Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
2011/05/28 KülföldA régi római mondás szerint ha az ellenséget le akarod győzni, előbb ismerd meg kultúráját. A gyűlölet gyengévé tesz. Válasz arra, hogy ki is a szélsőséges.
A
Talmud a zsidóság legszentebb könyve (Valójában egy könyvgyűjtemény. Kérdésekre Rabbik válasza).
Elsőbbséget élvez az Ótestamentum fölött a zsidóknál. Maga a Talmud
bizonyítja ezt, Erubin 21b, (Soncino kiadás): " Fiam, az Írások
szövegeinek tanulmányozására fordíts több figyelmet, mint a Tóra
(Ótestamentum) szövegeire.
A Tóra elsőbbsége a Biblia fölött Izrael
államban is látható a fekete etiópiai zsidók esete kapcsán. Az
Etiópiaiak nagyon jól ismerik az Ótestamentumot. Mivel azonban vallásuk
olyan ősi, még az írások (A Talmud) megszületése előtti időkből
származik, amelyet ők nem ismernek. A NewYork Times 1992 szeptember 4-i
kiadása szerint, 4. oldal: "A probláma ott van, hogy az etiópiai zsidó
hagyomány nem megy tovább mint a Biblia vagy a Tóra. A később előállt
Talmud és más kommentárok a modern hagyományok értelmében sohasem
jutottak el hozzájuk"
Mivel nekik nincs kapcsolatuk a Talmudi
hagyományokkal, a fekete etiópiai zsidókat diszkriminálják, és a
cionisták megtiltották nekik, hogy házasságokat kössenek meg,
temetéseket bonyolítsanak és egyéb hasonló szolgáltatásokat végezzenek.
Joseph
D. Soloveitchik rabbi a huszadik század egyik legbefolyásosabb
rabbijaként van számon tartva, az ortodox zsidóság nem vitatott vezetője
és a fő nemzetközi tekintély a halakha (zsidó vallási szabályzat) terén.
Soloveitchik tanított és avatott föl több mint 2000 rabbit, egy egész
generációját a zsidó vezetőségnek.
A NY Times vallásriportere,
Ari Goldman a rabbi fennhatóságának alapját: "Soloveitchik egy sor
kitűnő talmudtanító hagyományait követi. .. 20-as éveinek elejéig szinte
kizárólag a Talmud tanulmányozásának szentelte magát. A Yeshiva Egyetem
Elchanan Teológiai Szemináriumát látogatta, ahol a legjobb talmudtanuló
volt. Megkapta a Leib Merkin Talmudprofesszor címét.. Egy asztal előtt
ülve keresztbe vetett lábakkal és a kezében a Talmud egyik nyitott
kötetét tartva. (N.Y. Times, , 1993 április 10-én , 38. oldal)
Goldman sehol sem hivatkozik Soloveitchik, a zsidó jog vezető zsidójogi tekintélyének a bibliatudására.
A
rabbi hírnevének minden része a Talmud ismeretéből ered. A másféle
ismeretek nyilvánvalóan másodlagosak. Nagybritannia Zsidó Krónikája 1993
március 16-án azt állítja, hogy a vallásiskolában (jesiva) a zsidók
magukat teljesen a Talmud tanulmányozásának szentelik kizárva minden
mást.
A Talmud hatálytalanítja a bibliát.
A
zsidó írások azt állítják, hogy a Talmud részben azoknak a
hagyományoknak a gyűjteménye amelyeket Mózes adott nekik szóbeli
formában. Jézus idejében ezt még nem írták le. Krisztus elítélte a
Misnah (a korai Talmud) tanításait és azokat, akik azt tanították.
(írások és farizeusok), mivel a Talmud hatálytalanítja a Szent Bibliát.
Shmuel
Safrai a Bölcsek Irodalmában (64. oldal) kimutatja, hogy a Talmud
Gittin értekezése, a Talmud hatálytalanítja a Biblia tanítását a
pénzkölcsönzésről. "Hillel elrendelte a világ jobrafordulásának
legendáját. A legenda egy jogi elképzelés amelynek alapján bűnöket a
szabbatikus év után össze lehet gyűjteni és igy Hillel szándéka az volt,
hogy legyőzze a pénzkölcsönzők félelmét attól, hogy elvesztik
pénzüket."
Jézus Krisztus híres figyelmeztetése arról a
hagyományról, hogy vannak emberek, akik az Szentírást nem követik (Mark
7:1-13), valójában direkt utalás a Talmudra, vagy még precízebben, első
részének elődjére, a Misnáhra, amely Krisztus életében már létezett
szóbeli formában, mielőtt leírták volna. Mark 7-ik fejezete 1-től
tizenharmadik verse kimondja, hogy Urunk elítélte a Misnahot.
Sajnos
napjaink feneketlen tudatlansága, az elterjedt zsidó-keresztény írásmód
azt sugallja, hogy a zsidóság alapműve az Ótestamentum. De ez nincs
így. A farizeusok a rabbik parancsait tanítják vallási dogmaként, nem
Istenéit.
A Biblia Talmudi kommentárjai az ő fő törvényeik, nem
maga a Biblia. Ez a kommentár valójában érvényteleníti Isten törvényeit,
nemhogy érvényben tartaná őket. Mint talmudtanítványok tudjuk, hogy ez
így van.
Hyam Maccoby, zsidó tudós, a Talmud a bíróság előtt c.
művében idézi Yehiel ben Joseph rabbit: "Továbbá a Talmud nélkül nem
tudnánk a Biblia részeit megérteni.. Isten a Bölcseknek kölcsönözte a
tekintélyét és a hagyomány épp annyira szükséges mint a Szentírás. A
Bölcsek saját törvényeket is hoztak.. Valaki aki nem tanulmányozza a
Talmudot, az nem képes a Szentírás megértésére.
Létezik egy kis
zsidó szekta, akik távoltartják maguktól a Talmudot és a Szentíráshoz
tartják magukat. Ők a Karaiták, egy csoport, amelyet az ortodox zsidó
rabbinátus a legjobban gyűlölt és komolyan üldözött.
A Misnahhoz
a rabbik később a Gemarát adták hozzá (Rabbinikai kommentárok). Ezek
együtt alkotják a Talmudot. Két változata van, a Jeruzsálemi Talmud és a
Babiloni Talmud.
A Babilóniai Talmudot tekintik ma az irányadó
változatnak: "A Babilóniai Talmud tekintélye nagyobb mint a Jeruzsálemi
Talmudé. Kétség esetén a Babilóniai dönt." (R.C. Musaph-Andriesse, A
Tórától a Kabbaláig, bevezető a zsidóság írásaiba, 40. oldal)
Ez
a tanulmány a zsidók által elismert Babiloni Talmudra alapul. Itt mi
nyilvánosságra hozzuk a Talmud hiteles szavait. Kérjük nézze meg őket
ott.
A következő cáfolhatatlan dokumentációt abban a reményben
tesszük közre, hogy az felszabadít minden embert, zsidókat is beleértve a
Talmudi gyűlöletirodalom romboló csalásaitól, amely az ortodox és a
hasszidi zsidók kézikönyve mindenütt a világon.
A zsidó
felsőbbrendűségnek a Talmudi gyűlöletirodalomban való hirdetése a
történelem során rengeteg szenvedést okozott és most, az elfoglalt
Palesztínában arra használják, hogy a Palesztin civil lakosságon
elkövetett tömeggyilkosságokat igazolják vele. A Talmud ugyanis minden
nemzsidóról (gójról) azt állítja, hogy azok nem emberek, hanem állatok.
A
zsidó Talmud néhány tanítása. Erubin 21b Aki nem engedelmeskedik a
rabbinak, az halált érdemel és a pokolban forró ürülékben fog főni.
Moed
Kattan 17a. Ha egy zsidó kísértést érez arra, hogy valami rosszat
cselekedjen, akkor menjen egy olyan városba, ahol őt nem ismerik és
tegye ott a rosszat.
Egy zsidó megütése az ugyanaz mint Isten megütése. Sanhedrin 58b. Ha egy gój megüt egy zsidót, azt meg kell ölni.
Gójok becsapása RENDBEN.
Sanhedrin 57a. Egy zsidó nem köteles egy gój ("Cuthean") munkáját megfizetni.
A
zsidóknak felsőbbrendű jogi státuszuk van. Baba Kamma 37b . "Ha egy
zsidó megsebesíti egy Kánaáni ökrét, akkor nem tartozik semmivel. Ha ha
egy Kánaáni sebesíti meg egy zsidó ökrét, akkor az ökör értékét meg kell
fizetnie."
A zsidók lophatnak nemzsidóktól.
Baba Mezia 24a .
Ha egy zsidó talál egy tárgyat, amelyet egy gój ("pogány") veszített
el, akkor azt nem kell visszaadnia.(Ez a Baba Kamma 113b is
alátámasztja). Sanhedrin 76a. Isten nem fog megkímélni egy olyan zsidót,
aki lányát egy idős emberhez adja, gyermekkorú fiának feleséget keres
vagy visszaad egy talált tárgyat egy Cutheannak..."
A zsidók
kirabolhatnak és megölhetnek nemzsidókat. Sanhedrin 76a. Ha egy zsidó
megöl egy gójt ("Cuthean"), akkor őt nem büntetik halállal. Amit egy
zsidó egy gójtól ellop, azt megtarthatja.
Baba Kamma 37b A gójokat törvény nem védi és Isten a pénzüket "Izraelnek szánta".
A zsidók hazudhatnak nemzsidóknak.
Baba Kamma 113a Zsidók hazudhatnak ("csalhatnak") hogy egy gójt rászedjenek.
A nemzsidó gyermekek nem emberek
Yebamoth 98a. Minden gój gyermek állat.
Abodah
Zarah 36b. gój lányok születésüktől tisztátlanok. Abodah Zarah 22a-22b.
gójok előnyben részesítik a tehenekkel való közösülést.
Szűz Mária elleni sértések.
Sanhedrin
106a. Az mondja, Jézus anyja egy kurva volt: "Ö, aki hercegektől és
kormányzóktól származott, ácsok kurvája volt. A soncino kiadás Shabbath
104b lábjegyzete azt állítja, hogy a Talmud cenzúrázatlan szövegében az
áll írva, hogy Jézus édesanyja "Mirjam a fodrász"-nak sok férfival volt
viszonya.
Káröröm, mert Krisztus fiatalon halt meg. Sanhedrin
106 kárörömének ad kifejezést, mert Krisztus fiatalon halt meg:"
Hallottad, mennyi idős volt Balaam (Jézus)? - azt felelte: Igazából azt
nem állapították meg, de mivel az áll a Szentírásban, hogy gonosz és
álnok emberek életük felét sem érjék meg, ebből az következik, hogy 33
vagy 34 éves volt."
Jézus a Talmudban:
Borzalmas
Istenkáromlás Jézus Krisztus ellen. Gittin 57a Azt állítja, hogy Jézus a
pokolban van és forró ürülékben főzik. Sanhedrin 43a. Azt mondja, hogy
Jezust (Yeshu és Soncino lábjegyzetében a "Názáreti") azért végezték ki
mert boszorkány volt. "Azt tanítják, hogy Jézust húsvét előestéjén
fölakasztották és 40 nappal azelőtt ezt a kiáltványt adták ki: Jézust
halálra kell kövezni, mivel boszorkány volt és az embereket
bálványimádásra szólította föl...Egy csábító volt és ezért nem szabad
sem sajnálni sem megbocsájtani neki."
Kallah 51a: "Az idősek a
kapuban ültek amikor két fiatal fiú ment el előttük. Az egyiknek a feje
be volt takarva, a másik fedetlen fővel ment. Amelyik fedetlen fővel
ment, arra Eliezer rabbi azt mondta, hogy fattyú. Joshua rabbi
hozzátette, hogy egy tisztátlan nő fia (olyan nő, aki a menstruáció
alatt fogant meg, "niddah"). Akiba rabbi azt mondta, hogy mind fattyú,
mind egy niddah fia.
Azt mondták: Miért mondasz ellent kollégáid
véleményének? Azt felelte: Be fogom bizonyítani. Elment a fiú anyjához
és a piacon találta amint babot árult. Azt mondta neki: Lányom, ha meg
válaszolod a kérdésemet, az örök életet adom neked. Az asszony azt
mondta: Esküdj meg rá.
Akiba rabbi szája kimondta az esküt, de
szívében visszavonta. Igy szólt a rabbi: Mi a fiad állapota? Azt asszony
azt felelte: Amikor a hálószobába léptem, éppen menstruáltam és a
férjem nem nyúlt hozzám. De legjobb barátom közösült velem és így
született ez a fiam. Következésképpen a fiú fattyú volt és egy niddah
fia.
Kinyilatkoztattuk: Legyen áldott Izrael Istene aki ezt a titkot Akiba Rabbinak felfedte.
Ahhoz
a témához, hogy Isten megjutalmazza az ügyesen hazudókat, az előző
Talmudi vita ténylegesen Jézus Krisztusról folyik. (A fattyúról, aki a
fedetlen fővel jár és a menstruáció tisztátalanságában fogamzott). A fiu
házasságtörő anyja ebben a történetben Krisztus anyja, Szűz Mária (néha
Mirjamnak nevezik és a Talmudban Mirjamnak, a fodrásznak).
A
Talmudi törvények teljes szövege, Maimonidész Misnah Torája -- nemcsak
hogy bővelkedik durva támadásokban a gójok ellen, hanem közvetlen
támadásokban is a kereszténység és Jézus ellen (akinek a nevéhez az író
ájtatosan hozzáadja: A gonosz neve pusztuljon.)- Dr. Israel Shahak Zsidó
történet, zsidó vallás, 21. oldal.
A Talmudban kevés közvetlen
utalás van Jézusra.. Ezek az utalások biztosan nem hízelgőek. Ahhoz
nemigen fér kétség, hogy a húsvét előestéjén elvégzett kivégzés Jézus
Krisztusra utal. Az a rész, amely Jézus bühődéséről számol be a
pokolban, az is Jézus Krisztusról szól. Ez egy keresztényellenes vita
Kr.u. 70-ből. -Hyam Maccoby, Júdaizmus a törvény előtt, 26-27 o.
A
Talmud szerint Krisztust egy rabbinikus törvényszék ítélte el
bálványimádás, más zsidók felbújtása bálványimádásra és a rabbi
tekintélyenek semmibe vevése miatt.Minden klasszikus zsidó forrás
örömmel veszi magára ezért a felelősséget. A Talmudi jelentésben a
Rómaiakat meg sem említik.
A népszerűbb források - amelyeket
azért komolyan vettek- olyanok mint a hírhedt Toldot, még rosszabbak és a
fenti bűnök mellett még boszorkányerővel is vádolják, Jézus neve a
zsidók szemében mindannak a szimbóluma, ami elítélendő és az a népszerű
hagyomány még ma is él.
Jézus nevének a héber formája - Yeshu-
úgy volt értelmezve, mint a gonosz szóval egyjelentésű szó. 'neve és
emléke tűnjön el', amely az gyalázkodásnak egy különös formája.
Valójában az anticionista ortodox zsidók úgy emlegetik Herzlt, mint
'Herzl Jézus', és találtam olyan vallásos cionista írásokat, amelyek
olyan kifejezéseket írnak le mint 'Nasszer Jézus' vagy 'Arafat Jézus' .
Dr. Israel Shahak Zsidó történet, zsidó vallás, 98-98 és 118. oldal.
A
Talmud támadja a keresztényeket és a keresztény könyveket. Rosh
Hashanah 17a Keresztények és mások, akik elutasítják a Talmudot, a
pokolba kerülnek és örökké ott bünhődnek.
Sanhedrin 90a. Akik az Új Testamentumot olvassák ("nem elismert könyveket"), azok a világon sehova sem mehetnek.
Shabbath
116a. A zsidóknak el kell a keresztények könyveit pusztítani (azaz az
Új Testamentumot). Dr. Israel Shahak a Héber egyetemről azt jelenti,
hogy Izraeliek 1980 március 23-án az elfoglalt Palesztínában Új
Testamentumok százait égették el.
A Talmud beteg és őrült tanításai.
Gittin
69a. Húsa gyógyítására egy zsidónak olyan port kell venni, ami egy
külső illemhely árnyékában van, azt mézzel bekenni és megenni.
Shabbath
41a. Megadja annak a szabályait, hogy hogyan kell szent módon vizelni.
Yebamoth 63a. Azt állítja, hogy Ádám a paradicsomban állatokkal
közösült. Yebamoth 63a. Kinyilvánítja, hogy valamennyi foglalkozás közül
a földművelés a legalacsonyabbrendű. Sanhedrin 55b. Egy zsidó elvehet
egy három éves kislányt feleségül (pontosan 3 éves és egy napost)
Sanhedrin 55b. Egy zsidó nemi kapcsolatot tarthat fönn egy gyermekkel ha
a gyermek kilenc évnél fiatalabb. Kethuboth 11b. "Ha egy felnőtt ember
egy kislánnyal közösül, az nem büntetendő." Yebamoth 59b. Egy nőt, aki
vadállattal közösült, elvehet egy zsidó pap feleségül. Egy nőt, aki
démonnal közösült, szintén elvehet egy zsidó pap feleségül. Abodah Zarah
17a. Azt állítja, hogy a világon nincs olyan kurva, akivel a Talmudi
monda Eleazae rabbija ne közösült volna.
Hagigah 27a. Azt állitja,
hogy egy rabbi sohasem kerül a pokolra. Baba Mezia 59b Egy rabbi vitázik
Istennel és legyőzi őt. Isten megengedi, hogy a rabbi győzzön. Gittin
70a. A rabbik azt tanították: "Az a férfi, aki nyitott illemhelyről jön,
annak legalább egy mérföldnyit kell mennie mielőtt nemi közösülést
folytat, mivel a nyitott illemhely démona követi őt. Ha mégis közösül, a
gyerekei epilepsziások lesznek."
Gittin 69b. A mellhártyagyulladás
gyógyítására a zsidó egy fehér kutya ürülékét balzsammal kell hogy
keverje, de ha lehet ne egye meg a kutya ürülékét, mert attól elveszti a
végtagjait. Pesahim 11a. Tilos az, hogy két férfi között mentükben
kutyák, asszonyok vagy pálmafák legyenek, mások sem sétálhatnak kutyák,
asszonyok vagy pálmafák között. Ha az asszonyok éppen menstruálnak vagy
az útkereszteződésben ülnek, az különösen veszélyes. Menahoth 43b-44a.
Egy zsidó férfi köteles minden nap a következő hálaimát elmondani:
Köszönöm uram, hogy nem lettem gój, asszony vagy rabszolga.
A római holokauszt hihetetlen történetei. Íme két korai 'holokauszt' történet a Talmudból:
Gittin
57b. Azt állítja, hogy négy milliárd zsidót öltek meg a rómaiak Bethar
városában. Gittin 58a azt állítja, hogy a rómaiak 16 millió zsidó gyereket papírtekercsekbe csomagoltak és elégettek. (Az ősi
demográfia kimutatja, hogy akkor nem volt az egész világon 16 millió
zsidó, sokkal kevesebb mint 16 millió zsidó gyerek vagy négy milliárd
zsidó.)
Egy leleplező engedély.
Abodah Zarah
70a.Megkérdezik a rabbit hogy Pumbedihában lopott bor használható-e, ha
azt megszentségtelenítették, mert a tolvajok lehettek gójok is. (Ha egy
gój bort megérint, akkor az tisztátlan lesz). A zsidó azt mondja, hogy a
bort fogyaszthatják zsidók, mert Pumbedihában a tolvajok többsége
zsidó. (Szintén Gemara Rosh Hasanah 25b.)
Farizeus szertartások
Erubin 21b. "Akiba rabbi azt mondta neki: Adj egy kis vizet hogy
megmossam a kezemet. A másik azt mondta: Ez nem ivóvíz. Megteszi arra,
hogy megmosd benne a kezedet? Az előző azt felelte: Mit tehetnék, ha a
rabbik szavának figyelmen kívül hagyása miatt halálbüntetést kaphatok?
Jobb ha meghalok mintha kollégáim tanítását nem követem." [Ezt a
rituális kézmosást ítélte el Jézus, Máté 15: 1-9-ben].
A Talmud népirtásra szólít fel. Kis értekezések.
Soferim
15, 10. szabály. Rabbis Simon ben Yohai a következőt mondta:"Tob shebe
goyyim harog ", (azaz a gójok legjobbjait is meg kell ölnötök.)
Ez
az eredeti babilóniai Talmud eredeti héber része, ahogy 1907-ben a zsidó
enciklopédia idézi Funk és Wagnalls kiadásában Isidor Singer
összeállításában, a gójok címszó alatt (617. oldal)
Ezt az
eredeti Talmud részletet a fordításban elrejtették. A zsidó enciklopédia
azt mondja, hogy "a különböző változatokban az 'az egyiptomiak
legjobbjait ' szövegváltozatot használták. A Soncinó változatban a 'a
pogányok legjobbjait' fordul elő. (Kis értekezések., Soferim 41 a-b).
Az
Izraeliek évente résztvesznek egy zarándoklaton Simon ben Yohai
sírjához, hogy ennek a rabbinak tisztelegjenek, aki a nemzsidók
kiirtását javasolta (Jewish Press = Zsidó Sajtó, 1989 június 9, 56B.
oldal).
1994 február 25-én, purimkor az izraeli zsidó tiszt,
Baruch Goldstein, egy ortodox zsidó Brooklynból lemészárolt 40 palesztin
civilt, köztük gyerekeket, amíg a mecsetben térdeltek és
imádkoztak.Goldstein a néhai brooklyni rabbi, Meir Kahane tanítványa
volt, aki a CBS hírekben elmondta, hogy az arabok kutyák ahogy a
Talmudban írva van.
A Jeruzsálemi Egyetemen Ehud Sprinzak
professzor így írta le Goldstein és Kahane életfelfogását: "Azt hiszik,
hogy az Isten akarata, hogy ők gójok ellen erőszakot követnek el, ahol
gój a héber szó a nemzsidóra. " (NY Daily News, 1994 február . 26, 5.
oldal).
Yitzhak Ginsburg rabbi elmondta: "Észre kell vennünk,
hogy a zsidók és a gójok vére nem ugyanaz a dolog." (NY Times, 1989
június 6, 5. oldal).
Yaacov Perrin rabbi ezt mondta: "Egy millió arab nem ér fel egy zsidó körmével".(NY Daily News, 1994 február 28, 6. oldal).
Talmudi
dogma: A nemzsidók nem emberek. A Talmud kifejezetten meghatározza,
hogy mindazok, akik nem zsidók, azok nem emberek hanem állatok, és
különösen hangsúlyozza, hogy a gójok nem származnak Ádámtól. Néhány
részt mutatunk be erről a témáról.
Kerthoth 6b. A felszentelési
olaj használata. Rabbijain azt tanították: Aki a felszentelési olajat
jószágra vagy munkaeszközökre önti, az nem bűnös. Aki azt gójokra vagy
halottakra önti, az nem bűnös. A jószágra vagy munkaeszközekre vonatkozó
szabály helyes, mert az van írva: "Az emberi (héberül ember = Adam)
húsra ne öntsük [Exodus 30:32]; jószág vagy munkaeszköz nem ember
[Adam].
"Szintén a halált illetően [érthető] hogy az kivétel,
mert a halál után a testet holttestnek hívják és nem embernek [Adam]. De
miért van a kivétel a gójok esetére; ők nem esnek az ember kategóriába?
Nem, mert az van írva: 'Ti birkáim, legelőm birkái emberek vagytok
[Adam] (Ezekiel 34:31). Titeket embernek [Adam] hívlak, de a gójokat nem
hívják embernek [Adam].' "
Az előző részletben a rabbik a
mózesi törvényt vitatják meg, amely megtiltja a felszentelő olaj
emberekre kenését. A vitában a rabbik álláspontja az, hogy a felszentelő
olajat lehet gójokra kenni, mivel azok nem emberek. [szószerint: Adam].
Yebamoth 61a: Azt tanították: Igy R. Simeon ben Yohai azt
állította [61a] hogy a gójok sírjai a vallás szerint nem tisztátalanok
egy ohelre (aki a sír mellett áll vagy ráhajol), mert azt mondja: "és
ti, birkáim, legelőm birkaai emberek vagytok [Adam] (Ezekiel 34:31).
Titeket embernek [Adam] hívnak, de a bálványimádók nem emberek [Adam].
A
Mózesi törvény azt mondja, hogy egy emberi holttest vagy egy sír
érintése tisztátlanná teszi azt, aki megérinti azt. De itt a Talmud azt
tanítja, hogy ha egy zsidó egy gój sírját megérinti, az nem lesz attól
tisztátlan, mivel a gójok nem emberek [Adam].
Baba Mezia 114b:
"[Rabbah] azt mondta neki: Nem vagy pap? Miért állsz a temetőben? Azt
felelte: A mester nem tanulta a tisztaság szabályait? Mert ott azt
tanítják: R. Simeon ben Yohai azt mondta: A gójok sírjai nem tesznek
tisztátalanná, mert az áll az írásban: 'Ti birkáim, legelőm birkái
emberek vagytok [Adam] (Ezekiel 34:31). Csak ti vagytok emberek [Adam]."
"Egy zsidó pap állt a temetőben. Amikor megkérdezték, hogy
miért áll ott, hiszen az nyilvánvalóan sérti a Mózesi törvényeket, azt
felelte, hogy ez megengedett dolog, mivel a törvény csak azt tiltja,
hogy a zsidók emberi [Adami] sírokkal ne kerüljenek kapcsolatba és ő egy
gój temetőben áll."
Mivel a Bibliai bizonyíték szövege (Ezekiel
34:31) melyet a fenti három talmudszöveg ismétlődően idéz, valójában
nem bizonyítja, hogy csak a zsidók emberek, nyilvánvaló, hogy a Talmudi
bölcsek, akik a fenti képtelenségeket a gójokról beírták már gójellenes
rasszisták vagy ideológusok voltak akik kétségbeesett kutatásuk során
arra, hogy állításukat bizonyítsák elferdítettek egy régi bibliai
szöveget hogy vakbuzgóságukat igazolják.
Berakoth 58a: R. Shila
elrendete, hogy egy embert megkorbácsoljanak akinek egy egyiptomi
asszonnyal volt viszonya. Az ember e kormányhoz fordult panaszával: A
zsidó között van egy ember, aki a kormány engedélye nélkül ítéleteket
hoz. Egy tisztviselőt küldtek az eset kivizsgálására. Az megkérdezte:
Miért korbácsoltad meg azt az embert? Az ezt válaszolta: Mert annak egy
döggel volt viszonya.
Azt kérdezték tőle: Van rá tanúd? Azt
felelte: Van. Éliás erre ember formában lejött és tanúbizonyságot tett.
Azt mondták neki: Ha ez így van, akkor a büntetés halál. Azt felelte:
Mivel minket elüldöztek országunkból, nincs jogunk halálos ítéletet
hozni. Tégy vele amit akarsz.
Míg az ügy vizsgálata folyt, R.
Shilah felkiáltott: 'Uram, minden hatalom a Tied. [Krónikák könyve,
29:11]. Mit mondasz? Kérdezték tőle. Azt felelte: Azt mondom: Legyen a
mindenható áldott aki földi királyságát a mennyeihez hasonlóvá tette és
téged hatalommal ruházott fel és az igazság tisztelőjévé tett.
Azt
mondták neki: Aggódsz a kormány becsületéért? Egy botot adtak neki és
azt mondták neki: Te lehetsz a bíró. Amikor kiment, az az ember [a
vádlott- a fordító] azt mondta neki: A mindenható csodákat tesz
hazugokért?
Azt felelte: Nyomorult! Nem dög a nevük? Ez áll írva: 'Akiknek húsa dögök húsa' (Ezekiel 23:20).
Észrevette,
hogy az ember meg akarta a kormány képviselőinek mondani, hogy ő
dögöknek nevezte őket. Azt mondta: Ez az ember egy üldöző és a Tóra azt
mondja: Ha valaki téged meg akar ölni, állj fel előbb és öld meg őt. Így
a bottal agyonütötte a vádlottat. Aztán ezt mondta: Mivel itt velem
csoda történt, meg fogom azt magyarázni."
Az olvasó elnézését
kérjük, hogy az előző Talmudi badarságot olyan hosszan idéztük, de
legjobb teljesen idézni hogy romlottsága látható legyen. Amellett hogy
Éliást lehozza az égből. hogy egy gój bíróságot becsapjon, a Talmud azt
tanítja, hogy a gójok valójában állatok, így Shila rabbi és Éliás
egyáltalán nem hazudott. Azt is tanítja, hogyha bárki, akár egy zsidó
ember leleplezi a Talmudi tanításokat gójok előtt, az halált érdemel,
mert a leleplezés a gójokat feldühíti és a zsidók elnyomását okozza.
Az
Ezekieli szentírásrész itteni idézete a Talmudban megtévesztő, mivel a
rész nem bizonyítja, hogy a gójok állatok. Az Ezekieli részlet csák azt
mondja, hogy vannak egyiptomiak, akiknek nagy nemiszervük van és erős a
kipárolgásuk. Ez semmi módon nem bizonyítja vagy akár csak sugallja,
hogy a biblia az említett egyiptomiakat állatoknak tekintené. Újra, a
Talmud meghamisítja a Bibliát torz értelmezésével. Más Talmudrészek,
amelyek Ezékiel 23:02-ra ilyen rasszista módon utalnak: Arakin 19b,
Berakoth 25b, Niddah 45a, Shabbath 150a, Yebamoth 98a. Továbbá Sanhedrin
37a eredeti szövege csak a zsidó életek megmentéseről állítja, hogy az
Istennek tetsző cselekedet. (Hesronot Ha-shas, Krakkó, 1894).
Mózes
Maimonides: A kiirtás ügyvédje. Most a Talmud utáni kommentátort,
Rambamot (Mózes Maimonides) fogjuk megvizsgálni. Ez a nagyrabecsült
'bölcs' azt tanította, hogy a keresztényeket el kell pusztítani. A
judaizmusban neki igen nagy tisztelet jár:
"Mózes Maimonidest a
zsidó történelem legnagyobb titkosítójának és filozófusának tartják.
Gyakran gyengéden Rambamnak nevezik neve kezdőbetűi után: Rabenu Moshe
Ben Maimon, 'Rabbink, Mózes, Maimon fia'." Maimonides alapelvei,
szerkesztette Aryeh Kaplan, Union of Orthodox Jewish Congregations of
America, 3. oldal.
Ezt tanította Maimonides (Rambam) az emberi
élet megmentéséről, különösen a keresztények és gójok életének
megmentéséről, vagy akár zsidókéit, akik a Talmud 'isteni sugallatának'
ellent mertek állni:
"Maimonides, Misnah Tóra, (Moznaim
Publishing Corporation, Brooklyn, New York, 1990, Chapter 10, angol
nyelvü kiadás, 184. oldal): "Ennek megfelelően ha egy bálványimádó (gój)
sodródik le a folyón vagy fuldoklik, ne segítsünk neki. Ha látjuk, hogy
életveszélyben van, ne mentsük meg az életét." A Misnah Torah Feldheim
kiadása 1981-ből ugyanezt állítja.
Miután Maimonides
figyelmeztet arra, hogy egy zsidó kötelessége egy fuldokló vagy
veszélyben levő gój nem megmentése, informál bennünket a zsidók Talmudi
kötelességeiről keresztényeket illetően és olyan zsidókat illetően akik
tagadják a Talmudot. Maimonides, Misnah Tóra, 184. oldal.
"Mitzvah
(Vallási kötelesség) a zsidó árulók (minnim és apikorsim)-ok kiirtása
és leszállításuk a rombolás gödrébe mivel nehézségeket okoznak a
zsidóknak és az emberek elhajlásat okozzák Istentől, mint a Nazáreti
Jézus tette tanítványaival együtt, úgymint Tzadok, Baithos és
tanítványaik. Korhadjon el a gonoszok neve."
A zsidó kiadó kommentárja Maimonides megelőző fejezetéről állítja, hogy Jézus a 'min' (többesszám: minnim) -re példa.
A
kommentár szintén állítja, hogy Tzadok tanítványait úgy tartják számon,
mint akik tagadják a Talmud tanításait és akik az írott törvényeket
helyezik előnybe (Ótestamentum).
Maimonides alapelvei szerint,
5. oldal Maimonides "12 évet töltött azzal, hogy minden határozatot és
törvényt kikeressen a Talmudban és azokat 14 rendszerezett kötetbe
foglalja. Ezt a munkát 1180-ban fejezte be és Misnah Tórának nevezte, a
Tóra törvényrendszerének."
A Misnah Tóra egy más részében azt
tanítja Maimonides, hogy a gójok nem emberek. "Csak az ember és nem a
munkaeszközök tudnak tisztátlanságot átvinni... Egy gój testének árnyéka
nem tartalmaz tisztátlanságot... Egy gój teste nem tud tisztátlanságot
átvinni. Ha egy gój megérint, szállít vagy árnyékot vet egy holttestre,
az olyan, mintha nem került volna vele kapcsolatba."
"Mihez
hasonlít ez? Olyan mintha egy vadállat érintett volna meg vagy árnyékolt
volna be egy holttestet. És ez nem csak a holttestek tisztátlanságára
érvényes, hanem minden más tisztátlanságra. Se gójok, se munkaeszközök
nem érzékenyek a tisztátalanságra." (The Code of Maimonides, 10 kötet ,
fordította Herbert Danby, Yale University Press, New Haven, 1954, 8-9
oldal).
Schindler listájának talmudidézete. A Talmud (A
Babilóniai Talmud) Sanhedrin 37a szövege az emberi élet megmentésének a
kötelességét a zsidó emberéletekre szűkíti le.
A Héber cenzori
hivatalról szóló könyv, amelyet zsidók írtak, (Hesronot Ha-shas),
megjegyzi, hogy néhány talmudszöveg a következő általános kitételt
használja:
"Aki egy emberi életet kiolt, az olyan, mintha az egész
világot összetörte volna. És aki megment egy emberi életet az olyan,
mintha az egész világot mentette volna meg."
Hesronot Ha-shas
kimutatja, hogy ezek nem az eredeti Talmud hiteles szavai. Más
szavakkal, az előző általános előadás nem a Talmud hiteles szövege és
így például ez az általánosított változat, amelyet Steven Spielberg
filmjében, Schindler listájában a Talmudhoz rendelt (és amely a film
mottójaként szerepelt a hirdetésekben és a plakátokon) egy rászedés és
olyan propagandát csinál, amely a Talmudnak emberi mázt kölcsönöz, ami
pedig valójában alapjaiban rasszista és soviniszta győlöletirodalom.
A
hiteles eredeti Talmud szöveg azt állítja, hogy "Aki egyetlen Izraeli
életet megmenti, az olyan, mintha az egész világot megmentette volna".
(az Izraeli hangsúlyozva!). A hiteles Talmud csak a zsidó élet
megmentését szentesíti.
Zsidó csalás és titkolódzás.
Az
ortodox rabbik reakciója olyan dokumentációkra, amelyek a Talmud
rasszizmusát és győlöletét írják le az egyszerű pimasz hazudozás, a
Talmud Baba Kamma 113a -jának megfelelően, amelyik azt tanítja, hogy egy
zsidó használhat hazugságokat egy gój megtévesztésére.
A Simon
Wiesenthal Center, egy többmillió dolláros rabbinikai propagandaközpont
megbízta Daniel Landes rabbit 1995-ben annak tagadásával, hogy a Talmud a
gójokat nem tartja embereknek. "Ez teljes ostobaság" mondta ő. Mi a
bizonyíték? Az ő szava természetesen.
A hazudozásnak a 'gójok
megtévesztésére' régi hagyományai vannak a judaizmusban. Vegyük például a
13. századbeli Talmudvitát Párizsban Nicholas Donin, egy
kereszténységhez konvertált zsidó, aki Hyam Maccoby szerint jól ismeri a
Talmudot és Yehiel rabbi között. Yehielt nem fenyegette halál, testi
sértés börtön vagy büntetés. Ennek ellenére pimaszul hazudozott a vita
során.
Amikor Donin megkérdezte, hogy a Talmud támadja-e Jézust,
Yehiel tagadta ezt. Donin, a héber tudós tudta, hogy ez nem igaz. Hyam
Maccoby, a vita 20-ik századbeli zsidó kommentátora így védi meg Yehiel
hazudozását:
"A kérdést föl lehet tenni, a kérdés az, hogy
Yehiel tényleg azt hitte-e, hogy a Talmud Jézust nem említi, vagy ezt
mint egy találékony trükköt használta kétségbeesett helyzetében.
Biztosan megbocsájtható a rabbi kegyes csalása amelyben maga nem hitt
azért, hogy védekezzen egy ilyen zsarnoki eljárásban amelyben két
vallási kultúra állt szemben." (Judaism on Trial, 28. oldal).
Így
igazolják ma azt, hogy a zsidók tagadják azt, hogy a Talmudban
gyűlölködő szövegek vannak. A zsidó hazugságra használt fantáziadús szó
az 'igazol' szó és úgy gondolják, hogy ez megbocsájtható, míg a zsidó
könyvek vizsgálata, ha azt keresztények végzik, 'zsarnoki eljárás'-nak
minősül. A zsidó támadások az Új Testamentumra természetesen nem
minősülnek 'zsarnoki eljárásnak'. Csak a Talmud bírálata keresztények
által 'zsarnoki eljárás' amelyre a zsidó védők válasza a hazugság.
(Ez
nem minden zsidó emberre igaz. Dr. Israel Shahak a héber egyetemről egy
egész könyvet írt 'Zsidó történelem, zsidó vallás', amely a zsidó
vallásos írások, mint pl. a Talmud gój és keresztényellenességét
bizonyítja.)
Az ADL (Anti Defamation Liga- valójában zsidó
érdekvédelem- a fordító) vagy a Wiesenthal sokat hazudik és tagadja pl.
azokat a tényeket, amelyeket ez az írás részben eredeti talmudszövegek
alapján, részben a zsidók legnagyobb talmudszakértőjéként elismert
Maimonides írásai alapján mutat meg.
1994-ben Tzvi Marx, a
Jeruzsálemi Shalom Hartman intézet alkalmazott oktatási osztálynak az
igazgatója figyelemre méltó módon elmondta, hogy hogyan adtak ki
régebben a zsidók két szöveget: az egyik szöveg a hiteles talmudszöveg
volt, amelyet a Talmudiskolák használtak a zsidó ifjúság tanítására, a
másik, a cenzúrázott és javított kiadást pedig a hiszékeny gójok
rendelkezésére bocsátották nyilvánosan megvásárolhatóan.
Marx
rabbi azt mondja, hogy Maimonides könyvének nyilvánosan megvásárolható
változatában Maimonides az mondja, hogy aki embert öl, az törvényt sért.
De, Marx rabbi hangsúlyozza, hogy ez csak a cenzúrázott és javított
szövegben van így, az eredeti szövegben csak az 'aki egy izraelitát
megöl' verzió áll. (Tikkun: Kéthavi zsidó kritika, 1994 május-június,).
Hesronot
Ha-shas, a zsidó könyv ("ezt távolították el a Talmudból" William
Popper, a zsidó könyvek cenzúrája, 59. oldal) fontos ebből a
szempontból. Hesronot Ha-shas-t 1989 a Sinai kiadó Tel-Avivban újra
kiadta. A Hesronot Ha-shas azért különösen értékes, mert kinyomtatja
mind az eredeti talmudszöveget, mind a később megváltoztatott vagy
kivágott részt és a hamisított szöveget, amelyet a gójoknak mint
hitelest eladnak.
Popper (59.o) azt mondja, hogy nem mindig
cenzúráztak hosszú részeket, sokszor csak egyes szavakat hagytak ki...
Gyakran ezekben az esetekben más változtatási módszert alkalmaztak mint
az elhagyást és belevevést. Például az angol Soncino változat fordítói a
héber gój szót különféleképpen fordítják mint pl. 'pogány, Cuthean,
egyiptomi, bálványimádó', stb. de valójában ezek mögött mind a gój szó
húzódik meg. A Talmud Soncino kiadásának 5. lábjegyzetében áll: 'Cuthean
(Szamaritciai) itt az eredeti gój helyett van betéve'.
A
farizeusok alapvető félreinformálási gyakorlata az az, hogy tagadják a
rasszista Tamudrészek létezését amelyeket mi idéztünk azt állítva, hogy
ezek 'antiszemita kitalációk'.
1994-ben a 80 éves dowageri
hölgyet, Jane Birdwoodot őrizetbe vettek és elítéltek egy angliai
törvényszéken, mert egy röpiratot terjesztett, 'A legrégebbi gyűlölet'
címmel, amelyben azt a valóságnak megfelelő állítás volt, hogy a Talmud
tartalmaz gój és keresztényellenes részeket. A gondolatbűnözési perben.
amelyről az US médiák nem számoltak be, a vád tanúja egy rabbi volt. A
rabbi folyamatosan tagadta, hogy a Talmudban gój és keresztényellenes
részek vannak, és a rabbi 'presztizse' miatt az idős hölgyet 3 hónapi
börtönre és 1000 dollár büntetésre ítélték.
Dr. Israel Shahak
művében, Zsidó történelem, zsidó vallás' és Bernard Pick 'Jézus a
Talmudban' 57 -es 105-16 oldal), mindketten alátámasztották a gyűlöletet
és a rasszizmust, ami a Talmudban található. Azok a zsidók, akik
tagadják a tényleges Talmudi tartalmat, azok hazudnak.
'Zsidó-keresztény' válasz a Talmudra.
Sem
a modern pápák sem a protestánsok modern vezetői sem bizonygatták, hogy
a Judaizmus rabbijai tagadják a Talmudban levő rasszizmust és a gyilkos
gyűlöletet a gójok és keresztények iránt. Ellenkezőleg, a keresztények
vezetői arra buzdították a keresztényeket, hogy becsüljék meg és
támogassák a Talmud követőit. Emiatt világosnak kéne lenni, hogy ezek a
katolikus és protestáns vezetők Jézus Krisztus legrosszabb árulói a
földön ma. (Máté 23:13-15, I. Thess 2:14-16; Titus 1:14; Lukács 3:8-9;
Rev. 3:9).
A nemzsidók 'szemét'
Továbbá
nemcsak a keresztényeket, de minden faj nem-zsidóit is szemétként
tartják számon a Talmud tanítói, mint pl. a Habad-Lubavitch alapítója
Shneur Zalman rabbi. Ezt a zsidó újság, a New Republic vizsgálta meg:
".. van valami erőteljes irónia Habad újmessiási általánosságaiban, az ő
küldetésében a gójokhoz. De a legkellemetlenebb ezek közül ahogy Habad
nyílt sőt rasszista módon megveti a gójokat."
"...Középkori
zsidó teológusok, hogy a legfontosabbakat említsük, a 12. századi
Spanyolországban élt költő és filozófus, Judah Ha-Levi és a legendás
Judah Loewe a 16. századbeli Prágában, a zsidó kiválóságot fajilag
akarták meghatározni és nem lelkileg. Ezt a látásmódot, amely szerint
valami veleszületetten felsőbbrendű a zsidókban, a legszélsőségesebb
formájában Shneur Zalman Lyadyból rehabilitálta. A Lubavitcher Hasidism
alapítója azt tanította, hogy a zsidók és gójok lelkének a lényege
különböző, hogy csak a zsidó lelkében van az isteni életerő. "
"A
gójokról Zalman azt mondta: A gójok lelke teljesen más és
alacsonyabbrendű. Teljesen gonoszak mindenféle megváltható tulajdonság
híján.". Következésképpen Shneur Zalman rabbi tanításainak a gójokra
vonatkozó része változatlanul bántó. Anyagi javaik szemétből származnak.
Valójában saját maguk is szemétből származnak, ezért is vannak többen
mint a zsidók, mert a pelyva mennyisége mindig nagyobb mint a magé.
Minden zsidó születésétől fogva jó, minden keresztény születésétől fogva
rossz."
"Továbbá a gójoknak az a jellemzése, hogy alapvetően
rosszak, mind lelkileg mind biológiailag alacsonyabbrendűek a zsidóknál,
semmi módon nem lett felülvizsgálva Habad későbbi írásaiban." -The New
Republic, 1992 május 4,.valamint Roman A. Foxbrunner, Habad: The
Hasidism of Shneur Zalman of Lyady (Northvale, New Jersey, Jason
Aronson, Inc., 1993) 108-109 oldal.
Az USA kormánya megalapítja a
Talmudi bíróságokat. Reagan, Bush és Clinton kormánya, az oktatás
megszépítő álneve alatt (pl. House Joint Resolution 173 and Public Law
102-14) megvetette az olyan igazságszolgáltatási rendszer alapját, amely
Shneur Zalman Habadi követőjének, Rabbi Menachem Mendel Schneersonnak
az elvein alapul. Ezek a törvényszékek állítólag Noé törvények alapján
hívják össze, (A bálványimádás eltiltása Noé szerződése alapján). Noé
törvényeinek Talmudi értelmezése alapján Jézus imádása tilos, mivel az
bálványimádást jelentene. (Alan Unterman, Dictionary of Jewish Lore and
Legend, p. 148), minden gój az USA-ban 'gertoshav' állapotban lenne
(resident alien = ott lakó külföldi).
Az amerikai adófizetők
anyagilag támogatják az ún. "U.S. Holocaust Múzeumot" Washington,
D.C.-ban. Ez egy másik jele az új államvallás fokozatos terjedésének.
ebben a "Holocaust Múzeum "- ban semmiféle nyoma nincs a zsidó
kommunisták által 1917 után folyamatosan elkövetett holokausztról
keresztények ellen Oroszországban és Keleteurópában. A múzeum kizárólag a
'zsidó szenvedésre' összpontosít. A cionista zsidók arabok ellen
elkövetett holokausztja Libanonban és Palesztínában 1948 óta nincs
bemutatva a 'Holocaust Múzeum'-ban, amely inkább mint egy zsinagóga
működik mint egy objektív történelmi információs gyűjtemény.
A zsidó törvény értelmében a keresztényeket ki kell végezni. Izraeli tóratudósok a következőképpen döntöttek:
"A
tóra tartalmazza hogy a Jövendő Világban minden népnek helye lesz. De
nem minden vallásos gój érdemli meg az örök életet erkölcsileg, ha
vallásukat tekintjük. Amíg a keresztények általában elfogadják a héber
bibliát mint Isten igazát, sokan közülük (azok, akik Jézus ún. isteni
voltát elismerik), azok bálványimádók a Tóra szerint, halállal
büntetendőek és biztosan nem fogják az új világot élvezni.(" Izraeli
Mechon-Mamre weboldal, 1999 augusztus 7, Hayyim Vital St., Jerusalem, az
elfoglalt Palesztína. ("Mechon Mamre: tóratudósok egy kis csoportja
Izraelben...").
[Megjegyzés: mi megőriztük és kinyomtattuk az Izraeli Mechon-Mamre Tóratudósok allítását, ahogy azt a http://www.mechon-mamre.org/jewfaq/gentiles.htm
web oldal tartalmazta arra az esetre, hogyha a
tartalmát megváltoztatnák és később tagadnák hogy a fenti állítás ott
létezett.]
Zsidó babonák.
Nem véletlen, hogy
a Talmud elismert kiadása a babilóniai Talmud. Ahogy a keresztények,
akiket júdaizáló papjaik és pápáik félrevezetnek, mind nagyobb számban
olvassák el zsidó rabbik írásait azért, hogy 'tisztán' értsék meg az
Ótestamentumot, tudatlanul néznek a titkos műbe. A judaizmus a
farizeusok vallása és Bablioni apai öröksége, amelyből a zsidóság
Talmudi és a Kabbalisztikai hagyományai származnak. Az ortodox zsidóság
másik szent könyve a Kabbala tele van csillagászati tanításokkal,
jövendőmondással, gemátriával, szellemidézéssel és démontannal. Ennek a
könyvnek a címlapja egy ortodox zsidót ábrázol, aki éppen bűneit adja át
egy csirkének, amelyet a feje fölött forgat.Ez egy káros babona.
Az
izraeli dávidcsillag valójában nem csillag, hanem egy titkos hatágú
test, a 'férfi yantrája', amelyet a 14 századbeli Csehországban
társítottak a kazárokkal. (A helytelen nevű Izrael államot 1948-ban
alapítottak a zsidó kommunisták és az ateista cionisták szövetségében, a
döntő ENSZ elismerést a szovjet diktátor, Joseph Sztálin adta.
A
keresztényeknek kinyithatja a szemét, ha egy Hasid zsidó területet
Purim idején meglátogatnak és megfigyelik a groteszk Halloweenszerű
ugrándozást. Noha Purim ünnepe Eszter könyvén alapul mint alapművön, a
zsidók a gyakorlatban úgy ünneplik Purim ünnepét mint egy tivornyát.
Ortodox
rabbik átkozódnak, varázslóknak képzelik magukat, azt hiszik, hogy
hatalmuk nagyobb Istennél, miután Sefer Yezriah-ot, (egy Kabbalisztikus
csodák könyvét) tanulmányozták. Keresztény emberek Babilóniai
pogánysággal üzérkednek, ha a judaizmus rabbijaira hallgatnak.
(Forrás: http://www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/talmudm.htm)
Szabad Hírek
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A zsidók által kitalált koncentrációs táborról: a Gulág
Delfinfaragvány az Árpád háznál.
Rézkori sírhelyet fedeztek fel Bulgáriában
Megtalálhatták a náci atomprogram radioaktív hulladékait