Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2010.05.01. Kultúra
Növekvő érdeklődés az angol nyelvű országokban az olasz filozófus, Julius Evola jele lehet az ébredési a félelmetes kulturális öröksége a nyugati civilizáció (lásd itt és itt ). Ez a hagyaték ügyetlenül nevezik a "hagyományos forradalomnak - elitista - anti-egalitárius - posztmodern gondolatnak." De miért nem egyszerűen hívja meg a klasszikus gondolkodás?
Barone Giulio Cesare Andrea Evola (1898 május 18. - 11 1974 július 11.) más néven Julius Evola került az olasz filozófus , esotericist , író , művész , költő , politikai aktivista , katona -és Évelő hagyományőrző . Bár a polihisztor , aki részt vett számos területen folyamán az élete, hogy az írói karrierje, amely Evola a legismertebb, és megszilárdította az ő öröksége, mint befolyásos értelmiségi. Evola a körülmények és a lelki értékek, amely álláspontja szerint arisztokratikus , férfiashagyományőrző , hősies és dacosan reakciós , gyakran ellentétes többek között, a liberális demokratikus népszerű konszenzus és egyébként felülmúlta a radikalizmusa történelmi tanokat. (Wikipédia.com alapján) ,
Az előnye, hogy Evola, ellentétben sok modern tudós ugyanolyan kaliberű, lehet, hogy ő elképesztő műveltsége messze túlmutat a szűk tanulmány versenyenken. Evola éppen annyi könnyedén írásban vastag kötetek a vallás, a nyelv és a szexualitás, mint írt jogi kérdésekkel kapcsolatos nemzetközi politikában, vagy ábrázoló dekadencia a liberális rendszerben. Ő hiányosságok tárt fel, nézve az amerikai tudományos szempontból, hogy az ő próza gyakran nem koncentrált eléggé, és az ő elbeszélése gyakran magában túl sok téma egyszerre. Evola nem volt saját bevallása "szakértő" a versenyben - még az ő műveltsége tette össze számos lenyűgöző könyvet, amelyek súlyosan hiányzik többek között a modern és a faji szociobiologiai szakértők munkájából. Evola munkái faji kell minden esetben a világos faji-lelki szempontból vizsgálja.
Az alábbi rövid áttekintése Evola álláspontját faji (1941), (összefoglalása a fajelmélet "), fordította németre a szerző saját maga által Annemarie Rasch és megjelent Németországban 1943-ban. Tudomásom szerint e két könyvet nem áll rendelkezésre, angol fordításban. . Ő és a Rasch kiváló német fordítása Sintesi kapott (véleményem szerint kellemetlen és felesleges) "politikai" címet; Grundrisse der faschistischen Rassenlehre ("Vázlat a fasiszta fajelmélet"). (neten elérhető)
Hatalom vesd össze Rasz a Lélekkel
Evola írja, hogy a faj jelent fontos elemet az életben minden emberre. Ugyanakkor, bár elismeri a világos fizikai és biológiai elemek az egyes versenyek, s hangsúlyozza, újra és újra kiemelkedő fontosságát a szellemi és belső vonatkozásai versenynek - két rámutat, hogy a döntő a valódi faji figyelmét a fehér emberre forditja. Nélkül, teljes megértéséhez ezek tevő faji részek - azaz a "verseny a lélek" és a "verseny a szellem" - nem faji tudatossága alapján lehetséges. Evola is hajthatatlanul ellenzi a fogalomalkotást versenyt egy tisztán biológiai, mechanikus és a darwini perspektíváit. Látja, hogy az a megközelítés, mint veszélyesen redukcionista, ami szükségtelen politikai és szellemi közelharcban nyilvánul meg.
Különböző okok járultak hozzá eddig a tényre, hogy a rasszizmus vált a célja propagandában bízott hozzá nem értő embereket, hogy akik nem ébredt fel minden nap most a rasszisták és antiszemiták, és akinek egyszerű stigma váltotta komoly elveket és információkat. (15 oldal)
Ez egészen érthető az ő korszakalkotó tekintettel arra, hogy ezek Európában a harmincas évek elején a 20. században volt egy nagyon semleges szó nélkül félelmetes szimbólumai az abszolút gonosz tulajdonított nekik ma. — Ugyanez mondható el a „fasizmus”, sőt a „totalitarizmus” - amely Evola használ a normatív módon ábrázol, amikor egy szerves és holisztikus társadalom terveztek a jövő képének a nyugati civilizációnak. Evola számára, abban az értelemben, a faji tudatosság inkább a spirituális törekvés és kevésbé egyfajta biológiai tipológia.
És ebben a tekintetben, mi kell megismételni; van szó itt a kialakulhatna egy mentalitás, egy érzékenység, és nem szellemi, vagy osztályozási rendszerek természettudományi kézikönyvek által. (Elemek 16. oldal)
Faji tudatosság azt jelenti, egyfajta misztikum együtt a tudás az egyén családi vonala, valamint a szellemi erőfeszítést ásni a fehér ember ősi és mitikus idő tekintetében. Ez egy olyan feladat, amely a korban liberális káoszt okoz, mert csak az elit teljesen minden anyagi vagy pénzbeli kísértésnek tekint.
Így, a rasszizmus élénknek tekinti, teszi tárgyi fogalmának hagyományt, hogy teszi az egyén hozzászokik betartva őseink hagyományait, nem csak egy sor többé-kevésbé híres „halott” tanitásait, hanem a kifejezés valami mindig él bennünk és általunk kötött a bensőnkben. Mi vagyunk a fuvarozók olyan örökségre, amelyet átadtak nekünk, és mi nekünk kell átadni a jövőnek– És ebben a szellemben, hogy valami túlmutató idő, valami jelezve, amit máshol nevezett, "az örök versenynek." (azok a tényezők, 31.old.)
Verseny van, hogy ugyanakkor a kulturális örökség és a közös hordozó is van. Függetlenül attól, hogy fejezi ki magát az összes nép, csak néhány körében, hogy eléri a tökéletes megvalósítását, és éppen ott, hogy az intézkedés és annak jelentőségét az egyén és a személyiség is érvényre jutottak. (Elemek, 34.old.)
Faji figyelmet igényel a Evola erkölcsi bátorság és kifogástalan jellegű, és nem csak a fizikai bátorság. Kérdéses, hogy milyen sok fehér rasszisták vannak ma, egy önjelölt "mozgalom" az övék, és a hülye kellékek a nyilvános bemutatása, képesek a mentális gyakorlatra.
Rasz: a fölény, a teljesség, határozottabb életében. Vannak hétköznapi emberek, és vannak olyan emberek, "faji". Függetlenül attól, milyen a társadalmi státusz, amelyhez tartoznak, ezek az emberek alkotják arisztokráciát (Grundrisse, 17. o.).
Erre vonatkozó, a fajelmélet elutasítja a tanítást a környezetnek, ismert egy tartozék a liberalizmus, a gondolat az emberiesség és a marxizmus keveréke. Ezek a hamis tanokat is felvette az elmélet a környezet védelme érdekében az alapvető dogmája mely szerint egyenlő minden ember. (Grundrisse, 17. o.)
És további Evola írja: Helyünket, ha azt állítják, hogy a faj létezik, annyi a szervezetben, mint a szellemben, túlmutat két szempontból. Rasz egy mély erő nyilvánul meg a birodalomban a testben (faj a szervezetben), mint a birodalom a lélek (a belső verseny, verseny az árboc mutató). A teljes jelentését a tisztasági verseny akkor, amikor e két megnyilvánulása egybeesik, más most. Amikor a verseny a szervezet megfelel a versenyre a szellem és ha képes kiszolgálni a legmegfelelőbb kifejezés a szerv. (48. o.)
Faji-lelki sorvadást és a jelenlegi sötét középkor
Evola tisztában van a veszélyes kettősség közötti versenyt a szellem és a verseny a test, hogy előfordulhat egyazon fajban - vagy ahogy mi nevezzük, egyazon porondon. Ez a tragikus jelenség következtében kiválasztására rossz cimborák, fajkeveredés, és a genetikai hibák megy vissza a fehér ember ősi időknek. Modern társadalmi dekadencia is elősegíti a faji káoszt. Evola azt állítja, hogy igen gyakran a „verseny a test” lehet tökéletesen tiszta, a „verseny a lélek”, hogy a már fertőzött, vagy elpusztult. Ennek eredménye egy kognitív összecsapása a torz érzékelése az objektív valóság vesd össze szubjektív valósággal, és amely előbb-utóbb a viszály, vagy polgárháború.
Evola kikötők nincsenek illúzióim mester versenyen, ő támogatja a faji higiénia, mindig hangsúlyozva a lelki szempont a verseny első. A gyakorlati megvalósítás szintjén, tekintettel a modern fehér nacionalistákra, fontosak, mivel ezek képviselik a kíméletlen vádirat a vég nélküli civakodás, kicsinyes szektásság és a kicsinyes féltékenységet láttam oly gyakran fehérek körében. A fehér nacionalista lehet felruházott tökéletes verseny a test, de a faji szellem lehet veszélyesen önpusztító.
Tanulás faji pszichológia egyik legfontosabb feladat az összes fehér fajvédők - olyan törekvés, amely Evola jelentős hatással volt a német faji tudós és korabeli Franz Ludwig Clauss .
Továbbá, különleges körülménynek kell kiemelnünk, amely megerősíti a már megállapította, hogy a fajok, amelyek a legjobban biológiailag őrizni a skandináv típusú befelé néha magasabb fokú regresszió, mint más fajok ugyanannak a családnak. Néhány skandináv országok - különösen az angolszászok - azok, amelyek a hagyomány-kondicionált normális kapcsolat a nemek között már fordult fejjel lefelé. Az úgynevezett emancipáció asszonya -, amely valójában csak azt jelenti, a csonkítás és lebomlása nőnek - ténylegesen indult ki ezek közül a nemzetek és a leginkább elterjedt közöttük, míg ez a kapcsolat továbbra is megtartja amit a hagyomány-alapú érdekében többek között a nemzetek , függetlenül attól, hogy a polgári vagy a hagyományos tudat. (Grundrisse 84. o.).
Evola tisztában van az összetett verseny megértést, valamint a mi még mindig csekély ismeretekkel rendelkeznek a témában.Ő jól tudja, hogy a verseny nem csak a tárgya biológusok, hanem a paleontológusok, pszicho-antropológusok és a misztikusok, mint például a francia misztikus René Guénon , akit jól ismertem, és akivel gyakran idézi.
René Guénon vagy "Abd al-Wahid Yahya (november 15, 1886 - január 7., 1951) volt, a francia író és értelmiségi, aki továbbra is befolyásos alakja területén a metafizika , miután írásbeli témákról kezdve metafizika, szent tudomány [1] és a hagyományos tanulmányok [2], a szimbolizmus és az eljárás megindításáról .
Írásaiban, s javasolja, vagy hogy "ki a közvetlenül egyes kérdéseiről kelet-metafizikus tanoknak", [3] , hogy ezek a tanok, általa meghatározott, mint az "egyetemes jellegűek" [4] , illetve "alkalmazkodni ugyanezen tanításokat [a nyugati olvasók] [ 5] , miközben szigorúan hűek szellemhez " [3], ő csak jóváhagyta a funkciója „átörökítését” e-keleti tanokat, és kijelentette, hogy „nem egyéni jellegű”. [6]
Művei, írott és az első megjelent franciául , már lefordították több mint húsz nyelven. (Winkipédia.com alapján)
Miért magánszemélyek azonos fehér faj, vagyis az ugyanazon a Fehér-csoportban gyakran nem értik egymást? Miért van az, hogy a legtöbb gyilkos háborúk történt ugyanazon a versenyen, azaz ugyanabban a fehér összeütközéssel, annak ellenére, hogy az Európai többé-kevésbé biológiailag kapcsolódik össze a kölcsönös kapcsolatok vér szerintiek? Egy dolgot mindig tartsd észben, hogy a legvéresebb háborúk a 20. században történt nem két faji szemben ki-csoportok, de gyakran ugyanabban a fehér közeg csinálta. Szintje közötti erőszak fehérek és fehérek során az amerikai polgárháború, a vadság az intra-fehér polgárháborút Spanyolországban 1936-1939, fehér európaiak a második világháború alatt, és nem utolsósorban a közelmúltban belüli Fehér barbárság a jugoszláv konfliktus, gyakran érthetetlen egy tagja a nem-európai értéknek. Ez továbbra is nyitott kérdés. Sürgősen meg kell foglalkozni minden szociobiológiai kérdést. Meg kell elgondolkoznia minden fehér nacionalistának aktivisták a világ minden tájáról.
Vannak valójában túl sok esetben az emberek, akik ugyanazon faj, az ugyanazon törzs, sőt, akik apák és fiúk azonos vér a szigorú értelemben vett, és még sem"érti" egymást. A demarkációs vonal választja el a lelküket, útjukat az érzés, és megítélése is más, és a közös faj, a test nem tud sokat róla, sem a közös vér. Lehetetlen a kölcsönös megértés fekszik ezért szintjén feletti biológia evolució. Kölcsönös megértést, és ennek összetartozás, valamint a mélyebb egység, az csak akkor lehetséges, ha a közös "verseny a lélek" és a "szellem" egymás mellett. (Grundrisse, 89)
A Evola, mindannyian áldozatai racionalizmusnak, felvilágosodás és a pozitivista tudomány, hogy maradjunk börtönben mereven a "vagy-vagy", mindig keres ok-okozati és racionális magyarázatokat. Csak hordozza a supraracial (superrasz) értelmében ősi európai mítoszok és használ őket példaképként, tudjuk megemészteni a kortárs faji káosz a modern rendszerben.
Ez alapvető fontosságú, hogy megértsék az élet jelentőségét egy ilyen változás a terv járó rasszista elképzelések, a felettes nem származik a gyengébb. A rejtély a vérünk, a mi legnagyobb mélysége feneketlen létünk, lakik a kitörölhetetlen örökítőanyag a mi ősi időkben. Ez nem az öröklődés bestiális brutalitásra és a vad ösztönök eltévelyedtek, amint azt a pszichoanalízis, és amelyek egy logikusan következtetni, erednek "evolúció" vagy a darwinizmusból. Ez az öröklési eredetű, ez örökletes tényezők, amelyek származik a legmélyebb mélysége alkalommal az örökítőanyag a fény. (Elemek 72–73) 72-73)
Röviden, Evola elutasítja a széles körben elterjedt elképzelést, hogy mi alakult át az egzotikus afrikai majomból, mint a standard evolúciós elmélet megy, és amely jelenleg is széles körben elfogadott, a modern tudósok számára. Úgy gondolja, hogy van ma már a romlott utódai a mitikus északi fajnak , amely jelentősen romlott a rasszista évmilliók, és amelyet sodródott mind időben és térben. Romjai közepette a modern világ, megragadta a perverzió és a dekadencia, Evola azt sugallják, az új politikai elit a két alapvető kritériumokat, "a karakter, és a formája a szellem, sokkal több, mint az intelligencia." Ami a faji misztikus, Evola figyelmeztet:
Azért, mert a világ is sokkal pontosabban egy ember anélkül vagy utasítás nékül, mint egy író, lehet szilárdabb egy katona, vagy egy paraszt hű földjéhez, mint a polgári értelmiségi, tanár, illetve újságíró. (idézi: Alain de Benoist's, Vu de droite, 1977, p. 435)
Mi csak hozzá, hogy a legjobb fegyver a mi kulturális fehér "szuper-verseny" a mi közös Indoeurópai mítoszok, mondák is, mi lesz a hatalommal - és a mi feltartóztathatatlan értelemben vett tragikus szellemi szétesésünk.
Európai verseny fontos részese még a cionizmus faji felsőb rendüségének versenye. Amit Evola még figyelmen kivül hagyott.
(occidentál obszerver.com alapján szerk.)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A zsidók által kitalált koncentrációs táborról: a Gulág
Delfinfaragvány az Árpád háznál.
Rézkori sírhelyet fedeztek fel Bulgáriában
Megtalálhatták a náci atomprogram radioaktív hulladékait