Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Árvizre nincs uniós támogatás, kutyakakára van pénz...
Az Európai Unió különdíját kapta a hegyvidéki önkormányzat kutyapiszok elleni kampány.
A "Lépjünk, hogy ne lépjünk bele" elnevezésű kampánnyal a kutyapiszokkal kapcsolatos kutyatartói hozzáállást szerették volna megváltoztatni, ezért a zacskóosztás mellett a kerület több pontján "kutya-WC" feliratú ajtókat állítottak ki, ezzel is jelezve, hogy a közterület a kutya illemhelye, tisztán tartása pedig a tulajdonos felelőssége. Az akció végén mintegy száz egyedi gyűjtőedényt helyeztek ki - tájékoztatta Váczi János alpolgármester csütörtökön.
Az alpolgármester a blogján részletezte, hogy a hegyvidéki kampány tizenhat ország pályázatával versengett, végül öt kategóriában összesen 26 pályaművet válogatott a döntőbe a reklámügynökségi szakértőkből és európai parlamenti képviselőkből álló zsűri.
Olyan társadalmi célú reklámkampányokkal együtt nyert az önkormányzat, mint például az Európai Bizottság és a Barcelona labdarúgó csapatának közös programja, melyben a sztárfocisták személyes részvételükkel próbálták meggyőzni szurkolóikat a dohányzás ártalmairól. Nyert a menekültekkel kapcsolatos ENSZ-kampány is, amelynek arca Angelina Jolie volt - tette hozzá az alpolgármester, megjegyezve: a kerületi kampány töredékébe került az említett sok százmilliós, világsztárokat felvonultató kommunikációs programoknak. (MTI)
Szabad Hirek
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A felsőrendű zsidó, aki nem vallásos, nem tud héberül, és nem Izraelben él, kicsoda, micsoda?
"Társadalmi méretű gazemberség és félrevezetés" - szakjogász a Kúria döntéséről
35 évet kapott egy pedofil brit zenész - Lan Watkins, semmi jel a megbánásra
Balogh István "nem emlékszik", mennyiért vette a házát