyarságot fenyegető veszélyek egyik
legnagyobbika! Ugyanis ne feledjétek, hogy a Kárpát-medence végül
azé lesz, aki teleszüli! Büntetőpolitikánk, kultúrpolitikánk
és szociálpolitikánk nemhogy gátolja, hanem erősíti a ránk
nehezedő nyomást. Azt a bélyeget sütik ránk, miszerint rasszista
megfontolásból gyártunk magunknak ellenségképet és összeesküvés
elméleteket. Csoda?! Koszovóban ( bocsánat, magyartalan a
helymeghatározásom: Rigómezőn ) az albánok túlnépesedték a
szerbeket és kikiáltották a saját köztársaságukat. Nem tudom
találkozott-e valaki tanulmányai során a rigómezei csata
leírásában albánokkal, mert én nem. Talán korlátozott a
témában a történelmi ismeretem, de nem. Persze a magyar kormány
elsők közt ismerte el az új államot. Ki a magyar? - még mindig
itt tartunk.
A magyart ma három csapás fenyegeti:
1./a
magyar erkölcs és hit teljes le rombolása, (szabadpiac modellel)
2./a cionista azaz
cionnáci tömegtájékoztatáson keresztül átmossa az agyát és
felvásárolja pénzért magán haszonért,
3./a magyar maga, aki
eldobja a vallását és ezzel együtt megtagadja saját nemzeti
identitását. Vak és ki szolgáltatott lesz a világban.
És
ez utóbbi a legszörnyűbb! Amit mi magyarok teszünk saját
magunkkal. Ahogy szokták mondani: önként és dalolva...
Miről
is beszélek:
Nem házigazda vagyok itt, hanem vendégelőadó,
hát nézegetem a neten a beharangozó írásokat, hogy lássam mi
minden lesz ma itt. Olvasom, hogy Pusztaegyetem lesz 9
előadósátorral, száznál is több előadóval és hozzá a
kedvcsinálót: Egy olyan hely lesz pár napra Magyarországon a
bösztörpusztai Pusztaegyetem, ahol mindenki megtalálhatja a saját
lelkével leginkább egybecsengő tanítást, hiszen a tudás egy, a
magyarázata lehet többféle. A közös mindben a teremtés.
Gyönyörű gondolatok, logikus gondolatok, de sajnos úgy hamisak,
ahogy vannak! Mi több pusztító gondolatok ezek, mert mindjárt
meglátjátok - ez a hivatkozás visz el végül a magyar
tragédiához. A legutolsó népszámláláskor a magyar lakosság
52%-a katolikusnak, további 25%-a protestánsnak vallotta magát.
200 év felvilágosodás és 50 év aktív politikai üldözés
után is a magyarokból nem lehetett kiirtani a kereszténységhez
való kötődés tudatát. Azt a vallást, mely törzsekből és
nemzetségekből nemzetté emelte.
Miről is beszélek:
Az alapértékek örökök. Az alapértékekhez való
viszonyunk ugyan lehet más és más a különböző történelmi
korokban, ez igaz. De a magyarázat nem lehet többféle. A tudás
egy, mint ahogy az igazság is. És a magyarázat is egy! Az
igazságnak egy magyarázata van, mert az az igazság, amelynek több
magyarázata is van, az nem igazság! Ahol mindenki megtalálhatja a
saját lelkével leginkább egybecsengő tanítást, ott nincs
tanítás, ott liberalizmus van, ott szellemi piac van, szellemi
portéka, amiből szabadon választunk. A tanítás egy: a
magyarságot, mióta csak nemzetté lett, sőt talán még
azelőttről, az a hit élteti, hogy Isten Fia egy lett közülünk.
Ez a tanítás. Ha az igazság egy, akkor a tudás is egy, akkor a
tanítás is egy. Az igazság az nem politika, mert a politikában az
eszmerendszer többnyire csak eszköz egy bizonyos csoportérdeknek
az elérésére, annak a csoportnak az érdekeiről beszélünk,
amelyik magát az eszmerendszert hirdeti. Az igazság nem választás
kérdése, nem egy ködös elmélethalmaz, melybe mindenki belelátja,
amit belelátni akar. A közös mindben a teremtés - mondja a
Pusztaegyetem beharangozója, de melyik teremtésre gondol? Ugyanis
kis t-vel írja a teremtést. Ha kis betűvel írjuk, akkor jobban
illeszkedik az eszmerendszer-kínálat pusztaegyetemi
meghatározásához, mert mindenki választhat magának tetsző
tanítást és teremtést. Teremtés egy feszület, egy kereszt
ácsolása, hiszen teremtő munkáról beszélünk, és teremtés egy
bitófa ácsolása is. Na, ezek közt valóban lehet választani. De
ha a teremtést nagybetűvel írjuk, akkor ott nincs választási
lehetőség! Ott nincs mindenkinek szíve szerint választott tudás,
ott a Teremtés van. Az egy igazság és egy tudás.
Napi
példát mondok: ezen a helyen itt az elmúlt években prófétai
magasságokból szólókat hallottam. Hallottam, hogy a magyarság
kazak földről való. Azt is, hogy Mezopotámiából. Azt is, hogy a
magyar az ős európai nép, s azt is, hogy Jézus nem zsidó, hanem
pártus, végeredményében magyar. Van lehetőségünk távcsövet
gyártani, mellyel messze vissza tudunk nézni a múltba: vannak
fosszilis maradványok, melyeket elemezhetünk, meghatározhatunk
leleteket radiokarbon vizsgálattal. Összehasonlító elemzést
tehetünk a nyelvi sajátosságokból, végezhetünk genetikai
vizsgálatokat.
Tanulmányozhatunk írásos emlékeket és
persze feltételezéseket vonhatunk le mindabból, amit találtunk és
mindabból, amit találni szeretnénk. Kereshetjük az eredetet 1000,
2000, 5000 és 35000 évvel visszamenőleg, ki-ki fantáziája és
bátorsága szerint. Mert nekünk az általunk tudott igazság nem
elegendő, s ezzel talán még nem is lenne baj, hiszen hajt a
megismerés vágya. A baj, hogy a nemzetségekből nemzetté alakító,
majd nemzetünket összetartó ezer éves hitünk sem elegendő. A
mindenki megtalálhatja a maga igazságát- elvén alapuló,
egyébként egymással ellentétes és egymást kizáró eredményt
hozó tanítások első nagy következménye, hogy akik tavaly ugyan
itt még azt bizonyították, hogy a magyar az kazak, azok most nem
állnak veletek szóba, az itteni tanításokat (hozzáteszem joggal)
hiteltelennek minősítik és a könyveiteket nem engedik be a saját
rendezvényükre.
És ugyanez viszont, és szintén joggal! A
Kurultáj és a Magyarok Országos Gyűlése közötti hirtelen jött
ellentétről és ellenségeskedésről beszélek. Tavaly itt még
együtt voltak a magyarok, ma már kettéváltak. Jövőre azok
mennek külön táborba, akik Jézus magyarságát bizonygatják,
vagy azok, akik a magyarban az európai ősnépet látják? Akik 2000
évre tudnak visszanézni, vagy akik 5-re? Mi más ez a folyamat,
mint a magyarság összetartozásának önként vállalt feladása?!
Önként és dalolva...
Az már más kérdés, ha az
országgyűlés alelnöke hivatalosan ellátogat Bugacra,
Bösztörpusztára meg nem. Ez már a megosztó politika bizonyítéka.
Annak bizonyítéka, hogy a magyarság egy része, ha körül nézünk,
láthatjuk, hogy nem is kis része, vagyis mi itt, megint politikai
árvákká váltunk. Hol itt a nemzeti összefogás?! Mert a nemzeti
összefogás nem azonos az egy pártra való tömeges voksolással.
(De elkanyarodtam, nem politizálni jöttem!) Viszont azt látni
kell, hogy ezt nem mások csinálják velünk, hanem mi csináljuk
magunkkal. Azt hirdetjük, hogy a magyarázat különböző, mindenki
találja meg a magának megfelelőt. Nos, ez az eredmény: az egyik
fele Bugacon, a másik fele Bösztörpusztán, s amilyen heterogén
tanításokkal találkozni itt, az osztódásnak koránt sincs vége.
Hogyan kanyarodtam ide, hiszen a Szent György lovagok
küldetéséről kellene beszélnem... hát arról beszélek: a
Kárpát-medencében élő magyarság nemzettudatának, vagyis
összetartozásának őrzéséről.
Kamasz koromban kezdték
vetíteni Magyarországon a Jövő emlékei című filmet. Döbbenetes
alkotás volt, teljesen lenyűgözött, majd Eric von Daniken
munkáinak kötetbe foglalt változatait is meg lehetett kapni:
kutatásokat piramisokról, őskori feliratokról, barlangrajzokról,
természeti csodákról, népvándorlási nyomokról, fel nem
dolgozott ásatásokról és leletekről, mindent szigorú logikával
vonalba szedve, melynek a végén a felismerés: földönkívüli
civilizációk leszármazottai vagyunk! Aztán jöttek ufók és
gabonakörök, de rátaláltam erre a fajta irodalomra a könyvtárban
is, találtam Gorbovszkijt, Ciolkovszkijt, Egely-t, Nemerét és más
szerzőket. Bár lenyűgözően szenzációs felfedezéseket tettek,
valami hiányérzetem mindig maradt, s aztán rájöttem: ezeknek az
állításoknak nincs cáfolata. Még véleményezése sincs. Miért?!
Annyira átütő erejű felfedezéseket rejtenek ezek a könyvek,
hogy fenekestől borítják fel a tudományt, vagy miért?! Rájöttem:
azért, mert ahhoz, hogy véleményezni tudd ezeket az
eszmefuttatásokat, egyszerre kellene lenned történésznek,
régésznek, biológusnak, vegyésznek, fizikusnak, nyelvésznek,
biblia tudósnak stb. 8-10 tudományterület teljes eszköztárát
kellene birtokolnod egy személyben, hogy véleményezni tudj,
megerősíteni, vagy megcáfolni. Aztán az is feltűnt, hogy a
kiváló logika mégis sántít, mert nem tényekre alapozza a
hipotéziseit, hanem feltételezésekre, melyeket aztán tényként
kezelve igazságként fogad el és innen már hiába hibátlan a
logikai sor, a végkövetkeztetés baromsággá fajul. Igaz,
szenzációs baromsággá... Azért citálom ezt ide, mert itt is az
efféle szenzációhajhász őstörténeti kutatásokkal találkozom.
A legújabb és az itt, Bösztörpusztán is hirdetett
magyarságkutatások között időnként nem találunk mást, mint a
történész-szemlélet abszolút hiányát: teljes nyelvi hozzá nem
értést, a releváns és irreleváns dolgok megkülönböztetése
képességének hiányát, érvek helyett tekintélyek mögé bújást,
a források félremagyarázását, mi több, ha a helyzet úgy
kívánja koncepciózus meghamisítását. És mint az
ufó-elméleteknél, úgy itt is: kinek van kedve több száz oldalas
tudománytalan, teológiailag botrányos, horoszkópokkal és okkult
szimbólumokkal tömött szövegeket akár csak elolvasni, nemhogy
állításról állításra megcáfolni?! Mert ezeket a munkákat
állításról állításra kell megcáfolni, hiszen ezek is
feltételezéseket alakítanak tényekké, melyekre aztán logikus
hipotéziseket építenek. Persze kit érdekelne mindez - hiszen
gondold oda és akkorra a magyar eredetet, ahová szeretnéd, senkit
sem zavar, ha tévedsz -, csakhogy a dilettáns nyelvészkedéseknek,
délibábos őstörténeti kutatásoknak igazi fő célja nem a
magyarság eredetének felfedezése, hanem egy olyan, velejéig
okkult vallási rendszernek kidolgozása, amely köszönő viszonyban
sincs a kereszténységgel, sőt annak éppen leglényegesebb
állításait tagadja. Nos, innentől érdekes a dolog: a
szabadkőműves Sion társaságok tanait - mert ez az!!! - nekünk
szembe kell állítanunk a mi tanításunkkal: a magyarságot, mióta
csak nemzetté lett, sőt talán még azelőttről, az a hit élteti,
hogy Isten Fia egy lett közülünk! Ez a mi nemzeti identitásunk,
ez a mi nemzetünk közös tudata. A Szent György lovagok ezt a
hitet védik. Küldetésük a Kárpát-medencében élő magyarság
nemzettudatának őrzése.
Tehát miről is beszélek?
Mondok két példát. Azt hallottam itt, hogy Jézus nem
zsidónak született, hanem pártus hercegnek, vagyis végeredményében
magyarnak. Ez a tézis már megüti a Da Vinci kód szintjét! És
szellemi eredményét is. Nem ez az előadás az, ahol ezt a tant
tételről tételre meg kell cáfolni, de lesz rá mód, ha valakit
érdekel. Ez az előadás csak arra ad lehetőséget, hogy a
végeredményt bemutassam, a végeredmény pedig az, hogy eszerint a
kereszténység hazugság. Mert ha a Krisztus nem zsidó, akkor az
evangéliumok hazudnak. Ha az evangéliumok hazudnak, akkor az
Újszövetség nem sugallt, hanem kitalált iromány. Ha az
Újszövetség nem sugallt, hanem kitalált iromány, akkor nincs
isteni kinyilatkoztatás, mert az ugyebár nem hazudhat. Ha nincs
isteni kinyilatkoztatás, akkor isteni törvény sincs. De ha isteni
törvény nincs, akkor Szent Korona-tan sincs, ha Szent Korona-tan
sincs, akkor a magyar, amelyik valahogy beilleszkedett a nyugati
civilizációba, annak se nemzete, se vallása, legfeljebb pogány
hitvilága van. (Egyébként már meg is nevezte magát ez a pogány
hitvilág, úgy hívják, hogy Magyar Egyház, amit néhány éve
Badiny Jós Ferenc alapított&) A keresztény hagyományokat és
a különféle ősi pogány elméleteket, a Pilis-tiszteletet és a
zavaros eredetmondákat skizoid módon ötvöző vallás. Hogy miért
szkizoid? A ti meghatározásotokat idézem: A magyar közjogi,
politikai hagyományban a Szent Korona a szuverenitás, a főhatalom
hordozójaként, az örök isteni állandóság megtestesítője. Ha
a Krisztus magyar, akkor nincs örök isteni állandóság. Ezért
skizoid.
Mint ahogy - második példámként - szkizoid az
ősi pálos rend megalapítása, csak így lazán, a harmadik
évezred derekán. Nem a Boldog Özséb alapította pálos rendről
beszélek, mert azt nem a harmadik, hanem a második évezred derekán
alapították. De ti kiderítettétek nagy lelkesen, hogy a remeték,
akiket Özséb a Pilisben összeszedett, nem keresztények voltak,
hanem táltosok. A táltos és a remete fogalma már önmagában is
összeférhetetlen, de ilyen apróságon ne akadjunk fenn! A lényeg,
hogy nemzeti identitásunk egyik oszlopa, nagyjából olyan súlyú
oszlopa, mint mondjuk a Szent Korona, az a ti eltántoríthatatlan
magyarságotok eredményeként szintén csak hazugság. Nem az én
feladatom erről szólni, de nem mehetek el mellette, hogy 8 évszázad
színtiszta magyar gyökerű és lelkületű szerzetesi munkássága
ma hazugságként értékelendő! A lengyelországi Jasna Górán
alapított szerzetesház, melynek oltárára a szentképet Nagy Lajos
királyunk adományozta, és a templom, melynek bejáratát az
Árpád-házi királyok kőbe vésett emléke őrzi, az hazugság,
elhajlás az eredeti pálos lelkiségtől? Azok a szerzetesek, akik
ma a magyarországi pálos testvérek közösségét alkotják, akik
még az egyházüldözés időszakában szenteltettek pappá, és
akiknek titokban kellett a hatóságok előtt kitölteni a
novíciusságot, titokban kellett fogadalmukat megtenni és titokban
kellett a nemzet feltámadásáért imádkozniuk reggeltől estig, az
mind-mind hazugság? Hát eszünknél vagyunk?!
Egyáltalán
hogyan jutottunk ide? Hogyan?! Mert még a történetek kiagyalóit
értem, amikor a hírnév megszerzéséért szenzációsnak tűnő
állítások terjesztésébe kezdenek. Azt is értem, ha özvegy
Takács Béla feliratkozik az interneten a frissen megalapított ősi
pálos rendbe remetének, mert az azért már mégis valami. Nem
kell öt évig teológiát tanulni, nem kell novíciusságot
vállalni, nem kell magáévá tenni a pálos lelkiséget és tudást,
hanem csak beiratkozni a neten, aztán slussz. És át lehet kiabálni
a telekszomszédnak, hogy figyeljé mán öccsém, ne májerkoggyá,
mer én mán ősi pálos lettem! Ezt értem! De minket mi motivál
abban, hogy ezeket a szkizoid tanításokat elhiggyük?!
A
magyart eléggé megviselte a történelem, már a nemzeti himnuszunk
is szól róla, pedig akkor még előjele sem volt annak, amit
Trianon és a bécsi döntés okozott. Annak a népnyúzó
megaláztatásnak, annak a lelket törő kifosztásnak. Talán - az
itt közellenségnek számító - Jelenits Istvánnál olvastam, hogy
az egész jelenség, ez az újmagyar őstörténeti és vallási
túlburjánzás nem más, mint kompenzáció: a huszadik századi
történelemtől elszenvedett sérelmeinkre adott önáltató
vigasztalás. Igaza lehet! Az indítékot megértve, sőt még el is
ismerve, mégis csak fel kellene ismernünk azt, hogy amint szarból
nem lehet várat építeni, úgy dacos politikai akaratból sem lehet
magyar őstörténetet kovácsolni! Ilyenre pedig már volt példa:
emlékeztek a románok őstörténet-gyártására, a dákóromán
elméletre gondolok. Már a szocializmusban is kikacagtuk őket
miatta. Na, most ők kacaghatnak rajtunk. De ha nem is kacagnának,
hanem röhögnének, még akkor is bőven igazuk lenne. Sajnos.
A
Szent György lovagok a keresztény hitet védik. Azt a hitet, mely
nemzetté tett minket. Nem másért, mint a Kárpát-medencében élő
magyarság nemzettudatának megőrzéséért.
Jó lenne, ha a
magyar embert a minőség érdekelné: az igazság, a jóság és a
szépség. De mint ahogy az előző példákból is láthattuk: lehet
szép egy prostituált is, lehet jó az öntörvényűség is& És
az Igazság? Nos, igazság csak egy van, innen indultunk: ha azt
mondjuk, hogy itt majd mindenki megtalálhatja a lelkének
legmegfelelőbb igazságot, azzal becsapjuk, de csúnyán.
Sodoma
esete ötlik fel előttem, tudjátok, Ábrahám alkudozik az Úrral,
hogy ne pusztítsa el a várost, hátha élnek ott igaz emberek. Az
Úr előbb azt mondja, hogy rendben van, ha talál ott 50 igaz
embert, akkor nem pusztítja el a várost. De Ábrahám lealudja az
ötvenet negyvenre, majd harmincra, majd húszra, s végül tízre.
Megegyeznek az Úrral, ha csak tíz igaz embert talál Sodomában,
akkor megmenekülhet az egész város. Mit tippeltek, mi lett a
várossal, megmenekült?
És mondjátok, itt Bösztörpusztán
hány igaz ember van? Beszélgetek barátommal, a gyűlés egyik
szervezőjével, akinek feltettem ugyanezt a kérdést, s meglepődve,
kissé megsértődve válaszolt:
- Én is keresztény vagyok, és
hiszek Jézusban - mondja ő.
- Azt én is tudom, hogy Isten
áldjon-nal köszönsz, de nem látlak a templomban - mondom én.
-
Az lehet - érvel ő -, de attól még vallásos vagyok. A magam
módján vallásos.
Ha itt mindenki megtalálhatja a maga
lelkületének megfelelő tanítást, akkor valóban, itt mindenki
lehet maga módján vallásos is. Ha Isten szabad akaratot
biztosított az embernek, akkor annak lehetőségét is adta, hogy a
maga módján legyen vallásos. Azért én felhívnám a figyelmedet
arra, mégha népszerűtlen is, hogy ne áltasd magad; ha a magad
módján vagy vallásos, akkor nem vagy vallásos! Mert a magad
módján gyakorlott vallás azt jelenti, hogy a magad szája íze
szerint válogatsz össze az isteni törvényekből egy csokrot, ami
számodra megfelelően kényelmes és elfogadható. Azt jelenti, hogy
te is a megérzéseidre hagyatkozol, és ezeket a megérzéseket
fogadod el valóságként. De megérzés alapján nincs biztos
megismerés! Azt jelenti, hogy az isteni törvényeket felülírod.
Válogatsz belőlük. Kényelmes ugyan, de ez nem vallás, mert ettől
a pillanattól ezek emberi törvények lesznek. Azt jelenti, hogy a
bűn a továbbiakban nem állandó erkölcsi kategória, hanem jogi
kategória, a többség által közmegegyezéssel elfogadott
kategória. Időről időre változható tételről beszélünk
ekkor. Ettől kezdve a jót nem Isten, hanem a többség határozza
meg. Nem az örök isteni állandósághoz ragaszkodsz, mint
változhatatlan alapértékhez, hanem önmagadhoz, amit befolyásolsz
te magad, a megérzéseid, az éppen eléd pakolt tudásnak nevezett,
a feleséged, a szomszéd, a főnököd, az aktuális politikai
helyzet, a divat és leginkább a média. Ezzel pontosan tisztában
vannak a média tulajdonosai, és te magad is, mert érzed, hogy
irányítanak. Nem Isten irányít, mert te a magad módján vagy
vallásos, hanem a pillanatnyi helyzet.
Igaz, hogy így csak
sodródsz, de jóleső ez a sodrás, még mindig jobb, mint
megváltoztathatatlan erkölcsi törvényekkel élni, mert az
estenként lemondással járhat - mondod -, akkor meg hol van hát az
emberi szabadság?! Ha a jót azonban nem Isten határozza meg, akkor
azt valakinek meg kell fogalmazni a többség nevében, aki arra fog
hivatkozni, hogy ha valamit sokan csinálunk, akkor az jó. Példának
okáért a politikusok szeretik felhasználni ezt a logikát, mert
azt mondják, hogy a többségi felhatalmazásuk bizonyítja azt,
hogy amit ők csinálnak, az jó. Minél erősebb a többségi
felhatalmazás, annál jobb. Erre való hivatkozással pedig
megmondják, hogy mit gondoljon a többség, aki felhatalmazta őket.
Ezt hívják liberalizmusnak és így születnek a megmondó emberek.
De az igazságot - ezt már a Nagy Francia Forradalom is
bebizonyította - nem lehet népszavazással eldönteni. És az
Istent sem lehet - legalábbis épp ésszel - megmondó emberekre
cserélni. Szövetségetek vezetőjétől, Vukics Ferenctől idézek
egy mondatot: a jelen "nagy igazságait" hangoztató
emberek nyomát néhány nap múlva elmossa az eső...
Isten adjon
szebb jövőt...Ébredést az embereknek...
(JOBBIK GONDOLAT)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát