Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SZABAD HÍREK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SZABAD HÍREK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A zsidók jövője.
A zsidókat illetőleg három időpontot kell megfigyelni, első a
múlt, második a jelen és a harmadik a jövő próféciái és valószínűségei.
A
múltat illetőleg meg kell állapítani az emberiségre vonatkozólag, hogy
minden nemzet kevés kiválókkal és sok átlaggal rendelkezik. Minden
nemzet történelmében vannak fény- és árnypontok. Minden nemzet feljut
egyszer a zenitre s onnan többnyire alázuhan. Egy nemzet se annyira
kiváló, hogy csak dicsérni lehessen — és viszont egy nemzet se annyira
átlag és tömeg, hogy csak vádolni kényszerüljünk. Isten napja minden
népre ragyog és minden nemzetre szórja fizikai és szellemi fényét; s az
éjszaka is minden nemzetet beárnyékol egyszer, — idővel... Minden
szenvedés megnemesíti az embereket többé-kevésbé és minden jólét ront,
zülleszt rajtuk... A nemzetek keresztje a nemzetek felemelését hozza —
bősége és jóléte, romlásukat.
Ezek a mennyiségi és minőségi
arányosítások és hullámzások alól a zsidó se kivétel. Hogy ma mélyponton
van, mint a világ majdnem minden nemzete és faja krisztianista
szempontból, az még nem zárja ki azt, hogy valaha nem volt s nem-e lesz a
lelki hullámzások törvénye szerint, a szenvedések által felemelve...
Amikor
a zsidókat vádolom, senki se higyje, hogy ugyanilyen vagy hasonló
vádpontok más, illetve a többi nemzetekre nem volnának ráilleszthetők
kisebb-nagyobb arányban. Sőt! Ott még több, ott még nagyobb vádpontok is
akadnának, mert pogányabbak voltak sokszor, mint a zsidók, vagy, — nem
jobbak a zsidóknál... Csakhát a világtörténelembe nem fér bele minden —
igazság...
A zsidó faj alsóbbrendűségét inkább a csaló, más
népekét inkább a rabló — háborús — hajlamok jelzik. Egyik ravaszsággal,
másik kegyetlenséggel igyekezett elérni ugyanazt a célt. Egyik
kihasználta, másik megölte. Távol áll tőlem, hogy vádoljam, vagy védjem a
zsidót, mert — mint minden népnek — van bűne, van erénye. Bizonyos
bűnökben a zsidó vezet, mint csalás, hamisítás, leánykereskedés, kábítószer-kereskedelem stb.
szóval ott, ahol nem kell személyes bátorság; ellenben alig szerepel
azokban a bűnökben — mint verekedés, rablás, betörés — ahova személyes
bátorság kell. Ezekben mi vezetünk, a nem zsidók.
Nagyjaihoz
azonban sohase tudott egy nemzet se kellően felemelkedni, sőt mennél
nagyobb volt egy-egy nép kiválója, annál nagyobb volt a távlat és űr
közte és népe, a tömeg között. A zsidó nép se tudott felemelkedni
kiválóihoz: Mózeshez, Illéshez és prófétáihoz épp úgy, mint a pogány
tömegek — görögök, rómaiak — az ő nagyjaikhoz: bölcseikhez, vagy a
keresztény tömegek az ő szentjeikhez, mert a tömeg elől mindenkor
elzárta a szellemi látást a túlfejlett érzéki vágy...
A zsidó is
ez volt. Megtámadta Mózest és húst követelt tőle, szellem helyett. —
Hogy Mózes kicsalta Egyiptom aranyedényeit? Megdolgoztak érte. — Más nép
is így cselekedett, csak csalás helyett háborúnak nevezett erőszakkal,
néha rablóhadjárattal szerezte meg ugyanazt, vagy érte el célját.
Akkoriban ez volt a — módszer és hősi erény még. E tekintetben tehát a
zsidó se rosszabb, mint a többi nemzet Ezt felhánytorgatni nekik,
egyoldalúság volna.
A zsidó nagy bűne azonban egészen máshol van!
Ott, hogy nekik az Isten nyújtott kezet és szövetséget... S ők ezt —
Isten jobbját, hol kijátszva, hol megtagadva mellőzték és
visszautasították mindegyre — bűneikkel. Őket Isten kereste fel végül és
ők Istent nem fogadták a — Messiást!
Más népek, a pogányok, —
csak a természet törvényei által vezettettek s ha vétkeztek, csak a
természet ellen vétkeztek; ellenben a zsidó Isten által vezettetett s ha
vétkezett, Isten ellen vétkezett! Más népnek törvényei voltak, a
zsidónak Istentől való kijelentései! Mások az ő maguk törvényei, vagy
érdekei ellen vétkeztek, a zsidó Isten törvényei ellen. Ez a biblikus
tény és váz.
A keresztény felfogás szerint is, minden vallás,
illetve pogány vallás az az ördögtől ered, az ördög vallása, csak a
zsidó és később a keresztény vallás az isteni eredetűek... Ezt a közel
jövő is igazolni fogja!
A zsidó — nagyjainak minden intelme
dacára is — mammonimádó, aranyéhes lett s az mindezideig; holott ha
minden nép mammonista lett és volt is, nekik — Isten népének — nem lett
volna szabad azzá lenniök, mert ők más vezetés alatt »állottak«.
Ezért
a hűtlenségükért s az ezt betetőző golgotai »istengyilkosságért« végre
magukra hagyta őket az Úr. Már pedig tudjuk, hogy amely területről
visszavonja angyalait az Úr, arra a területre — legyen az lelki vagy
testi — a Sátán vonul be csatlósaival... S azóta, — persze ma is! — a
zsidó faj sátáni vezetés alatt áll... harcolni Krisztus Urunk istensége
ellen...
A jelent illetőleg a zsidó is, mint a többi népek nagy
része, pogány. Gőg (felsőrendűség) és kapzsiság az egyik, él és paráznaság a másik
oldalon, párosulva számító ravaszsággal és sok más spekulatív bűnnel,
jellemzi őket.
Az az ellenszenv, mely köztük és a keresztények
között van, az nem csupán gazdasági okokon nyugszik, hanem inkább faji
kisugárzás, illetve »asztrális« rezgések törvényein!!! Valami más faj és
egyén a zsidó, mit Jézus Krisztus így fejez ki: ördög atyától valók.
Ellenben a Krisztushoz tért zsidóra nyilvánvaló, hogy ez nem illik! Ha
nem is tud egészen átalakulni, de viszont inkább a keresztények, mint a
zsidókhoz számítandó a Krisztus hívő zsidó, mert — feltéve, ha hisz — a
lélek s világnézet az, mely vonz és taszít, szelleme szerint.
A
jelent illetőleg a zsidóság válaszúthoz ért. Egy része már felismerte az
idők jelét és keresi Krisztus Urunkkal való kapcsolatait, némelyik
áttéréssel, másik csak a Benne való hittel. Más része gyűlölettel fordul
a kereszténység ellen... Ezeknek ott a jerusálemi ítélettételkor kell
majd számot adni és — leszámolni... S mivel a zsidóság ma ért el oda,
hova a többi egykori pogány nemzetek évezredekkel ezelőtt elértek, ezért
a zsidót, mint világnézetében vajúdó népet kétféle mértékkel kell
mérni: Krisztus hívőt a krisztusival, míg a Krisztus tagadót az állam
jogrendjével!
A jövőt illetőleg láttuk Dánielnél az
Antikrisztussal és a Hamis prófétával kapcsolatban, hogy milyen szerepet
fog a zsidóság még a közeljövőben betölteni a Krisztus Urunk és
Szentegyháza — Róma — elleni harcokban. S ezt a szerepet a közeljövőben
betölti.
Hogy betölthesse, haza kell mennie, s hazameneteléért
gyűlölettel eltelve még saját megtért testvérei iránt is, hozza ránk
Ázsia népét...
Hogy hazamenjen, indíttatnia, kényszeríttetnie
kell, mert mai jólétét sohse hagyná itt magától; ez logikus. Hitler
tehát nem magától cselekszik, mint ahogy semmi se történik az égiek
jóváhagyása, negatív, vagy pozitív akarata nélkül! Ezt szögezi le az Úr
is úgy Pilátussal szemben, mint a Getsemáné kertben való elfogatásakor.
A
világ rendjét, akár fizikai, kémiai, biológiai vagy pszichológiai
legyen is, valami ismeretlen, bölcs és mindenható hatalom és értelem
tartja összhangban. Ez a nagy »összhangtartó« valaki az — Úr! Ő, ki
megfeszíttetett, ki feltámadt, ki eljövendő, írja Szent János apostol. Ő
irányítja haza a zsidókat, hogy mindeneket elvégezve és megváltva
beteljesítse ígéretét. Nincs menekvés! Haza kell menniök! Búcsúzzanak el
Európától örökre! Bezárult előttük a kegyelem kapuja... Számot kell
adni — 2000 év után — azért a »feszítsd meg-ért«, amit akár akarva, akár
közönnyel, de elősegítettek...
II.
A múltat illetőleg a zsidók három fogságot szenvedtek, első volt az
egyiptomi, melyből Mózes szabadította ki őket, aztán jött a babiloni-,
végül az egész világra kiterjedő »minden pogányok közti érdekfogság«,
melyben ma is benne vannak, szétszórva a világ minden nemzete és tája
között. Sokan ezt nem tartják fogságnak, pedig az, mert a zsidó ma is
száműzött úgy saját földjéről, mint saját vallásából, hisz se hazája, se
temploma, csak imaházai vannak, ahol nem mutathatnak be áldozatokat.
Mindenik
fogságból isteni beavatkozásokkal menekült meg. Elsőből Mózes csodás
vezetésével, másodikból szintén »hazabocsátással«. Ebből a harmadikból
azonban kiűzetéssel, üldöztetéssel kényszerítetek, maguktól hazamenni,
mert ez végzetük, hogy az utolsó ítélet otthon találja őket hazájukban
és templomukban.
A zsidóknak templomuk is három lesz, kettő már
volt, a harmadikat most építik fel nemsokára. Az Antikrisztus fogja építeni és uralni.
Minden fogság után, illetve minden időkben
vissza-visszatértek a bálványimádáshoz. Ma a világszerte való
száműzetésük kényszere és nagyobb részben a kereszténység
szellemiségének hatása alatt — látva, hogy a keresztények nem
bálványimádók — a zsidók is mindinkább szellemi vallásúak maradtak, azaz
bálványmentesek. De ez nem a zsidók érdeme, hanem a körülmények
kényszere. Ezen körülmények között aztán kiértek odáig, hogy ma már
meggyőződésesen egy Isten imádók, azaz hitükben megtisztult zsidók s
mint ilyenek, végre a sok és hosszú szenvedések után méltók lesznek
arra, hogy Isten újra kezébe vegye e népet, mert a Golgota óta levette
róluk óvó kezét s magukra hagyva, elfordult tőlük. Innen van, hogy a
magára hagyott zsidó népnek vezetője, ura és segítője lett a Sátán, ki —
mini Antikrisztus — nemsokára világgyőzelemre, 42 hónapig tartó uralomra
segíti a hazavonult zsidóságot.
A jelent illetőleg, láthatjuk,
hogy valamikor Jerusálem és Róma volt, ma Róma és Páris a vallási
ellenlábasok. A közeljövőben újra — mivel Páris végleg eltűnik —
Jeruzsálem és Róma lesz az isteni erők két ellentétes pólusa.
Valamikor,
mikor Jeruzsálem volt a Szenthely, a pogány Róma volt annak halála. Az
erők átcsoportosultak aztán s Róma lett a Szenthely s vele szemben — az
eltűnt Jeruzsálem helyett — Páris lett a pogány szellem —
szabadkőművesség — központja. Az eltűnt Jeruzsálem egész szellemisége
átcsoportosult Rómába: frigyszekrényük helyén az Oltáriszentség,
főpapjuk helyett a pápa, központi templomuk helyett a római vatikáni
nagy templom, stb. mind azt mutatja, hogy ami a zsidóktól elvétetett, az
a pogányoknak adatott. S azóta véráldozataik helyett a vér nélküli szent
mise folyik. Az egész zsidóság keresztényesül s mind tisztelettel
kényszerül adózni Jézus Krisztus emberfeletti embersége előtt, ha
istenségét nem is fogadja még el. S mindezek pedig csak a kisebb jelek, a
nagyobbak most jönnek. Haza kell menni, templomot építeni, áldozni és
bukni az Antikrisztussal, vagy visszautasítani azt és hősi mártírhalált
halni Jézus Krisztusért!!!, hogy aztán ezek szerint ítéltessenek meg
egyénenkint a Józafát völgyében Attól, akit általszegeztek.
Nincs
kibúvás, nincs megalkuvás, a végzet törvénye erősebb, mint a
matematikáé! Meg kell fizetni utolsó fillérig, ha meg nem bánjátok, jóvá
nem teszitek! Ez a törvény!
A később tárgyalandó római levél XI.
része szerint mindezek csak átmenetiek... S egykor mindent visszakap a
megtisztult zsidóság.
A jelent illetőleg láthatjuk, hogy a világ
minden kultúrállamában — mintegy korszellemszerűen — üldözik a zsidókat.
Az egész világ érzi, hogy a zsidóknak ki kell vándorolni, haza kell
menni, mert végzetük, hogy: Haza hozlak minden pogányok közül, mondotta
az Úr s ez — ma esedékes — századunkban... Kikerülhetetlen végzetük,
hogy azok, kik általszegezték, kik feszítsd meg-et kiáltottak Rá, újra
ott legyenek az Ő második eljövetelekor, ahol akkor voltak, a Sátán
szolgálatában... S meglássák az Ő örök dicsőségét s vagy megtérjenek,
vagy elvesszenek örökre. Nem egy reinkarnációra, mint tévesen hiszik
egyesek, hanem örökre, mert így írja a Szentírás: aionra! S nem a zsidók
ellensége, hanem Isten eszköze Hitler, mikor ezt akarva vagy nem akarva
munkálja. Láttuk Dánielnél, hogy a sorsot nem a földiek csinálják,
hanem ott fönn végzik és döntik el...
A közeljövőben újra fellép a
zsidók új Mózese, aki haza vezérli őket... Hiába keresnek új hazát,
sehol se kapnak, mert ott, ahol megtagadták Urukat, ott kell
megvallaniok is, még pedig éppen azoknak, kik általszegezték. Ott
lesznek mind, Kaifástól Annásig, Pilátustól Barabásig csőcseléktől a
szinedriumig mind, mert örök törvények kényszerítik az embert, eleget
tenni, elégtételt adni minden bűnért, amit meg nem bánt és jóvá nem tett
magától, töredelemből, mert ahol nem fogadják a megbocsátó örök
kegyelmet, ott betör az igazságosztó és kemény örök törvény... S mivel a
zsidó 2000 év alatt nem fogadta a felé nyújtott alkalmakat, sőt nemhogy
kereste volna, de mindegyre inkább elfordult a Messiástól, szó helyett
bottal, intés helyett büntetéssel lesz figyelmeztetve az örök rend
igazságaira…
Mire azonban hazaérnek, egyik próféta szerint,
tízből csak egy marad meg, a húszmillióból kétmillió... S ezek közül az
apokalipszis szerint csak 144.000 igaz férfi találtatik, kik mint
Krisztushoz tértek, megigazulnak a hosszú szenvedések tisztítótüzében.
Persze eme 144 ezerhez nem tartoznak a már megtért zsidók.
Meg
kell ugyanis jegyezni, hogy kereszténység faj! Szellemi faj! Bármely
nemzethez tartozzunk, először is Krisztusé vagyunk! Természetünkre is
elütünk minden fajtól, mert életünk vezérfonala Jézus Krisztus tanának a
követése és az ő személyében való hit, illetve az örökkévalók szerinti
élet. Más törvények vezetnek bennünket, súlyosabbak, szigorúbbak, mint a
világéi és amit a világi polgároknak meg szabad cselekedni, nekünk —
kik e szellemi fajba, eme mennyei honpolgárságba tartozunk — már nem
szabad megcselekedni.
Az a zsidó, ki nemcsak áttért, de meg is
tért! az már nem zsidó, hanem mennyei honpolgár, szellemi faj,
krisztianista lett s mint ilyen nem tartozik többé a zsidósághoz, mert
nem a vér, se nem a faj, hanem a szellem az, mi megelevenít, mi emberré,
vagy állattá tesz, avagy isteni természetűvé nemesít.
Nincs
nemzet, se faj, sőt család se, melyben nem mondana csődöt itt-ott a faj
és vér elmélete. Minden fajban van nemes és nemtelen... Minden fajból
vannak a börtönökben épp úgy, mint a tébolydákban, de viszont — Isten
hívei között is! Miért, mert a szellem, a világnézet, az ember belső,
azaz lelki újjászületése, az isteni megvilágosulása teszi az illetőt
felsőbbrendűvé, nem pedig a tudás, származás vagy vér.
Haza
űzetnek a zsidók, haza mennek s azok kik vaksággal vertek, elvesznek az
Antikrisztussal, de akik csak tévelygői voltak vezetőik egyoldalú
nevelésének s nem: gyűlölték, csak: nem ismerték Jézust,
megvilágosíttatnak az Úrtól s megtérésre indíttatnak majd. De míg ide
jutnak?
A szellemiség fajiságát az élet minden terén
felismerhetjük. Két rokon — ha világnézetük más — hidegek, idegenek,
terhesek egymásnak. Ellenben két idegen, ha egy a világnézetük, hitük,
erkölcsi fajsúlyuk, közelebb állnak egymáshoz, mint bárki más, kit
rokoni kötelék fűz egybe.
Erre utal a Szentírás is, hogy apa fiú
ellen, fiú apja ellen fog az utolsó időkben küzdeni. Miért? Mert nem a
kenyér és föld, hanem eszmék és elvek harca jön... Világnézetek törnek
lándzsát s itt nincs faj, nincs szülő, nincs vér, csak — eszme, idea,
világnézet...
Ahol azonban állati mélységben alszik a szellem,
ahova ideák fénye, Krisztus hangja nem hatott még el, ott van csak
túlhajtott faji kérdés! De amilyen arányban a test fölé kerül a szellem,
olyan arányban bontakozik ki a lélek mélyén az egyetemes krisztusi
világnézet, mely a külső ember helyett a belső embert keresi és értékeli
egyedül...
Ez a világnézeti és lelki elosztódás azonban ma még
lehetetlen, de jön az Úr s az új világnak, Isten országába való
bejutásnak, ez a »szellemiség utáni osztályozódás« lesz az egyetlen
alapja, amit így fejez ki Szt. János apokalipszise, hogy: Látok minden
népből, fajból és osztályból bemenni az Istenországába... Minden fajból,
mert minden fajban vannak szellemi emberek és testi emberek, ha más-más
arányszámban is.
* * *
Szent Pál apostol rómaiakhoz írt levelének XI. részében a
következőket írja, kivonatosan idézve azt:
»1. Azt kérdem tehát:
Vajon az Isten elvetette-e az ő népét? Távol legyen. — 2. Nem vetette el
Isten az ő népét, melyet eleve ismert«. Csak, folytatja a 8. versében:
»Isten az érzéketlenség lelkét adta nekik, szemeket, hogy ne lássanak,
füleket, hogy ne halljanak mind e napiglan.« — Mind ama napiglan, míg
majd tömegesen megtérnek, csalódva vezetőjükben, az Antikrisztusban...
Szt.
Pál e levele szerint a zsidóság a szelíd olajfa, míg a pogányság a vad
olajfa által jelképeztetik. Ily szellemben értelmezendők az alábbi
világos profetikus sorok:
»23. Ellenben azok (a zsidók), ha nem
maradnak meg a hitetlenségben, beoltatnak; mert hatalmas az Isten, hogy
ismét beoltsa őket.
24. Mert ha te a természetes vadolajfából
kivágattál és természet ellen beoltattál a jó olajfába, (te pogány)
mennyivel inkább azok, kik természet szerint valók, beoltatnak saját
olajfájukba.
25. Mert akarom, hogy tudjátok atyámfiai e titkot —
és ne bízzátok el magatokat — hogy a vakság Izrael egy részén addig
vagyon, míg a pogányok teljes száma belép.
26. És így az egész
Izrael üdvözül, amint írva vagyon: Eljő Sionból a Szabadító, ki
megszabadít és elhárítja Jákobról az istentelenséget.
27. És ez
velők az én szövetségem, mikor elveszem az ő bűneiket.«
Tehát nem
vettette el Isten a zsidóságot, csak érzéketlenítette, hogy az alatt a
pogányok időt és módot nyerjenek megtérni és utolérni őket. Ha a zsidók
nem maradnak hitetlenek, az Úr újra beoltja őket, kiönti reájuk lelkét,
mint kezdetben önté.
A többit elmondja a szent szöveg, azzal
zárva le, hogy ez velük az Úr szövetsége!
Hogy ez a szövetség mi
mindent tartalmaz, azt Mózes és a próféták könyveiben olvashatjuk s
mivel, írja Szent Pál eme levelének 29. verse: »...nem bánja meg Isten
az ő ajándékait és hívását« és be is teljesülnek mindazok, amiket Isten e
népnek megígért egykoron!
De addig?!... Nem csak a jó, de
mindama rossz ígéret is beteljesül — azaz átok és áldás —, amit e nép
kivált magára az örökrend és örökigazság mértéke szerint.
* * *
A zsidók bűnének negatív szimbolizálója az Úr megkísértése. A lelki
ember ellenáll a Sátánnak, amint annak példáját adta Jézus Krisztus,
ellenben a világi ember — s a zsidóság első helyen — nem állt ellen, sőt
életcéljává tette a sátáni kínálatokat... Amíg ezeket a sátáni
életcélokat el nem veti, szenvedni fog. S mivel magától nem tudja, nem
is akarja elvetni, a szenvedések és csalódások sorozatain át fog
vezettetni a — feleszmélésig... E történet a következőket mondja Szt.
Máté ev. IV. r-ben.
»1. Akkor Jézus a pusztába vitették a
Lélektől, hogy megkísértessék az ördögtől.
2. És miután böjtölt
negyven nap és negyven éjjel, azután megéhezek.
3. És hozzá
járulván a kísértő, mondá neki: Ha Isten Fia vagy, mondd, hogy e kövek
kenyerekké legyenek.
4. Ki felelvén, monda: írva vagyon: Nem csak
kenyérrel él az ember, hanem minden igével, mely az Isten szájából
származik.«
Ez lett volna a szellemiségre hívatott zsidóság
szerepe, de ahelyett épp az anyagiakra, a kenyérre helyezte a súlypontot
és belemerült a világi és mulandó ideák hajszolásába... S szellem
helyett inkább a testet szolgálta, azaz bálványimádó lett...
Bálványimádásában a kövekből is kenyeret akart teremteni, holott — mint
Isten népe — idealizmusra hivatva, azt kellett volna a pogány világba
belevinnie, hogy: Nemcsak kenyérrel él az ember, hanem Isten szellemére —
a szépség, jóság, igazság ismeretére is szüksége van... Mert a kenyér
csak a testi életet szolgálja és elégíti ki, holott az ember nemcsak
test, de lélek, szellem is, kinek szellemi igényei is vannak és szellemi
táplálékokra is kell, hogy éhezzen, kell, hogy azokkal is éljen, annál
inkább, mennél jobban kinőtt az állati életvonalból.
»8. Ismét
fölvivé az ördög őt egy igen magas hegyre és megmutatá néki a világ
minden országait és azok dicsőségét.
9. és mondá neki: Ezeket
mind neked adom, ha leborulván, imádandasz engem.
10. Akkor mondá
neki Jézus: Távozzál Sátán, mert írva vagyon: A te Uradat Istenedet
imádjad és csak neki szolgálj.
11. Akkor elhagyá őt az ördög és
íme, angyalok jövének és szolgálának néki.«
Amíg a kenyér a
testiség, addig a világ felkínálása a hiúság megkísértése volt. S a
zsidóság — mely ismétlem a világ szellemi vezetésére lett-volt hívatva —
ebben bukott a legmélyebbre: mindene a pénz lett. Egyetlen célja és
értékmérője! Minden ereje, a bűnszere a pénz! Még kiválóbbjai is a pénz
hatalma alatt állanak. Önmegtagadó, szegénységet vállaló szentjeik
nincsenek, mert életcéljuk: megszerezni a világ minden országát és azok
dicsőségét; azt, amit az Úr visszautasítani példázott. S ezzel az
életcéljával eltévedt az isteni útról a — világéra...
S míg a
zsidóság eme mélypontról oda emelkedik, hogy az Úr példáját kövesse,
addig a tisztítótűz katlanjain kell átvonulnia...
* * *
A zsidók történelme tele van csúnya dolgokkal, mondják egyesek. Nem
lehet tehát választott nép. Csakhogy sok más nemzeté is tele van
hasonlókkal, kínzókamráktól karóbahúzásig, csak míg a zsidó Szentírás
bevallja ősei bűnét, addig más történetírás elhallgatja... Melyik a
helyesebb, az mindegy, de ha megkérdeznénk az inkákat... négereket…
hindukat s bármely leigázott színesbőrű népet, minden kultúránk dacára
se volnánk jobbak a — zsidóknál.
Azonban van a zsidónak még egy
nagy bűne, ami áthidalhatatlan akadály köztünk s ez nem faj, se vér,
hanem ama világnézet, hogy míg mi az Úr megkísértésében adott példákat
követjük elvben, addig ők épp ellenkezőleg; s így a zsidó és keresztény
világnézet áthidalhatatlan, mert köztünk áll Krisztus, kit ők elfogadni,
mi pedig megtagadni nem akarunk s nem fogunk! S mivel ez — a
krisztianizmus — veszélyeztetve van a zsidók által, ezért keresztényi
kötelességünk őket bizonyos szellemi gettóba helyezni, vagy száműzni
minden keresztény területről, másként minket is előbb-utóbb hálójába
kerít a kísértő a — kenyérrel... a világgal... a mulandókkal... Pedig az
Úr épp ellenkezőjét kívánja híveitől.
De addig... Addig a
zsidóságnak is meg kell járni épp úgy a maga végzetszerű Golgotáját,
mint ahogy megjáratták azt az Úrral s akkor eljön nekik is az a szellemi
feltámadás, melynek fénye alatt felismerik igazi és örökhivatásukat: új
világrendet adni a világnak! Mert itt van Mózes küldetése, itt az új
állam; s a kereszténységé az új ember kitermelésében s akkor az új
állam, új ember korában jön el az a boldog kor, amit Isten országának,
Krisztus királyságának nevezhetünk.
* * *
Elsőből utolsók, utolsókból elsők lesznek, mondotta az Úr. Ez ha
valakin, a zsidóságon bevált. A mai zsidó anyagiasabb, mint a pogány,
pénz és érzékiség hatja át tömegeit. Akik arctannal foglalkoztak,
látják, hogy a zsidó arc sokkal több terheltséget hord magán, mint más
nemzetek arca. Miért? Mert, mint egyik világnézet mondja, zsidók közé
nem születik felsőbb világról való lélek...
Igaz-e, nem-e,
mindegy. Annyi bizonyos, hogy a mai zsidók a világ utolsói közé
tartoznak már. Kegyetlenek, önhittek, önzők, zsarnok hajlamúak s viszont
a legmesszebbmenőén szolgalelkűek, ha érdekeik úgy kívánja. Mindenük az
üzlet és haszon körül forog, mert értékmérőjük a pénz. Valóban
összekötő kapcsot képeznek a fehér faj és a színes népek között, annyira
lent állnak.
Ne higgye azonban senki, hogy védeni akarom, mert
amint nem vagyok antiszemita, épp úgy nem vagyok filoszemita se! De
viszont azért, mert ma a zsidógyűlölet a divat és a karrier kezdete,
azért nem adom fel azokat az isteni igazságokat, melyek a mai »faj és
vér« világnézetének nem alkalmasak a reklámcsináláshoz.
Egy uram
van, ki Istenem is: Jézus Krisztus! Mindenki csak ember, még pedig —
testi ember... Épp ezért csakis és kizárólag Jézus Krisztushoz szabom
úgy életemet, mint világnézetemet, és annál inkább, mennél jobban érzem
és látom gyarlóságomat! S ez a Jézus Krisztushoz való ragaszkodásom az,
mely őszinteségre ösztönözve készteti ki lelkem mélyéből azt az örök tételt, hogy: minden népnek voltak erényei és bűnei, de az isteni
közelséget egy nép se szerezte meg annyira, mint épp a — zsidóság! —
Csak amily isteni közelségbe került a múltban, oly isteni távlatba
zuhant azóta...
* * *
Erény és bűn közel járnak egymáshoz. Amíg az erény túlhajtva
bűn lesz, addig a bűn, mérsékelten, erénnyé is lehet...
A zsidók
zsidó erénye lett az ő bűnük és vesztük. Erényük volt faji
összetartásuk, de túlhajtottsága folytán bűnné, átokká vált, mert
minden, ami a szent és egyetemes igazság — azaz testvériség — rovására
történik — mint a túlérett gyümölcs — rothad... bűnt szül...
A
zsidók a világ népeit az ő nagy túlzott faji összetartásukkal
haragították magukra, kiváltva azok gyűlöletét. Nem azért, mert
összetartottak, hanem azért, hogy faji összetartásuk érdekében a goj
érdekeit mellőzték, sőt ha lehetett, megnyirbálták, azaz feláldozták az
igazságot faji, vagy családi érdekért s itt a lejtő és bukás kezdete; a
túlhajtott erény — bűn!
A világ többi népei is ugyanezen az úton
haladnak és épp így kezdenek visszaélni az igazsággal a faj érdekében s
épp így fogják egymásra vonni egymás kölcsönös gyűlöletét, mert örök törvény, hogy minden igazság szeretetet és minden hamisság
gyűlöletet termel! S az a nagy fajiság, hazafiság, mi ma kezd
világszerte lábra kapni, egy bizonyos fokon túl, erény helyett bűn
lesz... s mint a túlérett gyümölcs, romlásnak indul.
Mindennek
van határa, erkölcsi mérlege s ez az egyetemes testvériség, amit a
kereszténység, azaz krisztianizmus állított a világba. Ez az igazságos
testvériség ma már-már ismeretlen... Helyén más eszmék, más ideák
lobognak, többnyire a fajiság szelleme. Már pedig ezen az úton
szembekerülnek egymással az érdekek és az érdekek harca gyűlölet, bűn,
háború...
A világ ott kezdett bukni és ott fog elbukni végleg,
ahol elhagyva az egyetemes, azaz katolikus szellemet, egyedül
nemzetiséget, fajiságot, vérkérdést tesz az erkölcsiség helyett a lelkek
oltárára bálványul, és az egyéváló — testvériesülő — kereszténység így
nemsokára majd széthúzó, gyűlölködő pogánysággá lesz...
Ezt pedig
nem engedi az Úr, nem engedi, hogy művét pogány szellemmel rontsák,
bontsák, mételyezzék a végletekig.
Nem engedi, hanem közbelép
szétválasztani a jókat és gonoszokat, mert — mint egy német jóslat
mondja — ha az ég és a föld összedől is, 2000 előtt egy akol és egy
pásztornak kell lenni, mert ezért jött az Úr, ezért, az emberiség
egységesítéséért, a nemzetek testvéresítéséért, mert úgy az egyén, mint
a tömeg boldogításának egyetlen előfeltétele — amint azt az Egyház
mindig munkálta — a nemzetek testvéresítése, mert minden fajiság felett
van egy faj, a szellemi emberek faja, Krisztus tábora, legyenek
látszatra bármilyen osztályban, családban, vagy nemzetben is! S ezek
mind testvérek, mennyei honpolgárok, Isten fiai!
S egyedül ez a
faj hívatott a világ vezetésére. Egyedül ennek a fajnak ígéri az Úr a
világot. Egyedül ez a faj az, mely nemes faj!!! Míg a többi, kik
nincsenek áthatva Krisztus lelkétől, a testvériség szent érzésétől,
pogányok, akik sohse fogják tudni boldogítani önmagukat se, mert testi
emberek s a test pedig — kielégíthetetlen, ha nem úr és őr felette a
Krisztus szellemével telített lélek.
S mivel a fajimádással
egyenes arányban terjedő gyűlölködés egyre jobban terjed világszerte,
ennélfogva eme szellemi fajnak a szóhoz jutása lehetetlenség másként,
mint hogy maga az Úr lépjen közbe és rendet teremtve szóhoz juttassa
őket.
(Részlet Röck Gyula: Dániel jövendölései, a világ vége és a zsidók jövője korunk látószögéből c. könyvéből. - Betiltva.com)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A zsidók által kitalált koncentrációs táborról: a Gulág
Delfinfaragvány az Árpád háznál.
Rézkori sírhelyet fedeztek fel Bulgáriában
Megtalálhatták a náci atomprogram radioaktív hulladékait