Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Herter Laszlo | 0 hozzászólás
2010. február 26. Kultúra
Február 25-én, a kommunizmus áldozatainak emléknapján a vörös
diktatúrák valamennyi áldozatára emlékezünk. Becslések szerint
hazánkban 1989-ig százmillió halt ember életébe került a marxi-lenini „új ember” megteremtése.
Magyarországon az első kommunista kísérletre 1918-1919-ben került sor.
A vörös diktatúráról, annak Károlyi-féle előzményeiről a kortársak
közül sokan megírták tapasztalataikat. A leghíresebb – és a
legismertebb - mű ezek közül kétségtelenül Tormay Cecile naplóformában
megírt Bujdosó könyve. Az alábbiakban egy mára már elfeledett – s 1945
után tiltólistára tett – könyvecskére szeretném felhívni a figyelmet. (Cionnácizmus történelmi múltja.)
1919-ben, a kommün bukása után jelent meg dr. Domonkos József műve:
Rablók barlangjában. Alcíme: Hangok a zsidó diktatúra idejéből. A
mindössze 80 oldalas füzet – Tormay művéhez hasonlóan -
naplóbejegyzéseket tartalmaz, külön címmel ellátott fejezetekre bontva.
Ennek a műnek néhány részletét osztom meg – több folytatásban – az
olvasóval (a szöveget a magyar helyesírás mai szabályaihoz igazítottam).
„Budapest, 1919. június 30.
Új rabszolgaság
’Mi
lenne, ha a falusi elöljáróságok, melyek parasztjainkat oly sok
rossztól óvták meg, bármely okból pusztulásra jutnának, - mi lenne, ha
ezeket a felszabadult parasztokat, kik oly tapasztalatlanok és oly
kevéssé tudnak a kísértésnek ellenállni, és akiket épp a falusi
elöljáróság gyámolított, elárasztanák a zsidók, - mi lenne akkor? Akkor
egyszerűen megsemmisülnének, abban a pillanatban mindent
elveszítenének: minden vagyonuk, minden erejük már másnap a zsidók
kezeibe menne át, és akkor elkövetkeznék egy korszak, melyet nem csupán
a jobbágyság idejével lehetne összehasonlítani, hanem a tatáruralommal
is.’ (Dosztojevszkij: A zsidókérdés)
Dosztojevszkij, a világhírű
orosz írónak, az ő paraszt honfitársaiért aggódó s jövőbe látó lelkének
az idézett szavakban foglalt jóslata valóra vált. A nagy orosz író
honfitársai már szenvedik a valóra vált jóslatnak jobbágyságról,
tatáruralomról szóló teljes súlyát. És ennek a jobbágyságnak, ennek a
megjósolt tatáruralomnak járma alatt görnyed most már a zsidó diktatúra
igájába fogott magyar föld népe is. Sőt amikor ezt az igába hajtott
magyar népet látjuk, azt kell mondanunk, hogy Dosztojevszkij is
tévedett, mert ez az állapot, melybe a zsidó diktatúra a magyar föld
népét juttatta, több, súlyosabb a jobbágyságnál, a tatáruralomnál, ez
egy új rabszolgaság!
1848 előtt, a jobbágyság korában milyen is
volt a földmívelő nép állapota Magyarországon? Ugyebár, a jobbágy a
földesúr irányában bizonyos szolgáltatásokra (tized) és
szolgálattételekre (robot) volt kötelezve. Ezektől eltekintve szabadon
rendelkezett munkája termékei felett, személyes szabadságot élvezett, s
örökjoga volt földje fölött. És mit látunk ma? Azt, hogy a
mezőgazdasági proletár s a zsidó diktatúra jóvoltából vele egy
színvonalra lecseppent, földnélküli Jánosokká vált földesurak és
kisbirtokosok állapota nem hasonlítható az 1848 előtti jobbágy
állapotához, mert ez a mostani állapot semmivel sem különb az ókori
rabszolgaságnál!
A zsidó diktatúra rabszolgájának nincs
személyes szabadsága. Ha nem törődik bele állapotába, ha
elkeseredésében ki mer fakadni az új földesurak ellen, a Szamuely
vérebeinek harmincadjára jut. A zsidó diktatúra rabszolgájának nincs az
általa megművelt földhöz semmi jussa, munkája termékeivel sem
rendelkezik, miként a római rabszolga, ő is mindent urai számára
szerez. Munkája termékeiből csak a gabona és egyéb elsőrendű élelmiszer
szűkösen megszabott fejadagja az, mely neki megmarad. Minden egyéb a
munkaadóé.
És ki ez a munkaadó? Ma már megfelel erre a kérdésre
a legutolsó szovjet elemi iskola akármelyik tanulója is: a
tanácsköztársaság! De hát kik ennek a tanácsköztársaság című
részvénytársaságnak a főrészvényesei, az igazgatói, cégjegyzői? A
szovjet iskola tanulója mélységesen hallgat; megfelelünk hát mi:
zsidók, zsidók, zsidók! A zsidó népbiztosok és ezeknek bérencei, akiket
a tanácskongresszus című zsinagógában folyó év június 21-én egyik
gazdájuk, Vágó népbiztos ’elvtárs’ ily szavakkal uszított a
parasztságra: ’gúzsba kell kötni kezét-lábát, a diktatúra erejével
kényszeríteni arra, hogy szolgálja a tanácsköztársaságot’. (Helyeslés
és taps.)
Íme, így valósult meg Magyarországon Dosztojevszkij jóslata egy új rabszolgaság formájában.
Az
ókori rabszolgaság megdőlt. Megdöntésében a főérdem a kereszténységet
illeti. Vajon képes lesz-e a kereszténység még egyszer döntő harcot
vívni a rabszolgaság, az új rabszolgaság ellen??”
(Dr. Domonkos József: Rablók barlangjában – Hangok a zsidó diktatúra idejéből. Bp., 1919. 33-36. o.)
Dr. Domonkos József 1919-ben megjelent könyvének alábbi naplóbejegyzése egy temetés kapcsán mereng el a „zsidó demagógoktól elbolondított” keresztény magyarok felelősségén. Azoknak a felelősségén, akik „ennek a sokat vérzett, sokat szenvedett szegény Magyarországnak sírásóivá csaptak fel”. Nemcsak kordokumentum, ma is – figyelembe véve az elmúlt húsz év hazai históriáját - tanulságos olvasmány.
„Budapest, 1919. július 1.
A sírásókhoz
Tegnap, a zsidó
diktatúra 18 halottjának parádés temetését követő napon, a Kerepesi úti
temető egyik sírásójával beszélgettem. Amikor ez a derék magyar ember a
beszélgetés során meggyőződött arról, hogy előttem fejvesztés kockázata
nélkül adhat kifejezést érzelmeinek, feltárta előttem hazájáért dobogó
szívének minden keservét, bánatát! Elpanaszolta többek közt, hogy ott
volt a 18 vörös katona temetésén is, s beszédét így fejezte be: ’16
volt köztük keresztény, és egy pap sem volt ott a sírjuknál, kettő volt
köztük zsidó, és 5 rabbinus gajdolt a sírjuk mellett. Hát, uram, ez
komiszság!’
Megismétlem az egyszerű sírásó szavait, és azt mondom én is: ez komiszság volt!
És
most ellenállhatatlanul ide sorakoznak s feleletre várnak a következő
kérdések. Miért nem volt a 16 keresztény koporsója mellett egy pap sem,
és miért volt a két zsidóé mellett öt rabbinus? Hívtak-e, küldtek-e,
oda parancsoltak-e papokat ahhoz a 16 és ahhoz a két koporsóhoz, vagy
nem? S ha hívták, ha küldték, ha oda parancsolták őket: ki hívta, ki
küldte, ki parancsolta őket oda? S ha hívták, ha küldték, ha oda
parancsolták őket, miért nem jelentek meg a 16 keresztény koporsója
mellett is? S ha nem hívtak, nem küldtek, ha nem parancsoltak oda
papokat, miért és ki nem hívta, miért és ki nem küldte, miért és ki nem
parancsolta oda őket ahhoz a 16 koporsóhoz? Miért? Miért?
Mindezekre
a kérdésekre adandó válaszok maguk is érdekesek és tanulságosak
lehetnének, de e pillanatban ezeket a válaszokat megszerezni nincs
módomban.
Ahelyett tehát, hogy a fölvetett kérdéseket tovább
hánytorgatnám, a Kerepesi úti temető sírásója szavainak hatása alatt
hozzátok fordulok kommunista magyarok, hozzátok fordulok, Magyarország,
a szülőanyátok sírásóihoz! Hozzátok fordulok, sírásó magyarok, akik
minden emberi érzést levetkőzve, arcotok egyetlen izmának megrándulása
nélkül húztátok fel a legelső fára a papotokat, hitsorsosaitokat,
honfitársaitokat, rokonotokat, jó barátaitokat, jótevőiteket, ha a zsidó
diktatúra úgy parancsolta.
Hozzátok fordulok, sírásó magyarok,
akik zsidó demagógoktól orrotoknál fogva vezetve virtusnak tartottátok
a templomkerülést, papjaitok kigúnyolását, egyházatok, vallásotok
megcsúfolását, a felekezetnélküliséggel, a vallástalansággal,
istentagadással való hetvenkedést, s közben nem vettétek észre, hogy a
’hecckáplánokról’, a ’csuhásokról’ a keresztvizet is leszedő
népbolondító hecc-apostol, midőn lelépett a falu templomterén vagy a
szakszervezetben fölállított sörös hordóról, s kezeit dörzsölve
megelégedéssel konstatálta, hogy ti, buta gajok ismét bedőltetek neki,
a sikerrel végződött agitációs előadásról sietett a zsinagógába, s ott
az első sorban, a leghangosabban kiabálta Jehova nevét!
Mert jól
jegyezzétek meg, ti zsidó demagógoktól elbolondított sírásó magyarok,
hogy a zsidó nem lesz vallástalan, a zsidó nem lesz istentagadó még
akkor sem, ha annak vallja magát. Az istentagadást, a vallástalanságot
hirdető istentagadása, vallástalansága csak színlelés, színészkedés,
csak eszköz arra, hogy az ostoba, a hiszékeny keresztényt a hitétől
megfossza, a vallásától, az Istenétől eltántorítsa!
A zsidó
szereti a maga Istenét, a maga vallását, a maga fajtáját és csakis
őket, mindenekfelett őket szereti. Minden más nép fölé helyezi a maga
fajtáját, Jehovának ezt a választott népét, mely szerinte uralkodni van
hivatva az egész világ felett, minden nép felett. És amikor a zsidó
ateistának vallja magát, még akkor is a maga Istenének, a maga
vallásának, a maga fajtájának, a világuralomra törő zsidóságnak
teljesít szolgálatot, mert példát, ragadós példát ad a gojoknak, mert
tudja, hogy ezzel csak a kereszténységnek árt, annak a
kereszténységnek, mely a szeretet vallását hirdeti, amely még az
ellenséget is szeretni tanítja. Pedig a zsidó hecc-apostolok az
ellenkezőt akarják, ők azt akarják, hogy a keresztények gyűlöljék
egymást, halálosan gyűlöljék egymást, s a gyűlölettől elvakítva
honfitársaik, hitsorsosaik, sőt az édes testvérük gyilkolásától se
riadjanak vissza, mert a számra kisebb zsidóság ma még csak így,
egyedül csak így képes uralkodni a számra túlnyomó kereszténység felett.
Látjátok,
sírásó magyarok, amikor eljött a zsidó diktatúra korszaka, nem a
zsidók, ti voltatok azok, kik tüntetve szakítottatok meg minden
közösséget egyházatokkal; nem zsidók, ti voltatok, keresztény
magyarjaim, akik újszülött gyermeketektől még a keresztvizet is
elvontátok, a papot még elhunyt hozzátartozóitok koporsója mellől is
eltiltottátok, s büszkék voltatok rá, dicsőségnek tartottátok, hogy a
’Népszava’ s a ’Vörös Újság’ ’Gyermekavatás’ és ’Nem kell pap’ című
rovatában szerepelhetett a nevetek.
Látjátok, sírásó magyarjaim,
amellett a két zsidót magába záró koporsó mellett öt rabbi emlegette
Jehova nevét, s ugyanott afelett a 16 keresztényt magába záró koporsó
felett Pollák, Mauner, Haubrich elvtársak – ugye, jól csengő fajmagyar
nevek? – és Gárdos Mariska elvtársnő hangoztatták még egyszer a
gyűlölet – és nem a keresztény szeretet – szavait. ’Hiéna ellen hiéna!
Mi is úgy fogunk küzdeni a huligánokkal szemben, mint a hiéna:
kérlelhetetlenül és irgalmatlan erővel!’ A francia kommün jelszavát
idézve így beszélt Gárdos Mariska, ez a nőstény hiéna, a zsidóság
bőréért a saját bőrét vásárra vitt 16 keresztény sírjánál.
Az öt
rabbi amenjeinek elhangzása után sírba bocsátott két koporsó halottja
nyugodtan várhatja a Messiást. Ők megtették kötelességüket, ők tudják,
hogy a maguk fajának a védelmében estek el a harc mezején; de
alhatnak-e nyugodtan, várhatják-e nyugodtan sírjukban az ítélet
órájának elérkezését, annak a minden halottakat feltámasztó harsonának
megszólalását a nőstény hiéna ’elvtársnő’ gyűlöletet hirdető
szitkozódása mellett sírba bocsátott 16 koporsó halottai, s mindazok a
már sírba szállott vagy még az élet útjait járó keresztény magyarok,
akik azzal a tizenhattal együtt hazájuk, ennek a sokat vérzett, sokat
szenvedett szegény Magyarországnak sírásóivá csaptak fel?!
Sírásó
magyarok! A zsidó fajtól, annak a nőstény hiénának szavaitól belém
plántált fékezhetetlen vágy kél bennem, hogy az elkeseredés és a
gyűlölet vért forraló szavainak záporát és mennyköveit zúdítsam
fejetekre! De nem. Nem teszem. Bármily nehezemre esik, magamba fojtom a
gyűlölet kitörni kész áradatát, hisz magyarok vagytok, s mint
magyaroknak, mint keresztényeknek a katolikus ének szavait idézem:
’Keresztények sírjatok.’ Sírjatok….. Sírjatok!
(Dr. Domonkos József: Rablók barlangjában – Hangok a zsidó diktatúra idejéből. Bp., 1919. 37-44. o.)
(hun.hir.hu alapján szerk.)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A zsidók által kitalált koncentrációs táborról: a Gulág
Delfinfaragvány az Árpád háznál.
Rézkori sírhelyet fedeztek fel Bulgáriában
Megtalálhatták a náci atomprogram radioaktív hulladékait