SZABAD HÍREK: Schopenhauer és a megítélése a Realizmus vagy a Szürreál posztmodernitás (2. rész)

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 276 fő
  • Képek - 21 db
  • Videók - 33 db
  • Blogbejegyzések - 8503 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

SZABAD HÍREK vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

2010/11/01. Külföld

Időnként ő címkék őket "allegóriákat" míg más helyeken is írja le őket, mint a "metafizika a tömegek", vagy "az emberek metafizikája" (Volksmetaphysik). Csakúgy, mint az emberek népköltészet és a népszerű bölcsességek és közmondások, ők is szükség népszerű metaphysics . Szükségük van egy olyan értelmezése az életnek, és ezt az értelmezést kell alkalmas a megértésnek. A nagy többség az emberben a legjobb esetben is gyenge kari a mérleg okokból és megkülönböztetése a tény és a fikció. Vajon ez ismerősen hangzik?

A hitrendszer, ideológia,a vallás mentes öncélú káprázatos vonalaival kapcsolatos téves felfogás a valóságnak, bár kellő időben, mindegyik a kerül a folyamat demythologization és végül is a nevetség azoknak, akik a illúziók mögött meghúzódó káprázatos mítoszok.

Mi is példázza ezt a változó színészkedést a történelem ismétli önmagát, ha tiszteletben azt a gondolkodásmódot, modern véleménye döntéshozóknak. Az emberek mindig is szerette volna, révén a különböző allegóriákat, hogy felülemelkednek elátkozott valóságnak, és gyakori kirándulásokat világában a hyperreal, a valótlan, vagy a szürreális - annak érdekében, hogy ellensúlyozzák az abszurd dolgokat a létezésükről. Természetes, hogy folyamodjanak a vallási és ideológiai eszközökhöz, azonban a rendellenes vagy büntetőjogi ezek allegorikus eszközök a későbbiekben kiderül, hogy abszurditás megmarad.

Következésképpen, az egész emberi élet során mintázott mentén elvét utánzás, ahol még a legkisebb dolog, a mi felfogást kölcsönözték, hogy példaképe, aki nézett már, mint egy úttörő újító, vagy egy új messiás. Mimikri a nagy teljesítményű motor az akarat, a téma, mely később bővült Schopenhauer tanítványai, mint például Gustave Le Bon : A tömeg: Tanulmány a Népi elme (1896)

Intelligens magánszemélyek közepette a modern gyökértelen tömegek észre veszi, hogy egyes hiedelmek hamis és károsak, de a kedvéért társadalmi megfelelőségnek fogadják el őket. Fognak inkább hallgatni másokra, mint bízik a saját fejében. Mint Schopenhauer írja, az rossz dolog minden vallás az, hogy ahelyett, hogy képes beismerni saját allegorikus jellegűek, azok leplezni igyekszik. Nevetséges alapvető részét képezik a népi hiedelmek.

Schopenhauer tanítása a vallásokról, beleértve annak felmondása az akarat a politikai hatalom, kölcsönözte a vallások a hinduizmus és a buddhizmus. Ő jó szavakat katolicizmus azonban, amelyek számára a vallás a pesszimizmus ( A világ mint Akarat és Ötlet , 372. o.). De lenne egy súlyos hibát, amely a töredékes olvasatban a munkája, annak megállapításához, hogy ő elutasította egy vallás rovására a másiknak elé helyezni. Schopenhauer Bár lehet leírni, mint egy ateista vagy agnosztikus, ő értelme a lelkiség nagyon erős volt . Minden vallás a zsidó vallás a legrosszabb, jegyzetek Schopenhauer a híres művében Parerga und Paralipomena.

Az igazi vallás a zsidók ... a legkezdetlegesebb minden vallásnál (die roheste aller Religionen.) A folyamatban lévő megvetéssel zsidók közt a korabeli emberek, lehet, hogy nagy mértékben köszönhető a mocskos (armsälig) tulajdonságait a vallásuknak. ... Minden esetben a lényege minden vallás áll, mint olyan, a meggyőzés, hiszen ez biztosítja számunkra, nevezetesen, hogy mi a tényleges létezése nem csak kizárólag a mi az élet, hanem azt, hogy marad időtlen időkig. Megdöbbentő (erbärmlich) zsidó régió nem eleget ennek, sőt, nem is próbált. ...Tehát ez a legkezdetlegesebb, és a legrosszabb az összes vallásnál, amely csak egy abszurd és felháborító (empörend) teizmus. ... Bár minden más vallások törekednek arra, hogy elmagyarázza az embereknek a szimbólumok és példabeszéd a metafizikai jelentőségét az élet, a vallás a zsidók teljesen immanens és szolgáltat a semmit, csak egy egyszerű csatakiáltás (Kriegsgeschrei) a harc más nemzetekkel " (pp. 136-137).

Néhány Schopenhauer szó a hatalom a vakok könnyen alkalmazható a mi posztmodern időkben - például, hogyan fog hinni valamiben már feltört a liberális politikai elit. (Azaz agy mosott.)

A Hyperreal: A tagadás és a kettősség

Most már átugrani a 20. és a 21. században, és megfigyelik, hogyan Schopenhauer ötletek jó alapot illeszkedik az illúziók tömeges kísérő dagály a demokratikus misztika. Hogyan fogja objektívebbé tenni magát a politikai színtéren ma? Mint írtam az én esszé, Vilfredo Pareto és politikai irracionalitás , politikusok hajlamosak a projekt alkotott képet a világban be a megszépült Dupla virtuális képet mutatni.

Példa: Egyikünk sem teljesen elégedett a fickó, nem politikai teoretikusa elégedett a világgal, amilyen. Mindannyian arra törekszünk, hogy valaki más, mindannyian szeretnénk projektnek, a fizikum, vagy a jelen politikai rend bele távoli, és több romantikus helyettesítőt becsempészni. Ennek eredményeként, a tömegek, hanem a politikusok, értékeli értékek és objektív valóság nem azok, hanem mert hogyan szeretném látni őket. A szenvedélyes változtatásra van szükség, mint a szabály azt eredményezi, hogy elkerülhetetlen csalódások és érzéseit az árulás.

Következő Schopenhauer logika, ez egy súlyos tévedés azt feltételezni, hogy néhány kortárs politikus az amerikai ,a Magyarország , vagy Horvátország is a hazug, vagy egy szélhámos csak azért, mert úgy érezzük, vagy azt gondolja, hogy mi folyik becsapták, az általa elnyomott népet. Sokkal valószínűbb, mint gonosz politikai vezetők maguk is áldozatai az önálló téveszméknek. A mániás vágy világ javulása alapján tisztességes és önjelölt "tudományos", "ésszerű" és "igaz" vágyálom, amelyet jóindulatúan meg kívánják osztani velünk, illetve azok tárgyakat vagy összetevőit.

Annak illusztrálására, hogy majd az önámítás, lehet megfigyelni kortárs baloldaliak és antifasiszta fegyveresek belül Schopenhauer elemzési keretetében. Mit mondanak már alapuló előzetes önálló meggyőződésű, melyek a gondolatok az uralkodó meggyőződés az idejüketben. Pareto, mint a vitéz tanítványa Schopenhauer módszerek, megjegyzi, hogy "sokan nem a szocialisták, mert már győzött meg az érvelés. Éppen ellenkezőleg, ezek az emberek belenyugodni az ilyen érvelésbe, mert a (már) a szocialisták." Ő lesz, de abervalt akkor objektívebbé magát a ravans néhány kommunista misztika, ellentmond minden empirikus érvenek.

Schopenhauer kiemelkedő fontosságú, hogy megértsék felfogásunk a posztmodern valóság, vagy a mi hyperrealitás, mivel egyes szerzők nevezik. A szürreális világban a liberális dogma - vagyis a világ, amelyben élünk - tökéletesen illeszkedik Schopenhauer tanítása a hibás felfogás az igazi okára. Sőt, Schopenhauer munkája hasznos eszköz a megfejtésével liberális hazudozásnak, amely épület ma a sarokköve Az új világrendnek. A posztmodern West burkolta a virtuális valóság az elektronikus korban (a "videolátszat"), és a média látszat, amely szüntelenül viszont minden valódi politikai eseménytől egy virtuális képet mutat.

Hogyan működik a liberális misztika, vagy használja Schopenhauer szót, "allegória", működnek ma? A folyamat kezdődött az absztrakció a cél, ennek eredményeként a tömegkommunikáció, véget ért most integráció l valóságban, mint a posztmodern szerző Jean Baudrillard írja . virtuális maga "tagadó", vagy tagadásra-hajlamos. A virtuális elveszi az anyag az igazi valóságát. "Élünk, egy olyan társadalomban, történelmi tagadása alapján a virtualitásan."

Hitetlenség uralkodik mindenhol, akkor is, ha szilárd és empirikus bizonyítékok az ellenkezőjét mutatják. Többé nem valamilyen történelmi vagy politikai esemény tekintik "igazi" vagy a valóságnak. Például az emlékezés a holokauszt funkciók ma a legnagyobb polgári vallása a Nyugatnak. A holokauszt egy hitrendszer szolgáló nem csak egy emlékkép cél, ez is egy kognitív paradigma értelmezéséhez minden szempontból a mi mai társadalomban. A kérdés azonban már nem a test számít az ember halt meg a holokausztban, hanem a kérdés az, hogy a posztmodern virtuális világ meghatározása minimalizálja, illetve maximalizálja a hyperreal rovására az igazi.

Ez a szabály a hyperreal, vagy a kettős vonatkozik most, hogy az összes nagy elbeszélések, különösen azok tele vannak victimological témákat. Még becsületes történész vagy társadalmi teoretikusok már nem lehet tenni, mint a valódi. Miért? A nagy kérdés posztmodern azonnal elkezdi lebeg a fejük fölött: Mi történik, ha a srác mondja a hazugságokat? Mi lesz, ha nem mondja meg az igazat? Victimologies, és victimhoods nem hang meggyőző találtak a média hiper-helyettesítő, amelyek vagy újra életbe, vagy kapcsolja ki a tényleges korábbi bűncselekményhez.

Ezért a modern média és a politikusok meg kell tenni utáni megelőző politikai döntések egy kétségbeesett kísérletet, hogy szedjük szét a korábbi valódi, azaz a korábbi rossz döntést, az előző tétlensége azáltal, hogy ki az igazi áldozat túlzásnak bűnbánat retorika és a post - megelőző döntéshozatal (masszív biztonsági ellenőrzés a repülőtereken, mindig új tömeg megemlékezések, stb.) Ha az életében, a tömegek, akik elpusztultak már nem állítható helyre, hadd vissza emlékük a hyperreal média által! Miért feltámasztani az élőt, amikor az újraélesztés a halottak sokkal jobb üzlet?

Lehet elemezni a posztmodern háborúk, az úgynevezett Öböl-háború 1991-ben a boszniai háborúról 1995-ben használja a fogalmakat a hyperreal és a dupla. Amikor ezek a háborúk televíziós és megjegyezte beszélő fejek a TV-képernyőn, a valódi és szörnyű valóság törölték el. A nézők tehát sokkal valószínűbb, hogy támogassák ezeket a háborúkat.

Sem tudja a történelmet írni egy kérdés tudományos vitákákkal többé. Történelmi narratívák a valós vagy szürreális fasiszta bűncselekmények vagy fehér ember bűncselekmények vagy a jelenlegi mantra a fehér ember bűnösségét értek el groteszk szintű pszichológiai telítettség, arra a pontra, hogy a politikailag tudatos fehérek hamarosan mosogató feledésbe merült - és a nevetés -, mivel ezek dekonstruálta . Még ha néhány korábbi tömeges bűncselekmények empirikusan ellenőrizhető, a tömegek kezdi rekonstruálása annak negatív Kettős - miután az első dekonstruáló a Realizmus előzménye.

Az posztmodernitás alapvetően a kora dekonstrukció, ahol egyetlen valóság is uralkodnak sokáig. Ha valaki arra ösztönzi, hogy bontani a valódi világ, és felmondja a politikai meggyőződés, mint a tompított allegória, mint Schopenhauer volt, miért nem bontani új, modern polgári vallások, mint az egyistenhit a kapitalista piac vagy a civil vallás áldozatai?

Spektrális Verities, vírusos élet

Élünk a hyperreal, mivel a francia filozófus Rosset ír ; mindannyian vágynak a Duble-legyen az negatív vagy pozitív formában. Mindannyian szeretnénk, hogy valami nem vagyunk, a duplikált magunkról. "A hely a világ, ahogy van, mi kitalálni egy" kettős ", vagy" kettős ", egy párhuzamos univerzum, amely működik, mint egy fantom rivális a létező világgal."

A hátránya él a világban, hogy az élet benne lévő drapp, ijesztő, vagy unalmas, az előnye, hogy a "megduplázódott" az élet nem csak abban rejlik, hogy az ilyen élet nem létezik, de ez az élet nem is kell fennállnia ahhoz, hogy higgyünk, hogy igaz és valósnak! Más szóval, ez a vágy egy spektrális világ nem annyira a vágy valami más, mivel ez a vágy, hogy megszabaduljon a valós világtól.

Kik az új paradigmák és példaképei mi hyperreal posztmodernitás? Volt idő, amikor a példaképe nyugati ember volt, egy masszív egyén, a Prometheus kötetlen, a háborús hős, a hódító, mint Cortez, Columbus, vagy a General Lee. Ma az lesz a hyperreal megköveteli a két-vagy tagadta, vagy még jobb, a "megduplázódott tagadása." Ennek eredményeképpen, az új példaképek, a világ a degenerálódik, az késlelteti, a nem-fehérek, a pederasts, a szánalmas és a perverz. Baudrillard : "A Courtier volt a legjelentősebb alakja az arisztokrata sorrendben. A Harcos volt a legjelentősebb alakja a társadalmi és a forradalmi érdekében. A Bűnbánó a leginkább figyelemre méltó alakja a fejlett posztmodern demokratikus politikusoknak. "

De ezek a degenerált példaképek vannak viszont alá dekonstrukció, különösen büszke, lelkileg egészséges, fehér emberek, akik az áldozattá válás a legitimálása e példaképeknek.

Nyújtott, szemtanúi vagyunk a végén a nagy narratívák, mint például antifasiszta viktimológia. Azonban a megoldatlan munkáját a gyász az igazi (vagy hyperreal) áldozatai, a fasizmus vagy a rasszizmus javában zajlik. Más szóval, az antifasiszta, antirasszista háborút (annak minden politikai, média-és jogi tilalom) változatlanul folytatódik. Még ha valós a rasszizmus és a fasizmus halott és eltűnt, meg kell támadni a negatív dubled a megduplázódott módon annak érdekében, hogy a gyászolók a lehetőséget, hogy megbánjuk a nem kötelessége, hogy megakadályozzák, hogy megtörténjen. Soha többé, soha többé! - ez egy új háborús kiáltás a mi hyperreal diskurzusunk.

Ez a stratégia a hyperreal "soha többé", a rendező nem csak megelőzésére hasonló események történjenek a jövőben újra - kifejezett formája a számtalan Holocaust emlékmű központok emlékére a holokausztnak. Azt is jelenti, hogy egy eszköz (unraveling), egy helyettes és képzelt módon, a tényleges korábbi történelmi katasztrófa érte a zsidókat vagy a nem-fehéreket. Hasonlóképpen, a háború Afganisztán és Irak vívott ma a poszt - megelőző dupla, sőt, ők nem csak a háborúk, hogy benéztél a terrorba: ők a háború eltávolítására a múlt bűneit a politikai osztály, ami az igazi terror a borzasztó 9 / 11! A cél most az, hogy visszamenőleges hatállyal szünteti meg az okozott nemzeti szégyen és megaláztatás az uralkodó elitnek. Ezért a tényleges háborúk és a nyilvános diskurzus az egész Nyugaton "nem-események". Soha többé, soha többé!

És ez az oka a hyperreal, vagy a kettős tiszta illúziónak. Őket, elitet fent tarthat. Az erőszakos és a cél valóság várja a szárnyakat, és hamarosan megteszi a fölényben. Ez az igazi?

JOBBIK GONDOLAT

Címkék: külföld

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu