Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
2010 jul.10. Kultúra
Az angol fordítása a 18. fejeznek (magyarul nincs) 200 éve együtt, "A 1920-as években" már elérhető. Ez egy egészen más érzünk mint a 20. fejezetben, a Gulág. (Gulág: többségében „büszke” zsidók által vezetett koncentrációs tábornokok)
Mivel Szolzsenyicin beszámolója a Gulág hangsúlyozza a saját tapasztalatait, e fejezet támaszkodik széleskörű egyetemi történelmi írásban festeni a képet a Szovjetunió idején a kritikus évtizedben az 1920-as években. Ő véve tehát alapul mostre ösztöndíj és összességében hasonló egyéb számlák, mint például a Yuri's Slezkine „A zsidó század”nak ír le. Azonban túlmutat a másik számlára számos fontos módon, és biztosítja a nagy új információk a nyugati közönségnek is. Itt foglalom össze azokat a legfontosabb pontokat, és felhívni analógiák, hogy a jelenlegi helyzet a nyugati helyzettel.
Szolzsenyicin meséli a migráció a zsidók a városi területeken a Szovjetunió, az a kultúra és a hatalom elsődleges részesévé váltak. Több mint 80%-át az etnikai, vallási zsidók költöztek a városokba, és képviseltette magát a kormány körül arányukhoz a városi lakossághoz képest 6,5-szöröse képviseletüket a lakosság széles rétegeit figyelembe véve.
Oroszok közösen tartják a zsidókat, mint uralkodó a szovjet kormány, a helyzet eredményezte zsidóellenes megnyilvánulást. A zsidó megfigyelő idézett, mi a helyzet 1923-ban:
„A zsidó minden sarkában, és minden szinten a hatalom." "Az orosz látja őt a moszkvai uralkodó, élén a főváros a Néva [Leningrádban], és a vezetője a Vörös Hadseregnek a tökéletes halál gépnek. Látja, hogy a Szent Vlagyimir Prospect átnevezésre került Naumson Prospect ... Az orosz látja a zsidót, mint bíró és a hóhér, aki úgy látja, a zsidókat minden alkalommal, nemcsak a kommunisták, hanem az emberek között, mint maga, mindenhol ennek a licitálás a szovjet erő ő maguk.... Nem meglepő, az orosz, összehasonlítva jelenleg a múltban is megerősítette, az ő ötlete, hogy a hatalom van zsidók kezébe, hogy létezik a zsidók és nem zsidók a licitálás.
Zsidók is teljes mértékben kihasználja az új lehetőségeket az oktatás, a támogatott a "társadalmi származási politika", amely a nem-zsidók, akik gyermekei a forradalom előtti középső és felső osztályokat kizárták az egyetemekről. Zsidók nem tartoznak a kirekesztés alapuló társadalmi származáshoz, mert minősíti a "elfojtott nemzetiségi" alapján a „cárok”. Az eredmény az volt, hogy az etnikai orosz értelmiség volt "tolta a megkülönböztetést." Zsidók, majd a versenyben előkelő foglalkozásokat birtokoltak a orosz gyermekek lettek a proletárok. Zsidók, ezért jött, hogy felülreprezentáltak az értelmiség is az ellenőrző százalékos a városi lakosságot. Az orosz kereskedőket is alá rendelték, hogy sokkal szigorúbb, mint a zsidók sorsa hasonló pozíciókban: "A zsidó polgárság volt, nem pusztult el, mint az orosz burzsoázia. A zsidó kereskedő, sokkal kevésbé valószínű, hogy elkárhozik, mint "az ember a múltban," talált magának védőket. Rokonok vagy szimpatizánsok a szovjet Készülék ... figyelmeztetett folyamatban letartóztatások, vagy görcsrohamokban. ” És ha elvesztette semmit - ez csak a tőke, nem az élet. "
Ez felgyorsította változatát, hogy mi történik keresztül megerősítő intézkedés az amerikai és más nyugati társadalmak már ismert tematika. Van-e megkülönböztetés ellen, magasabb IQ-fehérek mellett az alacsonyabb IQ-csoportban lévők? Zsidók, azonban továbbra is felülreprezentáltak elit felsőoktatási intézmények alapján IQ, így nem szenvednek hasonló szintű diszkriminációban. Az egyetlen különbség, hogy a kedvezményezettek nem fehérek, nem a fehér munkásosztály. Valóban, a fehér munkásosztály veszít a legtöbbet eredményeként a multikulturális forradalom, és nem meglepő módon, ez az, amiből leginkább a fehér harag származik.
Az oroszok is dühösek voltak. 1926-ban a tanár adott egy "figyelemreméltó beszédet", amelyben leírta a kisajátítás az oroszoknak:
Van elszigetelt kifejezések a huliganizmusnak .... A forrás sérti nemzeti érzéseit oroszoknak. A februári forradalom létrehozta a valamennyi állampolgárnak az egyenlőségét Oroszországban, beleértve a zsidókat. Az októberi forradalom ment tovább az orosz nemzet hirdetve önmegtagadást. Egy bizonyos egyensúlyhiány alakult tekintetében aránya a zsidó népesség az ország egészében, és azokat a vezető álláspontokat, átmenetileg elfoglalták a várost. Vagyunk mérhetetlen a saját városban, és éheztetnek, és nyomnak el minket. Amikor az oroszok lásd orosz nők, öregek és gyermekek fagynak meg az utcán 9. 11 óra egy nap, egyre ázott az eső sátraikat a piacon, és ha látják viszonylag meleg tartozó zsidó kioszkok kenyérrel és kolbásszal, érthető hogy nem boldog. Ezek a jelenségek ... katasztrofális. Van egy rettenetes aránytalanság a kormányzati struktúra, a mindennapi életben és más területeken .... Van egy házban válság Moszkvában - tömegek a torlódás a kis terület nem alkalmas a lakás és ugyanakkor az emberek látták, mások betöltése más az ország egyes részein megkezdéséhez házat építésének. A nemzeti elégedetlenség növekszik, és a defenzív és a félelem a más nemzetiségű. Nem szabad szemet hunyni . Az oroszul beszélő, hogy az orosz fogja mondani a dolgokat, hogy ő nem fogja azt mondani, hogy zsidó. Sokan azt mondják, hogy túl sok zsidó Moszkvában. Ezt úgy kell kezelni, de nem hívja meg az antiszemitizmus.
Közlemény különösen a megjegyzés, hogy az oroszok kellett volna folytatni "önmegtagadást" - éppen most látunk, az a közös, remélve, hogy fehérek várhatóan elfogadja a kisajátítás nélkül panaszt bűnrészesség miatt a forradalom előtti, hagyományos kultúrája Amerikában . Mint ahogy ez is megtörténhet, a kortárs amerikai, a beszéd volt, gyorsan mondja, mint más, mint "az antiszemitizmus." Azok, akik ellenezték a kisajátítás az oroszok, illetve bírálták a helyzetben a zsidók szerint voltak olyanok ellenforradalmárok. "És az ellenforradalmárok van 9 gramm ólom -, hogy sokkal egyértelmű."
Az eredmény az volt, hogy "az átlagos ember látta [idézve egy zsidó szerző]," arrogáns, magabiztos és önelégült felnőtt zsidók könnyedséggel "piros napok" és a "vörös esküvők" .... „Most már ülni, ahol Czars és tábornokok egyszer ült, és ülnek alattunk''" Judeohomofóbia mindenütt jelen van Oroszországban ma is. Azt söpört területek, ahol a zsidók soha nem látott, és amikor a zsidó kérdés sem jutott senkinek. Azonos gyűlölet a zsidókban található Vologda, arkangyal, a városokban a Szibéria és az Ural. "
Szolzsenyicin idézi a zsidó író, Maslovot:
A" Kike Power "gyakran használják Oroszországban, és különösen az ukrajnai és a volt sápadt a településeken nem a polémia, hanem egy teljesen objektív meghatározását a hatalom, a tartalom és a politika." "A szovjet hatalom első helye választ a kívánságait és érdekeit, a zsidók, és azok a lelkes szurkolók, valamint a második helyen, erő lakik a zsidó kezében. "
Mint a fejezet a Gulágban Szolzsenyicin hangsúlyozza zsidó nemzeti hálózatba, amely kulcsfontosságú a siker, ismét hivatkozva Maslovra: a "jól hegesztett etnikai kohéziós ezek eredményeként kialakult a nehéz több ezer éves múltra tekint vissza.""Ez különösen érzékelhető, amikor a személyzet kiválasztásával az intézményekbe - amennyiben a kiválasztási folyamat kezében van a zsidóknak, tudod fogadni, hogy a teljes személyzet felelős pozíciókat fog menni a zsidók, még ha ez azt jelenti, eltávolítja a meglévő személyzet." zsidókat is támogatott nemzetközi zsidó jótékonysági szervezetek az egész 1920-as években, és közben az új gazdaságpolitikai időszak (1921-1928), amikor a kapitalizmus ösztönözni, zsidók gyorsan jött, hogy uralni bizonyos iparágak. Harag ellen, a zsidó sikert ered a felismerés, hogy "a kereskedelem volt, rendszeresen megkönnyítette a kapcsolatok, és húzza a szovjet berendezkedést."
Nem csak a zsidók mellett a saját, megfigyelők megjegyezték, hogy azokat tekintik az oroszok megvetéssel. Szolzsenyicin újra Maslov idézetek: "A preferenciát a saját megjelenik egy éles, udvariatlan módon sértő modor mások számára" (kiemelés a szövegben).
. A párizsi cionista folyóirat Sunrise írta 1922-ben, hogy a Gorkij lényegében azt mondta, hogy "a növekedés az antiszemitizmus is támogatott a tapintatlan viselkedést a zsidó bolsevikok maguk is sok esetben. Ez az áldott igazság!" És Gorkij nem beszélt a Trockij , Zinovjev és Kamenyev - beszélt a tipikus zsidó kommunista, aki elfoglalja helyét a kollegiális, elnökségének és a kisebb és a közepes szintű szovjet intézményeket, ahol érintkeznek a nagy rend a lakosság részére. Töltenek be vezető (kiemelt) pozíció, amelyet természetesen szaporodik azok száma a szem előtt a nyilvánosság számára.
Orosz aggodalmak a felülreprezentáltak a zsidók a legmagasabb szinten a párt (pl. a 3., 6. Politikai tag) vezetett egy tervet egy zsidóellenes lázadás 1924-ben egy fél konferencián. Ez meghiúsult, amikor a vezető meghalt, "szó a konferencia előestéjén [eredményeképpen a] sikertelen és felesleges művelet a gyomorfekély ugyanaz a sebész, aki feladása [Mihail] Frunze egy hasonlóan felesleges művelet egy év és egy fele később "(lásd a Wikipedia.com beszámolója Frunze halála .)
Szolzsenyicin kiemeli, hogy a Cheka tartott élet és halál felett minden, a Szovjetunió: "Mindegyikük a mozdulattal egy ujjal lehet elpusztítani bárki közülünk!" Hetven százalékát a vezető pozíciók során a vörös terror volt, nem orosz, de ez az esett, hogy kb 40-45%-a 1920-as évek közepén. Azonban a zsidók váltak az egyre nagyobb százalékában Cheka ebben az időben, így Slezkine megjegyzésére a zsidók a " Sztálin hajlandó hóhér . " "A 20-as az elkerülhetetlen kérdés lóg a levegőben, amit okozott sok évvel később Leonard Schapiro: miért volt ez nagyon valószínű, hogy bárki szerencsétlenségére kezébe a Cheka menne, mielőtt a zsidó kihallgatom vagy lövés által zsidót. "
Szolzsenyicin is hangsúlyozva az etnikai szög a tömeggyilkosság a Szovjetunióban: oroszok aránytalanul áldozatok, és nem oroszok, és különösen a zsidók voltak aránytalanul elkövetők. Azt is hangsúlyozza, hogy elsődleges indítéka a zsidók bosszú a régi rend ellen. Leírja a család hászid zsidók, akik vált a Cheka az, aki megjegyzi: "Ezek szomjúhozott a bosszú mindenkit - arisztokrácia, a gazdagok, oroszok, kevés maradt meg.” Ez volt az út az önálló megvalósítását. "
Mint hangsúlyozta, többször TÚL , fehérek nem várhatja el, hogy egyre inkább áldozatul a nem-fehérek történelmi haragszom, mert elsüllyed a kisebbségi helyzet és elveszíti a politikai hatalom. A különbség persze, hogy azért, mert a bolsevikok totális ellenőrzést tudtak végrehajtani a háború etnikai oroszok még akkor is, ha az oroszok álló meghatározó a lakosság többsége.
De az általános reakció, hogy a zsidó ezt a borzalmat már büszke teljesítmény, nem érez bűntudatot, amiért elkövetett tömeggyilkosság vélt etnikai ellenségei ellen.
Gyakran ezek a zsidó szerzők meggondolatlanul és ragyogóan megfelelnek és közzéteszi hatalmas felsorolja a zsidó vezetés az idő. Például, hogyan büszkén a cikk "A zsidók a Kremlben," megjelent a lapban Alef, egy lista a legnagyobb szovjet tisztviselők - a zsidók számára 1925-ben. Ezt a felsorolt nyolc tizenkét igazgatósági az állam Központi Bank. Ugyanazt a zsidó képviselet találtak közül legnépszerűbb a szakszervezeti vezetők között. Épp ellenkezőleg - ez a zsidó aktív részvételt szabályozó állam, amely segít megérteni, hogy miért az államügyek volt jobb akkor, mint most, amikor a zsidók a top pozíciókat olyan ritka, mint tyúk a fogai. "Hihetetlen volt, írt 1989-ben.
Mint rendesen, a zsidók maguk is öncélú és önálló megtévesztő magatartás az oka a zsidóellenes magatartás. Például, Jurij Larin készített jelentés azt állítja, hogy a zsidóellenes magatartás volt "megálmodója és elterjedt a tömegek által a földalatti szervezet az ellenforradalmárok!" A legközelebb Larin jön ésszerű értelmezése az ő állítását, hogy az antiszemitizmus a Az orosz értelmiség származik verseny zsidók ellen a kormány munkahelyért, de ő tagadta, hogy a zsidók valóban tartott a "túl sok" a kormány munkahelyeket.
Az eredmény egy kormány által vezetett kampány az antiszemitizmus ellen: "A harcot, hogy hozzanak létre egy hangulatot az intolerancia az antiszemitizmus veszik fel az oktatási programok, az állami jelentések, előadások, a sajtó, a rádió és az iskolai tankönyvek és végül, hatóságok "alkalmazzák a legszigorúbb fegyelmi intézkedések a bűnösökre antiszemita gyakorlat."
Ismét, az analógiát a jelenlegi markáns, bár a korabeli Nyugat van nagyobb szerepe a nem-kormányzati szervezetek, mint például a magántulajdonú média és aktivista szervezetek, nevezetesen az ADL és a SPLC. Azonban, mivel a jelenlegi propaganda antiszemitizmus hangsúlyozza a zsidó szenvedés, különösen a holokauszt, a Szovjetunió ideológiája volt, hogy az antiszemitizmus volt, a köpeny-ellenes forradalmi tevékenysége: "A tömegek kell tekintenie, aki megmutatja együttérzését az antiszemitizmus iránt, akik nem mint titkos ellenforradalmi, vagy a fúvókát a titkos monarchista szervezet. "
Szolzsenyicin utal, hogy a 1930 döntést, hogy megakadályozta a drákói törvény rendelkezéseit az antiszemitizmusról (börtön, vagyonelkobzás, és bizonyos esetekben halál) történő használatát azokban az esetekben a személyes viták. Ez arra utal, hogy legalább ezt megelőzően uralkodó, zsidók idején készült vádakat az antiszemitizmus elnyerése érdekében a személyes viták a nem-zsidók.
Mivel a zsidók feltételezett helyzetben a hatalom és befolyás a Szovjetunióban, a Szovjetunió tartották elég erősen a nyugati. Sok a Nyugat, ideértve az európai és amerikai zsidók, tartani érzéseit a jó szándék felé a szovjetek. A Szovjetunió volt jó a zsidóknak, és ezért kapott pozitív lefedettség a Nyugat felé.
Pozitív
kapcsolatokat a szovjet rezsim tartott nem csak azért, mert az
európai értelmiség "együttérzés minden szocialista
mozgalom, hanem, hogy nagy mértékben, mert a világ és az amerikai
zsidóság elégedett volt a helyzetének az orosz zsidóknak.
Kétségtelen dolog, jó lenne a zsidók szovjetek és nem pogromok
veszély fenyegeti. Hatékony szovjet propaganda további
nyilvánosságot a pozitív kilátások a szovjet zsidók számára.
A nemzetközi jóakarat és a rokonszenv segített szovjet
vezetés megszerzése nyugati, elsősorban amerikai, pénzügyi
támogatást. Anélkül, hogy támogatja a szovjet gazdaság
nem tudott szökni a kár a "háborús kommunizmus"
korszak.
Az a tény, hogy a Szovjetunió volt jó a zsidóknak, ezért nagy hatással volt a támogatása és motiválása a zsidó maradt, amelyet a gerince maradt az Egyesült Államokban és másutt Nyugaton. Ez pedig jelentős hatással volt mind a hidegháború. Zsidók nagymértékben felülreprezentáltak a célokat a McCarthy-korszak , és a zsidó értelmiség általában továbbra is rózsás véleményét a Szovjetunió-szerte a 1950-es években. arcátlanabbul legtöbb, az American Jewish Congress - messze a legnagyobb zsidó szervezet szempontjából tagság - továbbra is be kell vonni a bal szélen, és hivatalosan is csatlakozott a felsorolt szervezetek, mint felforgató az amerikai főügyész. A CPUSA nézett tagjai AJCongress a "demokratikus erők" az, hogy hozd létre "a demokratikus és antifasiszta" politika a Zsidó Világkongresszust.
Írók, mint Yuri Slezkine és zsidó aktivista szervezetek, mint az ADL azt állítják, hogy a zsidók, akik játszottak olyan fontos szerepet a Szovjetunióban hagyta el a zsidó identitás mögé, és teljesen hasonló a szovjet kultúra. Szolzsenyicin elutasítja ez a mítosz (lásd 79ff o.). Annak ellenére, hogy a kormány ellenséges szemben minden vallással, a zsidó vallás etnikum maradt: "A maradék zsidó öntudat megőrizték, és maradt.. Még az árvíz az internacionalizmus a 20-as, a vegyes házasságok (a zsidók és oroszok, zsidók és nem-zsidó), mért 1924-1926, csak 6,3% a teljes házasságok a zsidók a Szovjetunióban, beleértve a 16,8 OSZFSZK%-os, de csak 2,8% és 4,5% Fehéroroszország Ukrajnában (más forrás szerint, átlagosan a Szovjetunióban, 8,5%-kal, a OSZFSZK, 21%-ban Fehéroroszország, 3,2%, és Ukrajnában, 5%).
Szolzsenyicin teszi a fontos pontja, hogy a nyilvánosság előtt a Szovjetunió a nyugati zsidó volt, mivel az ilyen nagy százalékban a diplomáciai testület és a nagykövetség és a kereskedelmi tisztviselők voltak zsidó: A zsidó szerző megjegyzi, hogy "" A kiadói ága [a Népi népbiztosság Külügyminisztérium] nincs egy nem-zsidó "és további, nyilvánvaló büszkeséggel, a szerző vizsgálja a személyzet szovjet konzulátus a világ, és úgy találja, nincs még egy olyan ország a világon, ahol a Kreml nem vette fel a megbízható zsidó. "
Ez azután építeni az általános megítélésének az egész nyugati konzervatívok körében, hogy a zsidók uralják a Szovjetuniótól, messzire. Annak ellenére, hogy a bal oldali továbbra is, hogy a Szovjetunió, mint az ígéret földjére, legalábbis részben azért, mert kezeli a zsidók, nem ez volt a helyzet a sok nem zsidó értelmiségiek és politikai vezetők, köztük Winston Churchill, Woodrow Wilson, és a nemzeti szocialisták német (lásd itt , pp. xxxix-xli).Hitler különösen látta a zsidókat, hogy az elit a Szovjetunióban és a részt vevő tömeges meggyilkolása oroszoknak.
Szolzsenyicin is bemutat egy érdekes beszélgetés a harc ellenőrzése a párt között, Sztálin és Trockij volt, csatlakozott a két másik zsidó, Grigorij Zinovjev és Lev kamene v. Ennek eredményeképpen, az "Egyesült ellenzék" volt egy határozottan zsidó pillantást, és sok a támogatói, követői Trockij is zsidó. Azonban Sztálin úgy döntött, hogy nem használja a zsidó szöget a csatát az Egyesült ellenzék, mert a hatalom a zsidókat a párton belül, és meg kell őrizni a jó kapcsolatokat a Nyugattal - egy magyarázat amit mond sokat a zsidó hatalom a nyugati abban az idő. Ő is rájött, hogy szüksége volt, hogy továbbra is a curry mellett a zsidók harca az orosz nacionalizmus és a kollektivizálás az orosz parasztoknak. Ennek ellenére volt egy rejtett áramlat az antiszemitizmus az ellenzék Trockij.
Különösen érdekes, hogy Sztálin továbbra is, hogy a zsidókat, mint megbízható szövetségesként állitotta be, hiába a tiltakozását az orosz nacionalizmus: "A 26. pártkongresszuson 1930-ban, Sztálin kijelentette," nagy orosz sovinizmus ", hogy a" legfőbb veszélye, hogy a nemzeti kérdés. " Így, a végén a 20-as Sztálin nem végezte el a tervezett tisztogatást a párt és a kormány készülék a zsidók, hanem ösztönözni, hogy a bővítési számos területen, helyek és intézményekben. "
Ez egy közös témája a zsidó történelem az ókori világot a modern idők zsidók, mint hogy szövetségre elnyomó elitek ellenzék nagy része a lakosságnak. Sztálin továbbra is ezt a politikát utáni második világháború Kelet-Európában, ahol a zsidók gyakran telepíthető elit szemben a nacionalista mozgalmak. (Lásd például a vita, a Lengyel van , 60ff o.). Az etnikai kívülállók, zsidóknak nem volt lojális a bennszülött lakosság és a volt "arra, hóhérok" a bennszülött népek.
Szolzsenyicin egyértelművé teszi a zsidó szerepét, etnikai kívülállók lehet számítani, hogy elvégzi a háború a túlnyomórészt szláv orosz parasztok:
A 25. kongresszus decemberben 1927-ben elérkezett az ideje, hogy foglalkozzon a küszöbön álló "paraszt kérdés" - mi köze a parasztsággal, amely merész volt a vakmerőség, hogy kérje a gyártott termékek cserébe gabonát. Molotov szállított a fő jelentésben a témában, és többek között a vitákban is a gyilkosok a paraszti - Egy hatalmas háború ellen, a parasztság, és az előttük álló Sztálin nem engedheti meg magának, hogy minden elidegeníteni saját megbízható szövetségesei, és valószínűleg úgy vélte, hogy ebben a kampányban szemben aránytalanul szláv lakosság jobb lenne támaszkodni, mint a zsidókra az oroszokra. A parancsoló magasságát a kollektivizálás és az elmélete is, persze, Larin. Lev Kritzman volt igazgatója, a Mezőgazdasági Intézet 1928-tól.Mivel asszisztense elnöke Gosplan a 1931-1933 játszott a végzetes szerepet üldözéséről Kondratev és Chayanov. Yakov Jakovlev-Epstein volt felelős Népbiztosság mezőgazdaság 1929-ben. … És így ő vezette a "Nagy váltás," bevezetését a kollektivizálás a több millió paraszt és a lelkes végrehajtói a földön. Egy kortárs író jelentés: "az első alkalommal jelentős számú fiatal zsidó kommunisták érkezett a vidéki közösségek parancsnokok és urak életnek és halálnak. Csak a kollektivizálás során nem a jellemzése a zsidó, mint a gyűlölt ellensége a paraszt megragadja - még azokon a helyeken, ahol a zsidókat soha nem látott "
Szolzsenyicin elismeri, hogy az oroszok is lehetett volna találni, aki megtette volna ugyanezt. Mindazonáltal a "zsidó kommunisták vettek részt hatékonyan és szorgalmasan" a kollektivizálás. Ez volt a háború ellen, az orosz nép - a háború hajtották végre "bizonyos lelkesedést zsidók között."
De-Kulakization nem volt a társadalmi-gazdasági intézkedésekre, hanem a hozott intézkedés ellen a nemzetiségi. A stratégiai csapás ellen az orosz népre, akik a fő akadálya, hogy a győzelmet a kommunizmus, született-e az a Lenin, de elvégzett halála után. Ezekben az években a kommunizmus a minden kegyetlenséggel irányult főleg oroszok ellen. Ez csodálatos, hogy nem minden tönkrement ezekben a napokban. Kollektivizálás, mint bármely más politikát a kommunisták ad a hazugság, hogy a koncepció a sztálini diktatúra nacionalista, vagyis "orosz".
Ez nemcsak a háború ellen oroszok.Ez volt a háború ellen fogalmát, hogy egy orosz. "A tudy s az orosz történelem, a régészet, a néprajz és a volt elnyomott - az oroszok nem lehetett a múlt. ... Még a" orosz, "mint" én vagyok az orosz "úgy hangzott, mint egy ellenforradalmi kiáltás, amely jól emlékszem-tól gyerekkoromban.[an De habozás nélkül mindenütt hallatszott és nyomtatott "Russopyati" ! oroszellenes elmosódik]! Így a zsidó író kéri az eltávolítását "a történelem szemét" a városi tér Moszkva - eltávolítását szobrok és egyéb zsetonok az orosz történelmi emlékezet.
De az érzelmek a nép nem fog elfelejteni. Nem így érezte, hogy az egyház a Megváltó felrobbantották a mérnök Dzhevalkin, és hogy a fő mozgató mögött volt Kaganovics, aki el akarta pusztítani a Szent Bazil-székesegyház is. Az orosz ortodoxia nyilvánosan zaklatják "harcos ateista" által vezetett Gubelman-Yaroslavsky. Meg őszintén megjegyezte: "Ez a zsidó kommunisták vettek részt a megsemmisítés egyházak különösen visszatetsző volt ... Nem számít, mennyire bántó a részvételét az orosz parasztok fiai a üldözése a templom, mi a szerepe az egyes nem-orosz volt, még támadó . "
Ez teszi a lelki értelme, mivel a cselekménye a outgroup tag mindig látni egy negatív fényben - egy aspektusa az evolúciós pszichológia.
Mindezek ellenére, a zsidó értelmiségi és aktivista szervezetek megpróbálták sanitize a zsidó szerepét a legsötétebb nap a Szovjetunió. Szolzsenyicin megjegyzi, hogy most van egy mítosz, hogy a
szovjet hatalom a zsidókat mindig másodrendű állampolgárok. … Nagyon ritkán hallani beismerésével, hogy nem csak azt vesz részt, de volt egy bizonyos lelkesedés a zsidók körében, mivel végzett tevékenység a barbár fiatal kormányt. "A keveréket a tudatlanság és arrogancia, amely Hannah felkéri a jellemzője a zsidó parvenü tele a kormány, a társadalmi és kulturális elit. A brazenness és a lelkesedés, amellyel minden bolsevik politika került sor -, hogy az egyházi vagyon elkobzása, vagy üldözését, "polgári értelmiség" adott bolsevik hatalom a 20-as években egy bizonyos zsidó bélyeg "(263).
Szolzsenyicin zárul egy magyarázat, hogy az is nagyon világos analógia útján a jelen helyzet az Egyesült Államokban és más nyugati nemzetek.
A 90-es egy másik zsidó közvélemény szellemi, írásban a 20-as azt mondta: "Az egyetemi csarnokban zsidók gyakran alaphangját anélkül, hogy észrevette, hogy a lakoma történik háttérben az a bukása fő nemzetiség az országban. … A 20-as zsidók büszkék a zsidókról, akik fényes karriert a forradalmat, de nem hiszem, sokat, hogy milyen karrier-ben csatlakozott a valódi szenvedést az orosz nép ... legmeglepőbb ma amellyel én zsidókról tagadja minden bűnös történetében a 20. századi Oroszországban "
Hasonló megjegyzés tehető, milyen szerepet a zsidók az erekció a jelenlegi multikulturális, anti-fehér légkör az USA-ban, és különösen azok szerepét előidézésében masszív, nem fehér bevándorlás és az erekció a "javaslat nemzet" gondolata helyett a történelmi amerikai nemzet egyfajta fehér faji és kulturális identitás. A Szovjetunióban a zsidók aktívan részt vett a megsemmisítése a gondolat, hogy nem volt semmilyen etnikai vagy nemzeti alapon, hogy a Szovjetunió, és nagy lelkesedéssel vesznek részt a megsemmisítése a régi kultúra, valamint a tömeges meggyilkolása millió etnikai oroszok. De a zsidó értelmiség tagadja különleges szerepét a zsidók számára az átalakítás, és ez a sor is hajtsák végre a zsidó aktivista szervezetek.
Fehér amerikaiak kell gondolkodnia a hosszú és kemény, hogy mi ez potens a jövőben Amerikában, ahol a zsidók már a nagy részét az elit és a már aktívan támogatta a szövetséget, nem fehér etnikai csoportok, melyek közül sok, mint a zsidók maguk is történelmi haragszom szemben a hagyományos nép és kultúra Amerikában.
Ezért
van Magyarországon, hogy a kádárizmus bűneivel való Bírósági
eljárás nem más mint a zsidóság felszámolása azaz
antiszemitizmus. Hiszen társadalmi vezető szerepének felszámolása azaz "fasizmus"..........
Ne feledjük el. A gyűlölet gyengévé tesz....
(The Observer Occidental alapján JOBBIK GONDOLAT)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A zsidók által kitalált koncentrációs táborról: a Gulág
Delfinfaragvány az Árpád háznál.
Rézkori sírhelyet fedeztek fel Bulgáriában
Megtalálhatták a náci atomprogram radioaktív hulladékait